NECORECTAT
Eric m-a luat de mana si am mers impreuna intr-o incapere mare in mijlocul careia se afla o masa lunga imprejmuita de scaune. Acolo se afla intreaga familie regala. Regina statea in capul mesei avandu-i de-o parte si de alta pe fii sai. In celelalt capat trebuia sa stea eric, iar in dreapta sa se asezase Adam sustinand in continuare ca face parte din familia regala chiar daca mama sa era exilata. In aceasta camera luau mereu cina membrii familiei regale avand fiecare locul sau. Surorile regelui Albert lipseau astfel cateva scaune erau libere.
De cum am intrat pe usa toate privirile s-au indreptat catre noi. Eric a mers direct spre locul lui si s-a asezat spunandu-i aspru lui Adam:
-Gaseste-ti alt loc!
Imediat Adam s-a ridicat si si-a ocupat vechiul loc din stanga regelui unde statuse atatia ani. Eric mi-a facut semn sa iau loc pe scaunul eliberat. Brusc regina a lovit in masa cu putere si s-a ridicat tipand:
- Ce cauta ea aici? Asta e o cina la care iau parte doar membrii familiei regale. Credeam ca stii asta.
- Stiu asta. Permite-mi sa ma numesc rege, in primul rand! i-a spus Eric foarte calm.
- Ai tot dreptul, fiule!
- Bine... Atunci intampinati-o cum se cuvine pe viitoarea regina!
Cu totii il priveau buimaciti. Nu intelegeau nimic. Cu exceptia reginei, a ficelor sale si a lui Adam nimeni nu ma mai vazuse inainte. Si deja, se pare, ca eram proclamata viitoarea regina. Era normal ca toti sa fie uimiti. Nu ma gandisem ca Eric o sa actioneze asa, cel putin nu in acel moment. Totul devenea din ce in ce mai surprinzator, iar reactia reginei a aparut rapid, dupa cateva momente de resemnare.
- Bine, spuse ea intr-un final. Iti sapi groapa cu mana ta. Asculta-ma cu atentie! Daca vei pati ceva nu te voi ajuta fiindca te-am avertizat de la inceput si iti mai repet si acum. Aceasta fata nu va aduce decat nenorociri asupra ta si a regatului. Poate ca nu intelegi. Esti inca tanar si toate aceste schimbari te-au bulversat, dar eu iti spun ca ea e cea mai mare greseala pe care ai putea s-o faci. Te sfatuiesc sa renunti la aceste idei strasnice si sa te intorci la realitate. Ea este o fosta prostituata. Asta va pata pe veci familia noastra. Renunta la ea! Atat iti spun.
Dupa aceste cuvinte spuse pe un ton sever, regina s-a asezat pe scaunul ei incercand sa se linisteasca. Atunci mi-am intors privirea spre Eric care fierbea de furie. L-am luat de mana si i-am soptit:
-Are dreptate!
- Nu voi renunta la ea niciodata! striga el privind-o pe regina.
- Asta e decizia ta?
- Da!
- Faci ce vrei! Cand totul se va narui, nu te voi putea ajuta!
- Nici nu-ti voi cere ajutorul, Majestate!
- Bine, fie! Pot juca si eu acest joc si iti va parea rau! De azi incolo nu mai esti fiul meu! In momentul in care tu si sotia ta va veti distruge propria domnie, eu ma voi lupta cu orice pret sa urc pe tron pe unul dintre fratii tai.
- Nu veti avea ocazia! Voi avea un mostenitor cat mai repede.
- A, da? Si cine va crede ca este fiul tau?! Nimeni!
- Poate ca asa va fi, dar prefer sa duc o viata fericita departe de palat decat o viata lipsita de fericire si traind doar pentru a conduce.
- Ma faci sa rad!
- Veti vedea ca le voi putea pe amandoua. Si domnia si fericirea. Si cu asta am incheiat subiectul!
Am mancat in liniste. Atat Eric, cat si regina s-au mai linistit, dar toti ceilalti erau tensionati. Parerile erau impartite. Dupa cina ne-am ridicat cu totii. Eric a spus tare surorilor sale:
- In cateva saptamani e balul primaverii. Nu vreau sa plecati pana atunci!
- Sigur! a spus una dintre ele. Asteptam balul si daca nu se va intampla ceva pana atunci, vom pleca dupa!
- Bine! Puteti sa va retrageti!
Eric s-a asezat la loc si a asteptat ca toti ceilalti sa plece. Cand Adam a dat sa plece l-a tras de maneca si i-a zis sever:
- Daca aflu ca i-ai suflat ceva mamei tale despre cele intamplate la cina asta te nenorocesc!
- Nu ii voi spune nimic, Majestate!
- Poti pleca!
Adam a alergat repede spre iesire si asa am ramas singura cu Eric.
- Mergem? l-am intrebat eu bland.
- Du-te! Mai am ceva de rezolvat! mi-a raspuns el ganditor.
- Imi vei spune unde te duci? Ce vrei sa faci?
- Sa omor un netremnic!
- Mai precis...?
-Vicent!
Am dat din cap aprobator si am plecat. Am mers in garderoba pentru a ma schimba. Am trecut si prin birou si au vazut o hartie pe masa. Era un bilet.
,, Fereste-te de mine! Vin si o sa te distrug!"
Nu era semnat, dar nu parea ceva inspaimantator. Cine putea sa fie? Nu m-am gandit prea mult si m-am dus in camera lui Eric unde imi spusese sa dorm si in acea noapte.
Cand am ajuns acolo am gasit o scrisoare pe perna. Imediat am luat-o si am citit-o pe nerasuflate:
,, Mi-e dor de noptile petrecute impreuna! Mi-e dor de atingerea ta blanda si de zambetul tau ingeresc! Mi-e dor de momentele in care ne sarutam pe la colturi! Mi-e dor de momentele in care te ascundeai de toti ca sa fii cu mine! Mi-e dor de faptura ta iubitoare! Mi-e dor de tine, de omul pe care il iubesc si care stiu ca inca ma iubeste!
Nu stiu de ce viata ne-a despartit... Era clar ca vom fi pe veci impreuna! Tii minte cand imi spuneai ca vom conduce tara impreuna? Mi-ai promis ca ma vei iubi pana la sfarsitul vietii. Mai stii?
Ei bine, m-am intors! M-am intors la tine! Am ajuns acum o ora la palat, dar erai ocupat cu o cina in familie asa ca am asteptat. M-am intors cu greu, dar am facut-o pentru tine! Inca te iubesc, Eric! Stiu ca si tu inca ma iubesti! Acum putem fi impreuna fara probleme! Putem conduce impreuna asa cum ne doream!
Astept sa fii liber si o sa vin imediat la tine. Dar mai bine astept. Stiu ca acum esti rege si ai multe treburi. Doar cheama-ma si o sa vin!
Cu dragoste, Izabella!''
Imediat ce am terminat de citi s-a auzit usa si a intrat Eric. M-am intors spre el si i-am aratat scrisoarea plangand.
- Ce se intampla? Ce e asta?
CITEȘTI
Viata la curtea regala
Historical FictionIN CURS DE CORECTARE Ramasa fara parinti de la o varsta frageda, Keytlin Beatrice Roger este izgonita de matusa sa. Ajungand la un han devine sclava si este obligata sa faca cele mai mizere lucruri. Cand in sfarsit scapa de acolo, regele o intemnit...