În acea seară prințesa Eleonor a avut cel mai groaznic coșmar din viața sa. În vis i-a apărut Eric ținând în mâna dreaptă sabia cu care trebuia să-l omor eu, iar pe cap purta coroana regelui.
-Cu această sabie am fost eu omorât. Nu vei scăpa niciodată de mine! i-a spus el furios. Te voi urmări toată viața ta...
În urma acestui vis prințesa s-a trezit brusc, iar țipătul ei s-a auzit în tot palatul.
În dimineața următoare, fiind mult mai odihniți i-am explicat prințului toată tărășenia, iar el mi-a destăinuit că mătușa sa nu i-a suportat niciodataă pe el și pe frații săi mai mici, deși niciodată nu dădea de înțeles asta. Nu le făcea niciun rău, dar era mereu rece cu ei. O excepție a fost mereu fratele său mai mic, Adam, care este următorul succesor la tron dacă el ar păți ceva. Asta m-a făcut să mă gândesc că bănuiala mea și, probabil, și a reginei este adevărată.
După prânz urma să vină regina ca să îi spun planurile prințesei Eleonor și comploturile acesteia. Trebuia să lucrăm împreună ca să reușim să o demascăm.
~Între timp la palat~
Dimeneața, imediat cum soarele a pătruns printre perdelele scumpe ale vechilor ferestre în dormitorul regal, regina s-a trezit și după ce s-a pregătit a plecat lăsându-și soțul să doarmă. Pretinzând că merge să-și viziteze fiul aceasta a pătruns în camera lui. După ce a observat că totul e făcut așa cum am plănuit a mers să întrebe gărzile dacă nu cumva fiul ei a ieșit la plimbare dis de dimineață. Când aceștia i-au spus că prințul și fata care a intrat în seara aceea la el nu ieșiseră de dimineață regina s-a panicat și a fugit în camera tronului pe care am vizitat-o în prima mea zi la curte. Acolo era și regele care se trezise și se pregătise între timp. Ea i-a spus disperată că fiul lor lipsește. Regele a rămas încremenit și a dat ordin să se investigheze camera prințului imediat.
-Poate a fugit cu slujnica! a spus cu dezgust Eleonor care se afla acolo informată de unul dintre spionii ei.
-Nu se poate! a strigat regina revoltată. Fiul meu nu ar face așa ceva!
În acel moment a venit una dintre gărzi și a raportat:
-Majestate, din păcate, se pare că mâncarea pe care au mâncat-o a fost otrăvită. Fereastra era deschisă, iar una dintre slugile de la ușa camerei prințului susține că a auzit țipete.
-Adu-l aici pe slujitor! a spus regele nervos.
Imediat cum a ajuns în fața regelui slujitorul a spus cu teamă:
-Majestatea Voastră să mă ierte! Am crezut că țipetele sunt din cauza vreunei mici sperieturi deoarece știam că prințul este cu o slujnică și știți cum sunt fetele, se sperie din orice. Ba chiar el anunțase să nu fie deranjați. Nu puteam să întrerup nimic.
Slujitorul nu mințea, țipasem. Pentru acel țipăt fusese nevoie să mă lovesc de perete, dar am reușit să-l fac real. Cealaltă slugă dormea și de aceea nu știa nimic. Când s-au schimbat slugile am ieșit repede și noi.
Regele a fost binevoitor cu sluga și a lăsat-o în viață. Săracul om și-a pierdut, însă, funcția și urma să șteargă podele toată viața alături de colegul său somnoros..
-Dacă mâncarea lor a fost otrăvită înseamnă că cineva din interior a pus-o. Investigați bucătăria și interogații pe toți! Dușmanul este încă printre noi, a spus regele răvășit. Ah! Aș porni și un război pentru fiul meu. Asta dacă rivalii l-au luat. Dacă este, însă, mâna unui om de-al meu îl voi omorî pe loc cu mâna mea.
