Da jeg så Brady gik jeg hurtig hen til ham, og gav ham et skønt kys.
Han så helt overrasket ud.
"Hvad skulle det til for?" Sagde han med et stort smil på læben.
"Jeg savnede dig bare" sagde jeg, og grinede kort.
"Mmh...Jeg savnede faktisk også dig!" Sagde han og lænede sig ind til, et langt lidenskabeligt kys. Hvilket jeg forresten havde savnet..
"Kan vi gå lidt?" Spurgte jeg nysgerrigt.
"Selvfølgelig!" Sagde han.
Vi gik lidt ind mod byen, og fik snakket om ALT. Alt ligefra musik til hvad vi hver i sær skulle have at spise, men det var skønt at få snakket mere med ham.
Vi gik ned til stranden, og lige da jeg skulle til at sætte mig ned, ringede min mor.
"Hej det er Madelyn" sagde jeg.
"Ja det er mor"
"Madelyn, Robert og jeg er blevet inviteret ud af hans arbejde på en weekendtur, allerede i aften. Jeg ville lige høre om det er okay, at vi tager afsted for dig?" Spurgte hun nysgerrigt.
"Jaaah, mor i tager da bare afsted! Men hvad med Cole?"
"Nårh ja, han spurgte en kammerat om de kunne sove sammen, så vi skal køre ham derud inden vi kører, og så henter vi ham når vi kommer hjem igen." sagde hun.
"Okay mor det er helt okay, men ville du ikke godt kalde Robert for far? Det er det eneste rigtige" Sagde jeg.
"Jo undskyld skat, det skal jeg nok!
Ehm forresten lægger der noget mad i fryseren du bare kan varme" sagde hun.
"Okay, tak"
"Det var så lidt"
"Vi ses" sagde hun til sidst.
"Ja vi ses mor" sagde jeg inden jeg lagde på.
Brady sad længere nede, og da jeg kaldte på ham, kiggede han straks på mig.
"Hvad så Madelyn?" Sagde han.
"Det var bare min mor" sagde jeg mens jeg gik hen imod ham.
"Hende og min far skal på weekendtur, med min fars arbejde, og Cole skal hjem hos en kammerat...Såeh jeg er alene hjemme hele weekenden" sagde jeg og fik det til, at lyde fedt på en ironisk måde.
Hans ansigt lyste helt op.
"Det er squ da mega fedt Mady! Så kan jeg være hos dig hele weekenden!!!" Sagde han begejstret.
"Ja! Det tænkte jeg ikke lige helt på"
Okay, nu var min weekend reddet igen, som i HELT reddet.
Vi sad på stranden et stykke tid, inden vi gik hjemad igen. Det begyndte at blive lidt koldt, så det var nok også for det bedste at vi smuttede, medmindre vi selvfølgelig ville være syge altså?...
Da vi ankom til ankomststedet, som en GPS ville sige, kiggede jeg på Brady.
"Ville du med ind?" Spurgte jeg.
"Jeg tror jeg ville hente nogle ting først, regner med at jeg bliver hele weekenden" sagde han flirtende, og blinkede med det ene øje.
"Okay. Kan næsten ikke vente" sagde jeg og stilede mig op på tæerne for at give ham et kort kys, men han tog hurtig fat rundt om mine hofter, og gjorde kysset en anelse gang bedre. Eller vent helt ærligt, så gjorde han det faktisk tusindegange bedre! Men det er også kun fordi det er ham..
Jeg trådte et skridt tilbage, og gik ind mod huset hvorefter jeg prøvede at smække hoveddøren op, inden jeg fandt ud af at den var låst, så jeg smaskede bare lige hovedet ind i hoveddøren. Hvis man havde set det i slowmotion, havde folk været døde af grin.
Jeg sukkede dybt, men mest af alt fordi jeg IKKE havde mine nøgler med....
Jeg kunne huske jeg ikke havde lukket mit vindue helt, så jeg kravlede derfor op i mit træ, og da jeg var kommet op til kanten af mit vindue, åbnede jeg vinduet ved, at trække det ud, hvorefter jeg tog og hoppede, så jeg landede på mit gulv.
