Party time

3.7K 73 2
                                    

Der var gået to uger nu, og jeg havde det helt fantastisk!
Torsdag for to dage siden kom Brady med blomster til mig. Hvide roser, akkurat det jeg havde drømt om. Jeg havde utrolig svært ved at tro på at det han gjorde var rigtigt og at han mente det. Han var jo trodsalt en Fuck boy!

Idag var jeg blevet inviteret over til Abygail. Vi skulle lave noget hygge. Jeg regnede også med at Marli og Zoella skulle med.
De 3 piger betød allerede rigtig meget for mig.
De sidste par dage har jeg tilbragt en masse tid med dem, og dermed blevet ret tætte med dem.
Det var min mor der kørte mig over til Abygail. Hun havde et kæmpe stort hus, og hun har fortalt at det var hendes oldefar der havde bygget det da han levede, de har bare renoveret det siden hen.
Jeg gik op til hoveddøren og bankede på døren.
Abygail åbnede døren og sprang ud af døren for at give mig et kram. Jeg stod med alle mine ting og blev helt mast.
"Madelyn" sagde hun med en skinger stemme.
"Ja her er jeg" sagde jeg og rakte mine ting i vejret.
"Her lad mig hjælpe dig"
Hun tog nogle af mine tasker og gik indenfor.
Jeg havde været her 2 gange før, så jeg vidste godt hvordan huset så ud.
Marli og Zoella kom også ud fra en af dørene og krammede mig. Jeg følte mig virkelig elsket og tilpas i deres selskab. Vi var alene hjemme da Abygail's forældre skulle noget i hele weekenden. Efter et par timer hvor vi havde set lidt film og sådan noget gik Abygail ind i stuen, og satte noget høj musik på.
"Er i klar girls?" Spurgte Abygail.
Vi stod allesammen som et stort spørgsmålstegn.
"Klar til hvad" spurgte Marli.
"Paaaartyyyy" råbte Abygail og åbnede døren som stod fyldt med mennesker, der bare kom ind. Fest?!?!
Jeg havde ikke andre tanker i hovedet end, hvorfor ikke?!
Festen rykkede hurtig ud i haven hvor de havde en stor pool som var lysnet helt op. Der var et par stykker som var sprunget ned i poolen og  som havde smidt tøjet. Musikken var rigtig høj og man kunne mærke det i jorden nogle af stederne.
Jeg gik indenfor og ind på det dansegulv der var. Jeg fandt Abygail og begyndte at stå og danse med hende. Zoella kom også men lige pludselig forsvandt Abygail sjovt nok fra os, vi var sikre på at det var pågrund af James.
Jeg fik øje på en sød dreng som jeg var ret sikker på, ikke gik på den samme skole som mig, jeg kunne ihvertfald ikke genkende ham. Jeg gik mod ham, og var lige ved at falde men heldigvis lænede han sig ud efter mig og greb mig. Vi begyndte begge to og grine. Han løftede mig op og kiggede mig i øjnene, ligesom når Brady kiggede mig i øjnene. Brady's øjne var bare lidt pænere. Der kom ligepludselig en stille sang og han tog sin hånd frem for at byde mig til dans. Jeg tog imod den og lænede mig ind over hans skylder.
"Jeg hedder forresten Taylor" sagde han ind i mit øre.
"Jeg er Madelyn" sagde jeg tilbage.
Da sangen var færdig tog han mig i hånden og gik udenfor. Zoella og Marli så mig og løftede deres øjenbryn op og ned. Han gik ud til haven og ned på en bænk. Vi satte os ned, og man kunne høre musikken helt her nede. Det var heldig Abygail ikke havde naboer tæt på, fordi så var den her fest stoppet for længst.
Vi begyndte og snakke lidt, og lige pludselig lænede han sig forover og skulle lige til at kysse mig.
"Madelyn!" Var der en der råbte og jeg genkendte med det samme stemmen. Brady.
Jeg vendte mit hovede om og kiggede op mod ham. Han stod ved poolen.
"To sek jeg kommer igen" sagde jeg til Taylor.
Jeg gik op til Brady og var lidt irriteret.
"Hvad!" sagde jeg
"Hvad laver du?"
Jeg rullede med mine øjne.
"Fik du mig til at komme herop for at spørge hvad jeg laver" sagde jeg irriteret.
"Nej. Jeg ville sige det du har gang i er dumt" sagde han og kiggede ind i mine øjne.
"Og det ved du jo alt om" sagde jeg flabet.
"Ja. Jeg ville ikke have der skal ske dig noget" sagde han og fik det til at lyde rigtig oprigtigt. Men jeg hoppede ikke på den, ikke den her gang.
"Yeah right"
"Jeg mener det Madelyn" sagde han og lagde en hånd på min skulder.
"Stop med at spille det spil der, jeg hopper ikke på det. Du er bare pisse jaloux over at jeg giver en anden noget opmærksomhed, som ikke lige er dig. Forstå nu at jeg kan ikke lide dig" fastslog jeg og gik min vej.
Jeg gik ned til Taylor og satte mig ved siden af ham. Han tog fat om mig og kyssede mig. Jeg lænede mig mod ham og tog mine hænder om ham. Han tog igen min hånd og gik indenfor og op ad trappen. Vi kom ind på et værelse og han virkede meget ivrig. Lidt fór ivrig tænkte jeg. Han lagde mig ned på sengen. Han tog min trøje af og sin egen. Jeg havde ikke lyst og prøvede at skubbe ham væk. Han holdte mig fast og gav mig en ordenligt lussing og blev ved med at kysse mig.
"Arghhhh" skreg jeg og kunne mærke blodet der kom frem.
"Ville du ikke godt stoppe"
Det hjalp ikke, han ignorerede mig totalt og blev ved med at give mig lussinger, så jeg blødte endnu mere. Han åbnede sine bukser og rev min bukser ned. Jeg var så bange at jeg ikke kunne bevæge mig og græd rigtig meget. Pludselig gik døren op.
"Slip hende!!" Råbte Brady.
Han løb hen til os og fjernede ham fra mig. "Kom ud herfra!" sagde Brady vredt.
Han gik ud fra værelset så det kun var Brady og jeg. Et øjeblik var der helt stille.
"Brady, undskyld" sagde jeg og lod tåre løbe ned ad mine kinder. Brady kiggede på mig.
Han gik hen til mig og omfavnede mig.
"Undskyld" sagde jeg igen og dækkede mit hovede ned i hans skulder. Han kørte sin arm op og ned ad min ryg for at trøste mig. Jeg brød lige pludselig ud i gråd. Han tog mit ansigt frem væk fra hans skulder, så han kunne se mig. Han tørrede nogle af min tåre væk.
"Du skal nok klare det" sagde han forstående og lagde mit hovede på hans skulder igen. Efter lidt tid lagde han en arm omkring mig og tog med med nedenunder.
"Jeg kommer lige om lidt" sagde han til mig og efterlod mig med Abygail som var virkelig bekymret. Da Brady kom tilbage tog han sin arm omkring mig igen, og havde en kold klud med til mig. Han hjalp mig ud til en bil og satte mig ind i den og spændte mig fast. Vi kørte ud til et sted jeg ikke havde været før, men jeg stolede på ham.
Da vi var fremme kom Brady om til min side og åbnede døren. Han tog mig op og løftede mig ind i huset.