Reușisem să aprindem un foc și o furie nebună în inima regelui care nu era altceva decât un tată îndurerat de pierderea fiului, chiar dacă mulți ar spune că este doar un rege care și-a pierdut moștenitorul și -ce contează?- mai are și alți fii. Poate că nu mulți îl înțeleg, dar și este om și nicio durere nu este mai mare decât pierderea propiului copil.
Venise ora prânzului, iar regina îi spusese regelui că merge la mănăstire să se roage pentru găsirea fiului lor și ca acesta să fie în viață. De fapt regina venea aici ca să complotăm. Ce urât sună! Să planificăm libertatea ei, a fiului și a soțului ei.
Odată ajunsă aici s-a așezat într-un fotoliu și ne-a poftit să luăm loc, spunând că Eric poate asista, fiind în joc chiar viața lui așa că ne-am așezat. Imediat am început s-o informez:
-Prințesa Eleonor are asociați în tot regatul, cum v-am mai spus. Ei bine, cel mai de seamă aliat al ei este de departe amiralul Jhonson. Acesta intreține o lupta foarte importantă în țara sa, iar prințesa îl ajută cu tot ce e nevoie, dar și ea, la rândul ei, are nevoie de el. Se pare că sunt foarte buni prieteni. Dar ea nu a vrut să-i dezvăluie de prima dată sarcina lui. Un lucru ciudat, să zicem, este că ea i se adresează cu ,,REGINA TA''.
-Imposibil! Aveai dreptate. Femeia asta încearcă să-mi ia locul, răbufnește regina enervată.
-Știți care este misiunea amiralului și a tuturor ,,prietenilor'' prințesei?! Să pornească o luptă împotriva curții regale. Curtea noastră regală, nu a rivalilor. Scopul foarte clar este înlăturarea regelui.
-Cum să facă așa ceva?! Își va omorî propriul frate?! Credeam că va aștepta să moară pe cale naturală. Ce fel de monstru e!? a sărit prințul ca ars.
-Destul! a răcnit regina. Kaytlin, ai dovezi?
-Eu nu am, dar ele există. La palat, în biroul prințesei există câte o copie a fiecăreia dintre scrisori. Le păstrează pentru a-i presa pe ,,prietenii'' ei. În caz că asceștia pretind că nu au primit nicio scrisoare o să le trimită dublura, iar în caz că ei ar spune că ceva e diferit ea ar ști că ei mint fiindcă are o copie. Însa, biroul ei este tot timpul încuiat și păzit de cele mai loiale slugi ale sale. Nimeni nu ar putea intra acolo.
-Dar eu sunt regina. Pot intra oriunde.
-V-ar omorî pe loc. Ne trebuie un nou plan. Ați spus că veți vorbi cu metresa regelui. Ce a zis?
-Sarra se teme că fiul ei o să pățească ceva fiind următorul după Eric. Bine, fiind un bastard nu are nicio poziție, dar regele l-ar putea legitima oricând fiindcă îl iubește mult și de aceea Sarra ne va ajuta. Fiul ei a plecat de mult timp de la palat. A vrut să se descurce singur, dar la o simplă scrisoare s-ar întoarce imediat.
-Eu nu pot să apar momentan la curte. Se știe că sunt moartă. Dumneavoastră și Sarra veți juca jocul în continuare. Mergeți la prințesă, în biroul ei. în timp ce discutați cu ea va veni Sarra și o va chema afara. În timp ce aceasta o va reține destul timp dumneavoastră veți fura scrisorile. Le ține într-un sertar mai închis la culoare decât celelalte. Cheia o ține sub piciorul drept din fața al scaunului.
-Imediat cum pun mâna pe scrisori o să le citesc, apoi i le înmânez regelui. După ce se va termina totul îi voi explica ce s-a întâmplat cu adevărat și atunci veți apărea și voi. Mâine-seară se va termina totul.
CITEȘTI
Viata la curtea regala
Historical FictionIN CURS DE CORECTARE Ramasa fara parinti de la o varsta frageda, Keytlin Beatrice Roger este izgonita de matusa sa. Ajungand la un han devine sclava si este obligata sa faca cele mai mizere lucruri. Cand in sfarsit scapa de acolo, regele o intemnit...