Sorin

79 11 0
                                    

TEO POVESTEȘTE

Imediat dupa ce Paul si Razvan distrag armata ne furisam si o luam toti pe partile stabilite.

Ajung in fata usi tronului o deschid si vad un baiat cu paru castaniu si ochi verzi. cred ca este Sorin.

x- Te asteptam Teodora, eu sunt Sorin fratele lui Ben.

Eu- Nu-mi mai spune asa.

Sorin- Bine Teo. A am uitat sa iti zic esti o scumpa, ma gandeam sa facem o nunta daca nu vrei sa fiu un tiran ca Ben, daca tot nu esti casatorita.

Toti erau la locurile stabilite, Will Cand aude cele zise se napusteste asupra lui Sorin si il bate fara sa-si foloseasca puterile, Sorin il prinde pe Will.

S- Daca vrei sa iti traiasca iubitelul maritate cu mine. 

W- Teo nu, sa nu faci asta nici daca mor.

Eu- Esti nebun Will.... Sorin dai drumul.

Sorin arunca o cutiuta cu un inel in ea.

S- Daca accepti sa fii sotia mea.

W- Teooo..... nuuuu.

Eu- Foarte bine daca asta vrei, Imi pare rau Will.

W- Teooo..

Eu- Elibereazal.

S- Foarte bine.

Ii fac semn lui Will imi intelege planul se indeparteaza de Sorin dupa care tip.

Eu- Acum.

Toti sar de la locurile lor si isi folosesc puterile pt a forma un cerc magic. In jurul lui Sorin se creeaza un cerc mare i altele 7 mici pe langa cel mare in care se afla Sorin.

S- Ce ai facut proasto?

W- Vezi pe cine faci tu proasta.

Eu- Lasa Will nu are rost...

Sorin zambeste dar nu stiu de ce.

C-De ce zambesti urãtanio?

S- Ati cazut in plasa, acum Alpha Lucas este captiv impreuna cu comandantul sau, credeati ca daca ei doi ne vor distrage atentia nui vom prinde...

W-Stai putin imi vine sa rad esti prost armata a fost condusa de comandantii Paul DarkRedMoon si Razvan Castillo.

S-Ce??? Incompetentilor nu puteti face nimic. Se rasteste la cele 2 garzi care tremura de frica.

Elissa si Hyorri îi prind pe cei doi in cercuri de magie.

C,YK, YT &W- Noi mergem sa vedem unde sunt Paul si Razvan.

Eu- Nu mergem toti, cercurile nu pot fii distruse.

Toti- Sa mergem.

Fugim toti afara unde ii gasim pe Paul si Razvan legati vreo 10 varcolaci, ii prindem pe toti in cercuri.

L- Bine acum cum ii aducem aici pe Sorin si pe cei doi varcolaci.

Eu- simplu. Dintr-o pocnitura de degete fac sa apara in fata noastra  cei doi si Sorin.

L- Cum ai suprevetuit netrebnicule?

Ii dezlegam pe Paul si Razvan.

R- Te-am cautat peste tot cum ai supravetuit lasule??
S(rade)- Voi ati gasit acolo sangele meu dar era putin acolo mai era sange a altui varcolac iar hainele nu erau ale mele ci ale lui.

R- Unde te-ai ascuns netrebnicule?

S- Secret.

R- Larisa.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum