Domnita Roger isi preia functia

983 54 3
                                    


- Eric? am rostit eu incet intrand pe usa.

S-a uitat la medic si acesta a pleacat imediat. M-am apropiat incet de patul sau. 

- Imi pare foarte rau! Trebuia sa te ascult! mi-a spus el lasand capul in jos.

- Important e ca acum esti bine!

- Imi pare foarte rau pentru tot ce ti-am spus!

- Lasa asta! Cum te simti?

- Ma simt foarte rau. Ma gandesc ca daca te ascultam nu ajungeam aici. Dar nu te-am ascultat. Din contra, te-am invinovatit pe nedrept. Imi pare sincer rau! Nu stiu ce s-a intamplat atunci cu mine!

- Eric...

- Te rog,nu pleca!

- Eric!

- Nu ma lasa!

- Eric! Te iubesc prea mult ca sa te las, mai stii?

- Eu ti-am spus asta, dar... te-am lasat singura atata timp. 

- Eric, opreste-te! Imi faci rau! 

- Ma ierti?

- Sigur ca te iert! De crezi ca mai sunt aici?

- Bine... Iti promit ca totul va fi bine de acum sau cel putin voi incerca ca totul sa fie bine!

- Nu! Acum trebuie sa te odihnesti. Te vor duce in camera. De maine vei putea iesi, dar un timp nu va trebui sa te ingrijesti de treburile statului.

- Dar cine o sa conduca in acest timp? Statul nu poate ramane fara conducator, mai ales intr-o asemenea situatie.

Nu voiam sa-i spun despre mama sa fiindca stiam ca asta ii va face rau, dar stiam ca ea o sa-l viziteze asa ca trebuia sa-i ameliorez socul.

- Eric... 

- Ce e?

- Mama ta a fost scoasa din temnita pentru a conduce cat timp tu te refaci. 

- Cum? Cine? Cine mi-a incalcat regulile?

- Eric, linisteste-te! Totul va fi bine!

- Ea nu poate conduce. Toti nobilii sunt de partea ei, deci se poate intampla orice.

- Am nevoie de o semnatura de la tine!

- Ce?

- Ma intorc imediat.

Am fugit in birou si am luat o foaie de hartie si am scris in graba. La fel de repede m-am intors si i-am dat-o lui Eric.

- Ce e asta? m-a intrebat el nedumerit.

- Actul oficial prin care imi preiau functia.

- Trebuie doar sa semnez...

- Da. O semnatura de a ta e de ajuns pentru a schimba destinul statului.

- Nu-ti pot face asta! Nu te pot lasa sa dai piept cu consiliul si cu situatia grea prin care trecem. 

- Pot face asta! Nu o pot lasa sa preia controlul. Va foi bine!

- Daca esti pregatita! Semnez! Domnita Roger, probleme interne si externe. Semnat!

A luat condeiul si a semnat hartia, apoi a intrat medicul. Acesta l-a ajutat pe Eric sa mearga in camera. Acolo medicul a plecat. 

- Eu plec! i-am spus eu luandu-mi actul, caietul si condeiul. Datoria ma asteapta.

- Ai grija cu mama! ma avertizeaza Eric.

Viata la curtea regalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum