Ruby povesteşte
Toate-Wow Teo, îi vei da pe toți pe spate.
Teo- E făină așa-i?
Noi- E drăguță rău de tot.
Teo- Bine fetelor mai sunt doar 2 zile până la nuntă deci să ne pregătim.
Începem să ne facem pregătirile pentru nuntă.
După două zile
Pregătirile sunt în toiul mai e puțin și vin invitații.
Larisa, Elissa și Hiorry se pregătesc își pun rochiile și își fac coafura.
Eu și Teo deja am terminat să ne aranjăm verificăm dacă toate pregătirile sunt gata. Toate pregătirile sunt exact cum am plănuit noi să fie. Mai sunt câteva ore până la nuntă.TEO POVESTEȘTE
Toate pregătirile sunt gata, merg să văd ce face Edăm, mai sunt 2 ore, 23 minute și 42 de secunde. Par cam exagerată însă contează și o secundă.
Eu-Edăm, ești gata?
Edăm-Intră Teo.
Deschid ușa ușor, o ușă de un alb imaculat, trec pragul și-l văd pe Edăm cum se privea în oglindă dichisindu-se.
Eu-Wow și eu care credeam că doar fetele pierd timpul dichisindu-se.
Edăm-Teo nu râde, este un eveniment important deci trebuie să arăt bine m-ai ales că trebuie să stau lângă tine, tu atragi toate privirile nu vreau să mă las mai prejos, vreau să fii mândră de mine.
Eu-O, Edăm indiferent cum arăți tot fratele meu vei rămâne.
Edăm- Pregătirile sunt gata?
Eu-Da.
Edăm- Este totul pregătit pentru surpriza noastră de întâmpinare a mirilor și mireselor?
Eu-Da Edăm, totul este pregătit.
Edăm-Doamne uite cât e ceasul, mai sunt două ore.
Eu-Mama, tata și Lucas au plecat deja?
Edăm-Da ei au plecat acum 10 minute pentru a se asigura că totul va decurge bine.
Eu- Bun, deci fetele sunt gata, mai trebuie să vină mama și tata cu băieți.
Edăm-Va fii amuzant.
Eu- Să mergem să le ascundem pe fete.
Edăm-Atunci ce mai așteptăm.
Mergem la fete care sunt nerăbdătoare să-și vadă sufletele lor pereche. Toate arată minunat.
Eu&Edăm-Wow, arătați superb.
Fetele-Mulțumim.
Ruby-Bun, Edăm m-am gândit unde să le ascundem pe fete, Will a rămas de parte noastră, nu-i va ajuta pe băieții de aceea au plecat numai părinții voștri după băieți.
Will-Cum să ratez eu așa ceva? Doar nu am să țin cu băieții și să fiu împotriva lui Teo.
Larisa- De ce? Ție frică că ai pierde în fața lui Teo?
Will-Cum? Nici gând, numai că nu vreau să fiu împotriva ei.
Edăm- Dacă ne certăm așa mult, vor veni mama și tata cu băieții și fetele nu vor fii ascunse.
Hiorry- Eu mă voi ascunde în bibliotecă, în pasajul secret ce duce în mijlocul bibliotecii.
Ruby-Bine Hiorry eu merg cu tine.
Hiorry-Bine, să mergem înainte să ajungă băieții.
Ruby pleacă împreună cu Hiory în bibliotecă.
Elissa-Eu nu știu unde să mă ascund.
Will-Mergem în sala de antrenamente și te ascundem acolo.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
WerewolfO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"