Cele 7 puteri-partea a IIa- Larisa și elementul lemn

161 17 0
                                    

Teo povestește

Eu și Will ne-am hotărât să organizăm un concurs, pentru a putea găsi lupul ce posedă elementul lemnului, eu îmi voi folosi puterile în așa fel în cât să fac lupul respectiv să se enerveze și să-și folosească puterile.

Într-o singură zi Will a aranjat o cursă dificilă și un premiu foarte atrăgător, nimeni nu va rezista. Am citit lista concurenților și am văzut și numele rouge-ului meu.

A doua zi mă pregătesc pentru concurs, merg spre terenul accidentabil mă așez pe scaunul meu, de unde am o priveliște foarte bună.

Deja mi-am pierdut răbdarea așa că am complicat traseul să găsesc m-ai repede lupul, deja jumătate s-au dat bătuți, după 2 minute au mai rămas doar 3 băieți și rouge-ul meu adică fata cu păr roz, mă mir cum de a rezistat, după alte 5 minute rămâne doar Larisa (rouge-ul meu) și un lup rămân, hotărăsc să ridic miza, așa că am complicat totul mai mult, la un moment dat Larisa se enervează fiind captivă de un copac, se enervează foarte tare zâmbesc și își folosește puterile.

Deja mi-am pierdut răbdarea așa că am complicat traseul să găsesc m-ai repede lupul, deja jumătate s-au dat bătuți, după 2 minute au mai rămas doar 3 băieți și rouge-ul meu adică fata cu păr roz, mă mir cum de a rezistat, după alte 5 minute rămâne...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lupul cade la pământ, iar Larisa fiind nervoasă nu și-a dat seama că își folosește puterile, se lasă o liniște, iar eu sparg liniștea bătând din palme, atunci își dă seama că și-a folosit puterile, o aduc prin aer alături de mine, îngenunchează în fața mea și zice:

L-Dragă Lună supremă, îmi pare rău că nu ți-am zis despre puterile mele, însă trebuia să îmi îndeplinesc profeția, cea de a te lăsa să mă testezi și să mă găsești tu însăți. Sunt gata să te ajut în lupta contra răului.

Eu- E în ordine dragă!

După ce m-am antrenat cu Cosmin și Larisa am mers în cameră. Îl văd pe Will cum merge de ici-colo prin camera nervos.

Will- Unde ai fost?

Eu- M-am antrenat cu Cosmin și Larisa.

Will- Iar Cosmin ăsta?

Eu- Iubitule ce ai?

Will- Draci!

Eu- Iubitule, eu pe tine te iubesc ce nu înțelegi? Ce-i cu gelozia asta?

Will- De când ai aflat că Cosmin are puteri stai toata ziua cu el și te antrenezi, nu ai nici măcar o clipa pentru mine.

Eu- Iubitule îmi pare rău, promit că nu o să m-ai fie așa de acum, cel puțin 3-4 ore vom sta numai noi doi.

Will- Cum zici tu noapte bună!

Eu- Will...!

Will- Am zis noapte bună!

Nici măcar nu m-a lăsat să termin ce am de zis, ce am făcut? Will se pune în pat și se face că doarme, eu ies din cameră și merg în grădina, încep să mă antrenez fiind nervoasă după toate cele întâmplate. Simt cum cineva mă cuprinde de la spate mă întorc și îl trântesc de un copac.

x- Auuuu..iubito mai încet.

Eu- Will... ești bine?

Will- Da iubito, îmi pare rău pentru ce ți-am spus, uită ce am zis a fost doar...

Eu- Lasă Will, când cineva spune ceva la nervi atunci iese adevărul la iveală. Aveai dreptate nu ți-am acordat atenție și îmi pare rău pentru... nu apuc să termin că Will mă cuprinde cu brațele sale și mă sărută.

Simt prezența cuiva, pot simți cum merge pe pământ fiind la o distanță de 10 metri față de noi, îl izbesc cu putere de un copac cu ajutorul aerului și când văd cine e rămân mască.

x- Măi, măi ia te uită cineva încercă să mă ucidă. Credeai că mă poți ține captiv?

Eu- Tu, tu ce cauți aici? Parcă erai...

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum