Lucas si Diana I

221 27 0
                                    

Povestitor:
Ajungând la locul întâlnirii pentru a face pace Jack și cu Lucas fac cunoștință, din spatele gărzilor vine și Diana să facă cunoștință cu Lucas. Lucas când o vede rămâne uimit de frumusețea ei.
Lucas povestește:
Alpha Jack își cheamă Beta-ul, când văd că Beta-ul este de fapt o fată frumoasă rămân uimit și o doresc doar pentru mine și îmi dau seama că ea este sufletul meu pereche.
Eu: A mea.
D:C-ce? Diana tremură de când m-a văzut îi este frică de mine ochii mei sunt roșii ca sângele.
Eu:Nu îți fie teamă de mine.
Povestitor:
Diana cade la pământ Lucas vrea să o ridice dar ea se dă cu spatele înapoi până ajunge cu spatele rezemat de copac.
Lucas:Nu îți fie frică de mine nu ți-aș face rău doar ești sufletul meu pereche.
Diana tremură, Jack văzând că mai are puțin și plânge zice.
Jk: Lasă-mă să vorbesc cu ea.
L: Bine.
Jk:Diana calmează-te, nu mai plânge.
Diana sare în brațele lui Jack, Lucas mârâie nemulțumit de gestul ei.
D:Îmi pare rău, nu știam că el este sufletul meu pereche, dacă știam nu aș fi venit niciodată să îl cunosc.
Jk: Nu contează chiar dacă nesuferitul ăsta este sufletul tău pereche eu am să te ajut mereu, pentru mine vei rămâne mereu sora mea.
D:Nu, nu, asta nu se poate.
Diana se transformă în lupoaică și fuge prin pădure Lucas o urmează și fuge după ea să o găsească și să o facă să nu îi m-ai fie frică de el.
Diana fuge, se înserase și încă nimeni nu a reușit să o prindă. Se făcu noapte și Lucas în sfârșit o ajunse-se, Diana văzând că o ajunge fuge mai tare uitându-se în spate ea nu este atentă și în față se afla o prăpastie mare.
Diana nu se mai poate opri este deja prea târziu și cade însă doi colți se înfig în blana ei și o trage sus aceasta este speriată. Când Lucas o trage sus ea dă să fugă, însă acesta o prinde de încheietura mâinii și o trage la pieptul lui, aceasta adoarme în brațele lui. Lucas o ia în brațe și o duce acasă.
Ajuns acasă mama sa Alexa are grijă de Diana și o lasă în camera lui Lucas.
Lucas doarme pe canapea în fața patului și o veghează toată noaptea.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum