Trecut înfiorător

87 13 2
                                    


Teo povestește

Tata- Mama ta cu 8 ani înainte ca tu să te naști... a dat naștere unui copil.

Eu-Ce? Eu de ce nu am știut? De ce nu ați zis nimic până acum? Ar fi trebuit să îmi fi zis până acum? Ce s-a întâmplat cu fratele sau surioara mea?

Tata- Era un băiat, îl chema Edăm.

Eu- Dar ce sa întâmplat cu el?

Tata- Când haita SkilerMoon ataca teritoriul nostru, eu și haita am plecat la luptă mama ta a rămas cu Edăm acesta avea aproape 8 ani , el deja considera că are 8 ani, după ce mama ta la dus pe Edăm în camera sa a plecat la bucătărie să-i aducă un suc, Edăm cum a rămas singur a fugit după mine și haită, eram la o distanță foarte mare de teritoriul nostru și m-ai aveam puțin și ne întâlneam cu haita SkilerMoon, Edăm când a ajuns aproape de mine a strigat la mine.

ÎN TRECUT

E: Tată, Tată așteaptă-mă.
Lucas: Ce faci aici e periculos.
E:Am vrut să te ajut.
L: Bine acum nu poți să te întorci te voi apăra eu să nu faci nimic nesăbuit ai doar 8 ani.
E: Bine tată.
Edăm merge cu Lucas și cu haita la război în timpul războiului Lucas este atacat de prea mulți vârcolaci și nu le făcea față fiindcă își apăra copilul.
Edăm când își vede tatăl în pericol sare în fața lui și este omorât. Lucas este cuprins de mânie că ia murit fiul în mai puțin de 5 minute distruge jumătate din armată, armata Skilermoon se retrage și este surprinsă de comportamentul Alpha-ului Suprem Lucas. Lucas își ia băiatul în brațe și îl duce acasă cu lacrimi în ochii.
Raluca îl cauta pe Edăm de ore bune gardieni anunță venirea lui Lucas și în mare grabă fuge pe scări să îi spună lui Lucas că Edăm a dispărut. Ajunsă în fața ușii rămâne înmărmurită când își vede copilul mort în brațele lui Lucas.
Au fost momente grele pentru regat dar mai ales pentru cei doi aceștia se certau mereu din cauza lui Edăm.  

ÎN PREZENT

Tata- Eu și mama ta ne ceram mereu eu mă acuzam ca-i vina mea, iar ea plângea mai mereu.

ÎN TRECUT

Se citea mânia ei pe chip avea inima sfâșiată de durere nimic nu e mai dureros decât să îți pierzi copilul.
Stătea îngenuncheat în fața ei și își cerea iertare însă în zadar inima ei se piertificase de la atâta durere.
Lucas: Iubirea mea, dragostea mea, viața mea fac orice îți aduc orice vrei chiar și de la capătul lumii dar te rog iartă mă.
Raluca: Adumi înapoi copilul atât vreau. Îi spune chiar dacă știe că asta e imposibil.
Lucas: Îmi pare rău că am fost așa de prost dragostea mea iartă mă îți aduc și aur și diamante orice vrei tu îți aduc numai iartă mă.
Raluca: Știi ce ți-am cerut.
L:Iubirea mea e imposibil sa îndrept aceasta greșeală pe care am făcut-o.
R:Piei din ochii mei.
Lucas văzând mânia ei și ochi preschimbați în negru plecă spre bucătărie ea rămâne pe tron plângând și pleacă în cameră.
După câteva ore intră și Lucas:
L: Nu mai fii supărată iubirea mea am fost un idiot e numai vina mea și... și..
Nu apucă să termină că Raluca îl oprește cu un sărut acesta devine pasional.
R:E și vina mea trebuia să am grijă de el.
L:Acum hai mănâncă nu ai mâncat nimic de câteva zile ce vrei sa mâncăm?
R: O 🍕 pizza. Zice tristă.
Bucătăreasa aduce pizza Lucas o hrănește pe Raluca însă acesta refuză și iar este cuprinsă de mânie.
R:Adumi copilul înapoi 😢😢😢.
L: Nu se mai poate așa îngerașul meu nu mai suport îți voi dărui un alt copil. 

ÎN PREZENT

Tata- Și așa ai apărut tu după 9 luni, te-am apărat mereu.

Eu- De asta mereu trimite-ai  cu mine oriunde mă duceam gardinei?

Tata- Așa e draga mea, eu și mama ta am jurat că te vom apăra până vei putea să te aperi tu singură. Când am aflat că ești Luna Suprema cu cele 7 puteri, ne-am speriat și de asta nu te-am lăsat să mergi în război fiindcă mie și mamei tale ne era frică să nu te pierdem exact ca Edăm. Dar se pare că cineva nu a ratat ocazia de a te ajuta să ieși din camera ta.

Will- De ce vă uitați toți la mine? Normal că nu-mi convenea ca iubita mea să fie departe de mine.

Tata- Cea fost a fost.

Eu- Nu-mi vine să cred că ați ascuns asta de mine atâta timp, 27 de ani. 27 de ani tată.

Mama- Draga mea eu am vrut ca tu să nu știi asta tatăl tău a vrut să îți zică când tu aveai 14 ani, dar eu nu l-am lăsat am vrut să dau uitări acele momente.

Eu- O mamă promit că voi avea grijă de frățiorul meu. Dar nu trebuia să îmi ascundeți acest lucru.

Mama- Teo..

Eu- Nu vreau să mai aud nimic.

Will- Iubito...

Plec trântind ușa, nu-i drept mi-au ascuns asta timp de 18 ani, peste două zile se fac 19 ani, va fii ziua mea, nu am să mă bucur deloc, plec la lacul Strămoșilor, acolo o întâlnesc pe străstrăbunica.

B- Draga mea nu mai fii tristă totul va fii bine.

Eu- Nu pot bunico, aș vrea ca fratele meu Edăm să trăiască. Mă simt de parcă aș avea un gol în inimă.

B- Teo nu tot ce pare pierdut este pierdut.

Eu-Cum așa bunico.

B-Privește.

Apa din lac începe să strălucească apare un băiat în fața mea.

B- Teo ți-l prezint pe Edăm fratele tău.

Eu- Edăm??

Edăm- Da draga mea surioară eu sunt. Mereu am fost cu tine te-am vegheat mereu.

Eu- O Edăm ce aș vrea să fii în viață.

E- Teo dacă aș putea aș face orice.

Alpha Darius(D)- Dar se poate.

Buni,Eu &Edăm- Ce?

Eu-Se poate?

D-Da se poate.

E-Cum??

D-Îți vei sacrifica 5 ani din vârsta pe care o ai acum și vei reveni la viață.

E-Sunt dispus să fac asta.

D-Va trebuii ca tu și Teo să parcurgeți un drum lung. Teo fără tine el nu poate reveni la viață.

Eu-Am înțeles.

D- Ca să-ți readuci fratele la viață trebuie să te luci la lacul Rocaluce, acolo vei găsi sub apă o peșteră, va trebuii să găsești pasajul secret ai grijă tot drumul și intrarea sunt păzite doar cei curajoși și puternici pot intra după ce ajungi în pasajul secret vei găsi o pentagramă unde vei găsi o carte ce te va îndruma ce să faci să-l poți readuce la viață pe fratele tău. Alpha Darius dispare.

Eu- Edăm promit că mâine pornesc spre lacul Rocaluce și te voi readuce la viață.

E- Bine Teo abia aștept să ne vedem.

Eu- Pa Buni pa Edăm.

B&E-Pa Teo.






UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum