Povestitor:
Diana a rămas însărcinată, Lucas era foarte bucuros când a aflat că va fii tată. Lucas și Diana au preluat titlurile de Alpha și Luna a haitei DarkRedmoon însă și de Alpha Suprem și Luna Supremă. Când Diana era în a-7- a lună de sarcină un prezicător bătrân a venit la palat.
Venit la palat prezicătorul a venit să îi anunțe pe Diana și Lucas ce îi așteaptă.
Prezicătorul: Bine v-am găsit Alpha și Luna, după cum bine știți acum 90 de ani Alpha Suprem Jack a murit.
Lucas:Da și ce este cu asta?
P: Înainte de moartea Alpha-ului Jack cineva a prezis viitorul, însă numai acea persoana știe viitorul le-a lăsat însă o ghicitoare celorlalți înainte de a muri.
După 100 de ani de la moartea Alpha-ului suprem Jack se va naște un copil frumos ce va aduce pacea între toate haitele de vârcolaci. Copilul va avea 7 puteri supranaturale ce le va descoperi la vârsta de 18 ani. Și va readuce pacea între vârcolaci.
Toți cred că acest copil este al vostru însă am făcut o mică cercetare și se pare că toate Lunele din haite sunt însărcinate între lunile 6-7. Asta îi induce pe toți în eroare oricare copil poate fi cel din profeție. Aveți mare grijă de copil și cei ce vor urma.
Diana:Vor urma? De unde știi?
P: Păi tu ce crezi?
D:Tu ești cel care a văzut viitorul și a prezis aceasta profeție.
P: Așa e draga mea.
Lucas: Ce ai trăit acum 100 și ceva de ani? Zi-mi viitorul.
P: Îmi pare rău, însă dacă v-aș spune profeția s-ar schimba și va fii război. Adio Majestățile voastre.
Și nu apucă Lucas să zică ceva că Prezicătorul dispare într-un nor albastru de fum.
D:Cea vrut să zică, copilul ar trebui să se nască peste 100 de ani de la moartea Alpha-ului Jack. Nu înțeleg nimic.
Lucas: Nu te mai măcina, oricum acesta nu va fii copilul nostru mai sunt 10 ani până la cei 100 de ani de la moartea Alpha-ului Jack. Hai să ne distrăm.După 2 luni
Diana aduce pe lume un băiețel frumos cu parul șaten și ochii albaștri .
Aceștia se bucură de copil îl cresc cu toată dragostea și îi dăruiesc tot ce e mai bun pentru copilul lor.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
WerewolfO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"