Cele 7 puteri- partea a IVa - Elissa- Intunericul

99 17 0
                                    


Teo povesteste.

Dupa ce Yato a citit cu atentie toata cartea a descoperti fel si fel de amestecari de putere ale celor 7 puteri toate pot fi extrem de puternice insa daca cei ce isi combina puterile au ura in inima poate fi fatal pentru cei ce isi combina puterile.

Suntem putin speriati de avertizarile astea de aceea cu toti isi vor combina puterile doi cate doi pana se vor obisnui eu nu pot sa combin piterile mele acum deoarece eu posed cele7 elemente si puterea suprema a Lunei de aceea voi astepta ca ceilalti sa se obisnuirasca intre ei pana vor reusi toti 6 sa isi combine puterile dupa care voi incerca cu cate unul pana vom putea sa ne combinam toti puterile.

Am iesit cu toti din regat pe o pajiste din apropiere si ne antrenam dupa ce toti au reusit sa isi combine puterile cate 2,3,4,5 acum incearca toti 6 si reusesc sunt foarte calmi si relaxati exact asa cum scrie in carte se pare ca nu exista nici o sansa de a infrange puterile combinate doar eu pot face asta exact cum a spus Yato.

In timp ce citeam carte am fost atacati de niste varcolaci ce ii sunt loiali si acum lui Ben chiar daca este exilat ei incerca sa ne rapuna pentru al elibera pe Ben. Eu pot vedea tot ce face Ben este inca in cercul cel protejat de cele 7cercuri ale elementelor iar cercul mare in care se afla Ben este cercul de putere al Lunei Supreme. Intram cu toti in lupta insa nu avem nicio sansa chiar daca avem puteri noi suntem 7 iar ei sunt cu sutele.

Will,Cosmin,Yato, Yukkine, Larisa si Hyorri sunt toti jos la pamant. Am ramas doar eu nefiind atenta sunt prinsa de 4 varcolaci.

W-Teoooo...

Ma zbat pt a scapa dar nu imi pot folosi puterile pentru moment am crezut ca vom fi invinsi insa o fata cu o pelerina neagra pe ea si par albastru ma elibereaza observ ca poate controla elementul intunericului se pare ca am mai gasit un element mai bine zis ea pe mine dupa ce ma elibereaza revin in lupta.

Eu-Mumtumesc ajutai pe ceilalti.

X-Desigur.

Fata cu par albastru alearga spre ceilalti îi ajuta pe Will,Cosmin,Larisa si Yato sa isi reviba dupa care toti vin sa ma ajute fata cu par albastru ramane sal ajute pe Yukkine care este ranit il vindeca in cateva minute si revin toti in lupta.

Yk-Multumesc.... Eu sunt Yukkine.

X- Nu ai pt ce, eu sunt Elissa.

Yk-Ma bucur de cunostinta.

E-Si eu acum hai sai ajutam pe ceilalti.

Ne luptam cateva minute bune cu ei la un moment lui Yato ii vine o idee.

Yt-Acum ca suntem toti adica toate elementele si Luna suprema putem creea un scut indestructibil. Tipa Yato astfel incat sa auzim toti. Fugim toti la cate un punct diferit inconjuram regatul din 7 parti iar eu stau deasupra regatului la mijloc Will, Cosmin, Yato, Yukkine,Larisa, Hyorri si Elissa care abia am cunoscuto stau calmi si isi directioneaza puterea toti 7 spre mine. Eu creez un scut care acopera intregul regat prin scut pot trece doar cei din regat si elementele.

Yukkine a fost prins la punctul sau si ranit insa a avut destula putere sa o directioneze spre mine.

Se aduna toti acum in interiorul scutului iar eu cobor jos din aer Elissa il ingrijeste pe Yukkine.

Eu-Se simte bine.

E-Da are nevoie de odihna.

W-Bun venit in echipa.

E-Multumesc.

Il ducem pe Yukkine in camera sa Yato sta cu Hyorri decand sunt impreuna. Elissa ramane cu Yukkine sa-l ingrijeasca noi mergem sa aducem bandaje si creme pt Yukkine.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum