„Locul meu e lângă tine!"

1.5K 85 13
                                    


 Îmi priveam biroul piersută în gânduri. Mă întrebam cum va fi viața mea fără Eric, de cât timp voi avea nevoie pentru a trece peste, peste ideea de vinovăție, peste durerea insuportabilă ce-mi sfâșie trupul și sufletul. După ceva timp petrecut în liniște deplină m-am liniștit puțin și mi-am ațintit privirea asupra unei scrisori aflate pe birou.

 După ceva timp petrecut în liniște deplină m-am liniștit puțin și mi-am ațintit privirea asupra unei scrisori aflate pe birou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 Am luat-o și am citit puținele cuvinte scrise cel mai probabil în mare grabă căci caligrafia lăsa de dorit. 

 ,, Să-ți fie rușine! Fiul meu a murit din cauza ta și mai dai vina pe alții! Nu ești în stare nici măcar să-i faci o înmormântare așa cum se cuvine! Ai rămas o proastă!" 

 Cel mai probabil o scrisoare de-a reginei. Cu siguranță! N-o să înțeleagă niciodată prin ce trec eu în momentele astea! Eram convinsă că și pe ea o doare, dar trebuia să se gândească la consecințe când s-a aliat cu Revois. 

 Am luat imediat o foaie de hârtie și am scris ultimul ordin cu cerneală albastră, culoarea oficială a dinastiei. Voiam să o citesc la arderea pe rug a prințului deoarece acolo avea să fie priezentă toată lumea. 

 Ora prânzului a venit repede

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 Ora prânzului a venit repede. Am urcat în trăsură imediat după ce mi s-a confirmat că totul este pregătit. A foast un drum de o oră până în locul stabilit.  Într-o zonă ceva mai înaltă mi-a fost pregătit un tron. De acolo puteam să-i văd pe toți și toți mă vedeau pe mine. Filip a fost adus de două gărzi. Acesta se zbătea groaznic, dar au reușit să-l lege pe muntele de lemn unde avea să-și găsească sfârșitul. Prințesa Eleonor și regina stăteau în primul rând foarte aproape de rug. 

 După câteva minute de aplauze, liniștea s-a așternut peste mulțime. Atunci m-am ridicat și am spus cu voce tare:

- Prințul Filip Revois a recunoscut că familia sa l-a asasinat pe rege. Fmilia Revois mi-a cerut tronul și coroana Valenciei în schimbul trupul neînsuflețit a Măriei Sale. Acesta este și principalul motiv al războiului și al venirii prințului la palatul regal. Ba mai mult, acesta a complotat cu prințesa Eleonor și regina mamă Maria, sora și soția răposatului rege Albert. Prințul și familia sa voiau să pună stăpânire pe această țară. În plus prințul mi-a cerut să mă casătoresc cu el înainte să aflu de moartea Majestății Sale. Bine-nțeles că am refuzat, dar el trebuie să fie pedepsit în numele familiei sale pentru răzvratire și regivid.

Viata la curtea regalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum