În jurul Elissei se formează cercuri de energii negative și pozitive creând un echilibru între ele, Yukkine este ridicat de la pământ și este învăluit de o lumină, Elissa formează un cerc mare de putere, simt cum puterile Elissei au crescut și le folosește la maxim, o lumină o învăluie și pe ea după care vedem că din lumină ies Elissa și Yukkine amândoi au șuviță de păr albastră deschis și îmbrăcăminte diferită se prind de mână și formează un cerc mare de energie îndreptându-l spre Iustin acesta rămâne încremenit după care se uită sus, ne uităm și noi și îl vedem pe Edăm cum își folosește puterile împreună cu Teo care este din nou înger și demon își uneau puterile și ei doi erau schimbați având două șuvițe de păr albastre.
Yato- Repede să ne unim toți puterile.
Ne unim puterile și fiecăruia dintre noi le apare o șuviță albastră în păr și altă îmbrăcăminte aripile noastre prind o culoare albăstruie la vârf e tare ciudat. Eu, Yato, Yukkine, Elissa, Cosmin, Hyorri şi Larisa formăm un cerc mare de putere din puterile noastre acesta sa îndreptat spre Edăm și Teo. Edăm și Teo se prind de mână formează împreună un cerc mare de energie foarte puternică și îl combină cu al nostru formând 7 cercuri și unul foarte mare la mijloc, cel de la mijloc conține puterile lui Edăm şi a lui Teo iar cele 7 ale noastre. Cercurile se îndreaptă spre Iustin acesta este înconjurat de o lumină puternică. Teo este atrasă deasupra lui Iustin de cercuri.
Eu- Teo... Vreau să zbor spre ea dar Edăm mă prinde de mână.
Edăm- Will așteaptă... Teo dobândește încă o parte din puterile ei.
Dintr-o dată o învăluie o lumină din care Teo iese imediat, la gât avea un colier din diamante roșii spre negru iar ochii ei erau negri roșiatici exact ca atunci când era controlată de Iustin.Eu- Teo....
Edăm- Așteaptă Will transformarea nu-i completă.
Mă uit la Teo și văd ochi ei revenind la normal, Edăm este atras și el spre cercuri și este învăluit de cercuri iese și el din cercuri ochii sunt exact ca a lui Teo negri roșiatici însă revin la normal sabia sa pe mâner are diamante roși spre negru. Edăm revine lângă Teo și vin spre mine.
Eu- Teo, Edăm sunteți bine?
Teo&Edăm-Da will suntem bine.
Iustin-Veți regreta pentru asta.
Teo- Haide loveștemă, promit că nu-mi folosesc puterile.
Eu-Teo...
Edăm- Will ai încredere în Teo știe ce face.
Teo coboară jos pe pământ în fața lui Iustin.
Teo-Haide Iustin lovește.
Iustin- Prea îndrăzneață, vei regreta.
Teo- Tu vei fii șocat.
Iustin-Nu prea cred.
Iustin se pregătește să-și folosească puterile însă nu poate, nu știu de ce parcă puterile lui au dispărut.
Iustin-Ce mi-ai făcut?
Eu și Edăm coborâm jos lângă Teo, vin și ceilalți lângă noi.
Edăm-Ai rămas surprins?
Iustin-Ce mia-ți făcut?
Edăm&Teo- Ți-am luat puterile.
Iustin- Nu vei putea să le controlezi este prea puternică pentru o persoană cu multe puteri.
Edăm-Știm asta dea asta am fost amândoi atrași de cercuri.
Iustin-Nu pot să cred, ați luat fiecare jumătate din puterea cristalelor?
Teo- Asta e Iustin, te așteaptă închisoarea.
Iustin dă să fugă dar Cosmin își folosește puterile creând un mic cutremur dezechilibrându-l pe Iustin, Teo și Edăm îl iau de mâini și pornim spre castelul parental a lui Teo și a lui Edăm.
Edăm- Gărzi băgați-l în celulă.
Gărzile îl iau pe Iustin și-l duc la celule.
Edăm- Face-ți anunțul veniri Lunei Supreme și lui Alpha Suprem.
Gardianul-Am înțeles Alpha Suprem.
Toți și-au dat seama că Edăm este Alpha Suprem de cum l-au văzut, ce pot zice aripile mari și sabia îl dau repede de gol că el este Alpha Suprem.
Gardianul- Alpha Lucas, Luna Raluca a sosit Luna Supremă și Alpha Suprem.
Alpha Lucas&Luna Raluca- Alpha Suprem...???
LUNA RALUCA POVESTEȘTE
Ușa se deschide îi văd pe Will, Cosmin, Yato, Yukkine, Hyorri, Elissa și Larisa, după care fac loc și unei fete care cred că este Teo fiindcă are aripi lângă ea este un băiat cu aripi ce cred că e Alpha Suprem.
Gardianul- Alpha și Luna Supremă.
Teo iese din umbră și vine spre mine.
Teo- Mamă.
Eu- Teo, draga mea ești bine?
Teo-Sunt bine mamă, ți-l prezint pe Alpha Suprem.
Mă uit la Will ce nu pare afectat de prezența lui Alpha Suprem, dar Edăm unde e? mă uit spre ușă la Alpha Suprem și din întuneric iese Edăm rămân surprinsă văzând că Edăm este Alpha Suprem, acum înțeleg de ce Willnu părea afectat.
Lucas- Edăm, tu?? Ești Alpha Suprem???
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Hombres LoboO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"