Jeg besluttede mig for lige, at rydde lidt op på mit værelse, ikke fordi det endte med at være pæn overhovedet! Men altså det blev ihvertfald pænere end før.
DIING DOONG lød ringeklokken ligepludselig, og jeg styrtede ned ad trapperne og låste døren op, så Brady kunne komme ind. Jeg kiggede straks på ham, og så at han havde en stor taske med i hånden.
"Hvaaeh?? Regner du med at blive i et par måneder?" Sagde jeg og grinede.
"Neej? Jeg regner med at blive et par år" sagde han, og overtrumfede mig.
Jeg slog ham på skulderen.
"Ik være næsvis vis du ville blive!" Sagde jeg sarkastisk.
"Åhhh okay okay" sagde han og gik et skridt tættere på mig, gav mig et tantekys og forsatte op ad trappen.
"Jeg snupper bare Cole's værelse" sagde han.
"Ehm?? Du snupper mit værelse!" Sagde jeg.
"Næhh det har du jo"
"Eeeejjj hvor ærgerligt...Så må vi jo dele" sagde jeg.
"Okay fiiint" sagde han og grinede.
Han smed sine tasker, og kiggede på mig.
"Så jeg skal sove i DIN seng, ved siden af DIG" sagde han rigtig ligesom I'm A Diva.
"Ej stop nu" sagde jeg grinende.
"Okaay" fik han sagt inden hans læber var på mine igen.
--------
"Tak for mad Madelyn"
"Det var så lidt Brady"
Tiden gik hurtig, og inden vi nåede at få vores aftensmad var klokken 21.30, og jeg skulle også nå, at vaske op men jeg blev hele tiden forstyrret af Brady, som stod og drillede og kildede mig.
"Bradyyy"å
"Stop nu, skal jo lige vaske op!"
"Forhelved din lille..."
Blev jeg ved med at sige, men ved alle sætningerne kunne jeg ikke tage det seriøst, så jeg døde hele tiden af grin.
Jeg blev aldrig rigtig færdig med opvasken, og vi endte med at smide os inde i stuen, for at se en film. En romantisk en!
Brady havde lagt hans arm rundt om mig, og lagde og masserede min skulder let, samtidig med at han sommetider kyssede min hovedbund blidt.
Da filmen var færdig, slukkede Brady tv'et med det samme.
"Jeg er faktisk træt Madelyn" sagde han.
"Skal jeg gå op og putte dig?" Sagde jeg for sjov.
"Ja det bliver du nødt til!" Sagde han og grinede kort.
Jeg lænede mig ind til ham, og gav ham et ordentlig kys, med lidt mere.
Jeg trak mig og fik hurtig øjenkontakt med ham, hvorefter vi rejste os op, og gik hen for at slukke lyset. Jeg tog fat i hans hånd, og gik op ad trapperne, ind på mit værelse og lukkede døren efter mig....Heej❤️
Håber i kunne lide kapitlet! Og at i ville gi' den en stemme!
Waaow da jeg startede den her bog, havde jeg ingen ide om, at den ville få så mange læsninger? Det er jo sygt man! Tusind mange gange tak!!!
Desværre er det jo ved, at være slut med kapitler... Regner med MAX 10 kapitler mere....
Jeg ville faktisk meget gerne høre, om i ville synes at det ville være en god ide, at lave en 2'er? Det er kun op til jer om jeg skal lave en mere, fordi jeg ville gerne gøre det😊
Bare skriv hvad i tænker om det😌
Hvis der er noget i synes jeg kan gøre bedre, må i meget gerne skrive det.
Knuuuzzz❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Is he a real player?
Ficção Adolescente*****AFSLUTTET***** -Jeg frøs da jeg så ham, waaaow! Hvordan er det muligt?- Hun er en 16 årig følsom og til dels udadvendt pige, men ikke mindst en teenager ved navn Madelyn Braice som ikke helt har fundet sig selv endnu, og som til tider har en le...