Iustin

90 14 2
                                    

Eu- Dă-ți gluga jos sau ție frică.

X- Mie de tine eu sunt Alpha Suprem.

Eu- Nu se poate......

Cosmin- Cine este ăsta Will văd că vă cunoașteți.

Eu- El e....... Fostul meu coleg de liceu Iustin.

Toți- Iustin??

Iustin- Astăzi te voi face să suferi.

Eu- Iustin te rog ți-am zis de atâtea ori că nu e vina mea vă Mary nu te-a ales pe tine ci pe mine eu nici măcar  nu știam că erai îndrăgostit de ea.

Iustin- Taci astăzi, eu o am pe Luna Supremă care este sufletul meu pereche.

E-Ticălosule ea nu e sufletul tău pereche nu-ți voi permite să o iei de lângă mine.

Iustin- Asta mai vedem. Luptă cu mine pentru ea asta dacă nu ți-e frică.

Eu- Nu fii ridicol nici măcar nu ai puteri.

Iustin- Asta crezi tu. Iustin crează un rubin negru și-l aruncă spre noi formând în jurul nostru un mic cerc de rubine negre.

Iustin- Deci lupți cu mine?

Eu- Să începem.

ERDĂM POVESTEȘTE

Aflu de la mama și tata că Teo a fost răpită de acei vârcolaci și că Will, Cosmin, Yato, Yukkine, Hiorry, Elissa și Larisa au plecat să o salveze pe Teo.

Tot de la mama aflu că Teo s-ar putea să poată purta un colier ce o posedă și o influențează negativ, va fii transformată în demon.

În câteva minute ajung pe teritoriul vârcolacilor îi văd pe băieții și fete că se luptă cu vârcolaci, Will se luptă cu cineva dar nu-l cunosc, iar Teo privește de sus din zbor de deasupra lor totul ea este transformată în demon lângă ea este și un dragon negru, îmi dau seama că colierul deja a transformat-o pe sora mea dintr-un înger pur cu inima bună într-un demon fără milă.

În câteva minute ajung pe teritoriul vârcolacilor îi văd pe băieții și fete că se luptă cu vârcolaci, Will se luptă cu cineva dar nu-l cunosc, iar Teo privește de sus din zbor de deasupra lor totul ea este transformată în demon lângă ea este și un...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alerg către ei.

Eu- Teo, strig eu alergând, pentru câteva clipe o văd pe Teo cum se luptă cu ea însăși transformându-se când în înger, când în demon, când în demon și înger nu se pute controla.

Will- Edăm, ce cauți aici.

Cosmin- STOP! Toți se opriseră se uitau la Edăm ba la Iustin. 

Yato- Ce este Cosmin?

Cosmin- Cred că Iustin ne trage pe sfoară, atunci când a trimis vârcolaci după Teo la vrut și pe Edăm, înțeleg că pe Teo a vrut-o fiindcă are puteri dar pe Edăm? Să fim serioși de ce l-ar vrea și pe Edăm? Eu cred că Iustin ne ascunde ceva ce noi nu știm, dar foarte important.

Yukkine- Cosmin are dreptate.

Iustin- Nu-i treaba voastră.

Eu- Dă-i drumul surori mele imediat monstrule.

Iustin- Cu tot respectul pe care nu-l am pentru tine Prințe Edăm, nu, nu-i voi da drumul niciodată. Acum este a mea.

Eu- Teo nu va fii niciodată a ta, nu o voi lăsa în mâinile unui monstru ca tine.

 Mă enervez și încep o luptă crâncenă doar între mine și Iustin, Will și băieții au vrut să se bage în luptă însă Teo își folosea puterile creând un scut pentru a nu putea intra în lupta dintre cei noi. 

Eu- Nu te voi lăsa să o ai pe Teo.

Iustin- Nu-mi trebuie acordul tău deja o am.

Eu- Monstrule, scoate-i colierul.

Iustin- Ai vrea tu? Nu o să vezi asta. Acum este a mea.

Eu- Nu voi permite să o ții pe sora mea lângă tine cu forța.

Iustin- Gata, m-am enervat.

Iustin formează cristale negre și le aruncă spre mine cu viteză, eu îmi folosesc sabia primită de la tata, tata a zis că acea sabie a fost dată de bunicul ultimul Alpha Suprem al celor 7 puteri mie când mă născusem, distrug cristalele negre, iar Iustin se enervează.

Iustin- Vei regreta asta.

Lupta dinte cei noi devine destul de cruntă, la un moment dat țip cu putere.

Eu- Teoooo... nu voi renunța la tine, chiar de îmi voi da viața din nou așa cum am făcut pentru tata.

Iustin- Crezi că te va aude? Mă tem că nu te-a auzit ea stă și privește cum fratele ei va pierde acuș.

Mă enervez și mă uit la Teo și zâmbesc când văd că ea se transformă ba în înger ba în demon ceea ce înseamnă că legătura dintre noi de frate și soră era mai puternică decât magia colierului.

Iustin- De ce rânjești imediat îți vei găsi sfârșitul.

Eu- Nu fii așa sigur.

Iustin văzând că mă uit la Teo întoarce capul spre Teo și o vede luptând cu ea însă-și pentru a rupe vraja colierului.

Iustin- Teo coboară.

Teo coboară ușor lângă Iustin îl privesc urât, îi prinde capul între palme și o sărută se pare că acum Teo nu se mai transformă în înger, este doar demon, sărutul lui era unul otrăvitor.

Will- Netrebnicule, cum îți permiți să o săruți?

Will se enervează și îl atacă cu toată puterea distrugând scutul lui Teo ce îl slăbisem când am strigat la Teo, Îl izbește pe Iustin de peretele castelului ce se afla  la câțiva metri depărtare.

Iustin- Teo.

Teo ajunge lângă el însă Will de la depărtare care este mânios pe Iustin îl mai atacă o dată lovindu-l de peretele castelului, peretele castelului se dărâmă, văzând peretele aproape căzând pe Teo am simțit cum vântul bătea cu putere și în câteva secunde am ajuns lângă ea însă peretele a căzut peste noi.

WILL POVESTEȘTE

Nu îmi vine să cred ce am făcut? Zis=dul s-a dărâmat peste ei, nu mă voi ierta pentru asta niciodată.

Eu- Teo, Edăm..., strigam ca un disperat, Teo, Edăm...

Cosmin- Will privește, îmi ridic fața din palme și văd o lumină sub zidul ce a căzut peste Teo și Edăm lumina ne orbește.

Cosmin- Will privește, îmi ridic fața din palme și văd o lumină sub zidul ce a căzut peste Teo și Edăm lumina ne orbește

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din lumină iese...........

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum