Will povestește
Se aud mii de vocii care strigă bucuroși " Luna". Spre surprinderea mea rămân uimit când o văd pe..........
Nu, nu se poate este Teo? nu-mi vine să cred am crezut că nu am să o mai văd vreodată însă pare schimbată .
Ben- Teo te-ai întors să fii bătută din nou știi foarte bine că nu mă poți învinge.
Teo (cu o voce ce răsună ca un ecou peste tot )- Asta a fost în trecut eu am pierdut o bătălie nu un război însă tu vei pierde un război .
Rămân uimit văzând-o pe Teo cum este învăluită de o lumină neagră și mi-se face frică văzând-o așa nu am mai văzut-o niciodată așa oare ce a pățit Teo parcă are mai multă putere acum. O nu a găsit puterea Lunei Supreme străstralăstrăbunica ei prima Lună cu 7 puteri ce a readus pacea însă această putere este greu de controlat ea a reușit și cea de a doua abia își putea controla puterile însă cea de a treia a fost distrusă de aceste puteri de atunci nimeni nu a mai putut contola puterile cine le dobândea nu dura mult și nu le mai putea controla erau autodistruse de propriile puteri doar primele două Lune au reușit să își țină puterile sub control, prima Lună Supremă a reușit fiindcă ea a creeat aceste puterii când a fost în exil exact pe insula Moon unde a fost și Teo deci acolo se dobândesc aceste puterii, însă mi-e frică dacă nu va fii la fel de puternică ca și străstrăstrăbunica ei sau va sfârși și ea ca celelalte, mie frică însă nu mai pot face nimic acum totul depinde de ea. O văd cum este învăluită de un nor negru și se transforma în...
demon lângă ea apare un vultur uriaș cu ochii roșii ca rubinele și negru acesta fiind tot un fel de demon ce ea îl controla, ochii ei devin roșii exact ca cei ai vulturului.
Teo-Acum ce mai zici Ben?
Ben- Ce dracu ai facut? Esti nebună ai dobândit puterile Lunei Supreme si crezi că mă vei învinge. Tu nu ești ca străstrăstrăbunica ta ține minte acest lucru.
Teo se înfurie și îl ataca pe Ben lasându-l la pământ, acesta se ridică și o atacăla randul lui, Teo se enervează și iar o înconjoară norul negru apare vulturul ce îl lasă la pământpe Ben toți vârcolacii cad jos din cauza puterii vulturului lui Teo ce a distrus aproape totul in jurul său, eu cad jos la pământ și când Teo se pregătea să îl lovească pe Ben cu o minge neagră eu țip la ea:
Eu- TEOOOOO.......
Apoi mi-se închid ochii.
Teo povestește:
Îl aud pe Will cum strigă la mine și pentru un moment privesc în jur și văd tot ce am făcu m-am lăsat controlată de întuneric.
Anais povestește:
O văd pe sora mea, Teo cum se oprește și se uita în jur, regretă ce vede fug spre Will și spre Marcus ce erau jos îi zgudui puțin și se trezesc apoi o lumină ne orbește pe toți trei împreună cu Cosmin si Larisa o priveam pe Teo cum este învăluită de un nor alb, lumina o cuprinde și se retransforma din demon în înger își schimbă iar înfățișarea și părul seamănă exact cu străbunica ei când a dobândit puterile.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Hombres LoboO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"