Cele 7 puteri-Partea a-III-a- Yato și Yukkine-Apă și Aer

134 17 0
                                    

Povestește Teo

Sunt obosită după cele două lupte și este foarte greu așa că mă îndrept spre camera mea cu Will lăsâdu-i pe ceilalți în urmă.

Povestește Larisa

Mă uit la cele două surori ale mele cum dorm, le privesc de parcă le-aș privi pentru ultima oară.

Dintr-o data cineva mă cuprinde de talie.

X-De ce îți faci atâtea griji?

Eu-Cosmin m-ai speriat.

C- Așa sunt eu.

Eu- Dar ce faci aici?

C- Păi m-am  gândit că dacă tot mă plimb pe hol și nu am somn să trec pe la tine care gândește cam mult din câte văd eu.

Eu- Eu gândesc mult și tu nu?

C- Nu, eu nu gândesc așa mult ca tine.

Eu- De asta se vede că ești distras de la antrenamente.

C-Este chiar așa de evident?

Eu- Da, dar eu și Teo nu putem ghici ce te distrage. Ce ai de ești distras?

C- Toate la timpul lor nu pot să îți zic acum.

Eu- De ce nu poți să îmi zici? Ascunzi ceva de mine? Și de Teo? Cumva vrei să ne lași baltă și  te-ai  aliat cu Ben? L-ai ajutat pe Ben să scape din captivitatea ....

C- De ajuns nu am făcut nimic de genul ăsta unu nu l-am ajutat pe Ben cu nimic, doi nu vă las baltă pe tine și Teo, trei nu ascund nimic de Teo ci de tine.

Eu- De ce?

C- Oare de ce fiindcă țin ca prostul la tine și mi-e frică să îți zic că te plac. Ești mulțumită acum? Noapte bună să nu m-ai dai vina pe mine.

Rămân uimită la cele spuse de Cosmin, trântește ușa în urma lui lăsându-mă singură. Pentru câteva minute rămân șocată după care ies după Cosmin.

Eu- Cosmin așteaptă!

C- Noapte bună Larisa!

Și închide ușa în urma lui cu cheia. Mă întorc înapoi spre camera mea gândidu-mă cum am putut să îl rănesc.

Este ora 02:12 noaptea se aud zgomote din grădină în partea terenului de antrenament începe să ploaie. Până ajung în celălalt capăt al grădini sunt udă leoarcă. Îl văd pe Cosmin cum se antrenează. Se descurcă de minune cu pământul. Nu mă mir de ce la găsit Teo ușor are o slăbiciune pentru antrenamente dar și pentru control, defapt el a găsit-o pe Teo. Săracul de el credea că el este Alpha Suprem. Simt cum cineva se așează lângă mine. Este Teo.

T- Ce faci aici în ploaie?

Eu- M-am certat.

T- Cu cine cu Cosmin? imposibil voi vă înțelegeți foarte bine.

Eu- Asta până să aflu că mă place, iar eu am dat vina pe el pe tot felu de chestii.

T- Du-te și  împacă-l.

Eu- Bine.

Teo rămâne pe bancă cu o umbrelă în mână, mă îndrept spre Cosmin care se antrena era nervos nefiind atentă și neobservându-mă acesta lovește cu putere în pământ, o bucata mare de pământ din aer dă să cadă pe mine eu neobservâd-o mă îndrept spre Cosmin, Cosmin își mărește pupile când mă vede și aleargă spre mine strigând.

C- Larisaaaaaa.....

Ajunge aproape de mine atunci mă uit sus și văd pământul ce stă să cadă peste mine, țip și închid ochii simt cum sunt izbită la pământ dar simt picăturile de ploaie și răsuflarea cuiva pe fața mea ce respiră repede.

C- Cea fost în capul tău? Nu ești conștientă de ce s-ar fi putut întâmpla.

Eu- Eu doar vroiam...

C- Ce vrei tu?

Eu- Îmi pare rău Cosmin pentru cele zise, și da te plac și eu îmi pare rău. Închizând ochii.

Simt cum mă cuprinde într-un sărut. Deschid ochii răspunzându-i la sărut.

C- Și eu te iubesc Lary.

Eu- Îmi pare rău pentru ce ți-am zis, te iubesc.

T- Ce frumoși sunt nu Will?

W- Așa este ar trebui să-i lăsăm singuri haide!

Cosmin se ridică de pe mine și mă ajută să mă ridic de jos îi văd pe Wiil și Teo stând pe bancă și râzând ne fac amândoi cu mâna după care se ridică de pe bancă și dau să plece, dar picăturile de ploaie nu mai cad și se ridică  de la pământ spre un cerc mare de apă Teo și Will se întorc  spre noi și  îl văd pe un băiat cu ochi albaștri și păr negru în fața noastră ce controlează apa.

X- Salutare, bine vam găsit m-am plictsit să te aștept Lună Supremă așa că am venit singur la tine.

T- Cine esti?

x- Eu sunt Yato și controlez apa.

T- Încântată.

Din copac sare și un băiat cu păru blond.

z-Eu sunt Yukkine și controlez aerul.

Teo-Wow, ce noroc am, majoritate dintre voi mă găsiți.

Yukkine-Dapăi.

Teo-Bine din ce haită veniți voi?

Amândoi lasă capul jos.

Yato- Haita noastră nu mai există, eu am fost prințul haitei Sedmoon, iar Yukkine rouge-ul meu și fratele meu.

Will-Îmi pare rău să aud asta.

Teo-Bine, mai bine mergem toți în camere. Yato și Yukkine voi aveți camerele lângă mine și Will.

Yukkine- Noi vom sta amândoi într-o cameră.

Yato- Noi nu stăm unul fără altul.

Teo-Bine haideți.

Mergem toți în cameră, Cosmin vine și doarme cu mine în cameră.

Dimineață când mă trezesc îl văd.........

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum