Dupa cateva ore de la alegerea viitoarei regine, Eric a mers in camera mea sa ma caute, dar garzile i-au spus ca sunt suparata si nu vreau sa intre nimeni acolo. Dupa cateva minute, timp in care s-a rugat de mine sa-i deschid s-a gandit ca eu nu sunt in camera fiindca nu se auzea nimic.
- Poate este in garderoba sau in birou, i-a spus una dintre slugi.
Atunci a poruncit ca usa sa se deschida. A intrat in camera mea si in celelalte doua incaperi ale mele, dar nu m-a gasit. A iesit pe usa biroului si a urcat pana la sera gandindu-se ca sunt acolo, dar nu eram. Garzile usii din fata ii spusesera ca nu vreau sa intre nimeni, dar cele de la usa biroului ii spusera ca am iesit pe acolo foarte aranjata. S-a intors la cei din fata si i-a intrebat inca o data pe un ton grav cine le-a spus ca eu nu vreau sa intre nimeni. Apoi ei au marturisit rugandu-se:
-Va rugam, Majestate! Nu ne faceti rau! Viitoarea dumneavoastra sotie ne-a ordonat asta!
- Viitoarea mea sotie? Sierra d'Emeul? a intrebat el mirat.
-Chiar ea, Sire! i-a si lasat domnisoarei un bilet.
Auzind asta printul a intrat fulgerator in camera mea cautand biletul. Intr-un final l-a gasit pe jos in dreptul mesei de toaleta. Imediat a iesit din camera si a alergat spre gradina luand cu el cateva garzi pe care le-a trimis sa caute in toata gradina si in imprejurimile acesteia.
Eu fusesem dusa intr-o magazie veche de lemne unde fusesem legata de un par ce sustinea acoperisul. Dupa cateva ore m-am trezit din inconstienta. In fata mea pe un scaun statea viitorul dinastiei, viitorul regatului.
- Sierra? am spus eu ametita. Tu esti?
- Chiar eu, a spus ea surazand.
- De ce? De ce ai facut asta?
- Am auzit conversatia pe care ai avut-o cu regina in camera separata si am vazut cum te priveste printul. Trebuia sa scap cumva de tine.
- Dar tu ai fost aleasa de regina.
- Si daca dupa ce devin regina regele pune pe cineva sa ma omoare pentru a se casatori cu tine? Sau daca dupa ce devin regina tu vei deveni metresa regelui si vei conduce pe la spatele meu avand mereu glorie? Niciuna dintre variante nu se poate intampla. Trebuie sa te distrug acum.
- De ce crezi ca as fi o amenintare? Regina Maria si Sarra, metresa regelui, se inteleg bine.
- Asta fiindca Sarra a stiut cum sa stea la locul ei nemaiavand intalniri cu regele timp de foarte multi ani. Ea nu l-a iubit cu adevarat pe rege, dar s-a multumit sa traiasca la castel si sa nu duca lipsa de nimic.
- Dar tu il iubesti pe print?
- Nu atat de mult incat sa te stiu pe tine in preajma. Mai bine zis iubesc puterea oferita de casatoria cu el. O sa fiu regina. Mai conteaza altceva? Mai conteaza iubirea? Am locuit cativa ani la castel in copilarie. Ma jucam cu Eric de-a regele si regina. Totul era perfect. Am venit sa fac realitate din acel joc. Pot sa fac asta doar asasinandu-te!
Un ras malefic rasuna din gura acelei fiinte ce statea in fata mea si ascutea un cutit. In cele din urma rasul s-a oprit. S-a apropiat de mine si m-a luat de par cu o mana. In cealalta tinea cutitul. Mi-a smucit brusc capul pe spate si mi-a pus cutitul la gat.
Era cat pe-aci sa ma omoare. Dar s-a oprit imediat dupa ce a auzit latratul unui caine de vanatoare. In secunda urmatoare usa s-a deschis si in incapere au intrat doi barbati, probabil doua garzi regale.
Imediat ce mi-am simtit capul liber l-am lasat in jos. Am rasuflat usurata. In timp ce Sierra incerca sa gaseasca o scuza relevanta care sa n-o invinovateasca o voce s-a auzind ca tunad:
- Destul! Stiu ce s-a intamplat. Luati-o!
Mi-am ridicat brusc capul. Acea voce fusese a lui Eric care acum statea in fata mea drept ca un munte, triumfator. Imediat ce am fost dezlegata Eric mi-a intis mana pe care i-am apucat-o ca sa ma ridic.
-Esti bine? m-a intreabat Eric.
Nu am apucat sa-i raspund caci imediat a sosit o garda si i-a predat un bilet. Eric l-a luat si l-a citit cu voce tare:
-,, Fa tot ce-ti sta in putinta si asasineaz-o pe vipera aceea de Kaytlin. A facut prea multe ca sa poata scapa vie. Fa tot ce-ti spun si vei ajunge departe. Regina ta, Eleonor!'' Unde ati gasit asta?
-In camera domnisoarei Sierra, a spus umil garda.
- Opriti orice forma de cumunicare a printesei cu lumea exterioara! Acum!
Garda a plecat imediat, iar Eric s-a linistit si si-a intors privirea catre mine.
- Este randul meu sa va multumesc! i-am spus eu aplecandu-mi capul.
- Nu face asta, Kaytlin! imi spune el suparat.
- Nu mai aveti sa-mi oferiti nimic. Regina mi-a dat o functie foarte buna, dar ati spus ca nimic nu poate cumpara o viata. V-ati inselat. O viata este cumparata cu o alta. Azi mi-ati salvat viata. Nu vreau nimic mai mult. Nu primesc nimic mai mult.
- Kayltin, termina! Ma distrugi...
- Nu-ti face griji pentru mine! Mergeti la tatal dumneavoastra! Are multa nevoie de tine. Fi cu el in ultimele sale momente. Si chiar daca nu sunt ultimele ii va face foarte bine sa fii langa Domnia Sa. Du-te si stai langa tatal tau!
Eric a ezitat putin, dar dupa cateva minute de liniste a pleacat ganditor. Ramasesem singura asa ca am iesit din incapere. Se inserase. Era mult mai frig... In acel moment fierbintile lacrimi pe care le tinusem ascunse pe tot parcursul conversatiei cu Eric incepusera sa-mi curga pe obraji. In scurt timp am simtit doua brate care ma cuprindeau.
- Eric, ti-am spus ca..., am spus eu intorcandu-ma.
Dar nu era Eric. Era...
CITEȘTI
Viata la curtea regala
Historical FictionIN CURS DE CORECTARE Ramasa fara parinti de la o varsta frageda, Keytlin Beatrice Roger este izgonita de matusa sa. Ajungand la un han devine sclava si este obligata sa faca cele mai mizere lucruri. Cand in sfarsit scapa de acolo, regele o intemnit...