--------
Jeg vågnede op og havde jordens største hovedpine. Jeg tog mig til mit hovede og ramte min kind på vej derop. Avvv for helvede det gjorde ondt. Jeg gik ud på badeværelset og kiggede på mig selv. Min højre side var helt rød af blod og helt hævet. Jeg fældede en tåre. Jeg kom i tanke om det der var sket igår. Jeg var så dum og naiv... og jeg var ikke engang fuld. Hvis det ikke var for Brady var det gået meget værre. Jeg skyldte ham alt.
Jeg tog noget papir og fugtede det med noget vand, for at fjerne noget af blodet, men det gjorde alt for ondt. Jeg kiggede mod døren og så at Brady stod i bar overkrop og kiggede bekymret på mig.
"Er du okay?"
"Så okay som jeg kan blive" sagde jeg og smilede kort.
"Brady.. jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig"
Han kiggede mig i øjnene og gik tættere på mig.
"Lad mig hjælpe dig med det der" sagde han og fandt en klud i skabet, gjorde den våd og tørrede stille blodet væk på min kind. Jeg bed smerten i mig for ikke at græde. Jeg havde vidst grædt nok.
Da vi var færdige kørte Brady mig hjem, og på hele turen var vi begge to stille. Han holdte lige ude foran mit hus og jeg var heldig med at jeg var alene hjemme.
Jeg kiggede på Brady og gav ham et kram.
"Jeg ved godt du ikke ville takkes, men tak" hviskede jeg ind i hans øre. Lige inden jeg gik ud af bilen tog han fat i min hånd. "Madelyn, lad vær med at gøre det igen" sagde han og mente det alvorligt.

Heej😊
Håber i kunne lide kapitlet? Det blev lidt længere, men det håber jeg ikke gjorde noget❤️
I må meget gerne skrive hvis der er noget der kan gøres bedre
Knuzz❤️

Is he a real player?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora