Hvad skete der egentlig?

2K 66 11
                                    

Jeg åbnede beskeden, og læste den.
"Kære Madelyn....
Jeg ved godt du ikke har hørt fra mig de sidste par dage....Jeg er virkelig oprigtig ked af det. Jeg har langtfra vidst hvad jeg kunne skrive til dig, fordi hver gang jeg skrev noget lød det bare ikke rigtig på nogle måder....Det ender det her sikkert heller ikke med, men jeg tvinger mig selv til at sende det så!
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige....Det jeg har gjort er det værste jeg overhovedet kunne gøre, og jeg fortryder det så inderligt meget. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg havde tænkt mig, det eneste jeg kan tænke på nu er dig, og hvor dum et røvhul jeg egentlig var. Eller ifølge Abygail hvor dum en fucking taberagtig liderlig idiot jeg er, og jeg giver hende fuldstændig ret. Jeg ved godt jeg har knust dit hjerte, men jeg har virkelig også knust mit, i alle de små stykker man overhovedet kan. Jeg føler slet ikke jeg har noget hjerte mere.... Jeg havde givet mit hjerte fuldt ud til dig, og det ville stadigvæk og altid være hos dig, også selvom du ikke ville have det.
Jeg ved godt du sikkert ikke ville have noget, og gøre med mig mere, hvilket jeg selv er skyld i... Jeg håber virkelig stadigvæk, at du ville give et kald....
Men Madelyn jeg er virkelig ked af det, og du skal vide at du stadig betyder allermest for mig, og det ville du stadigvæk gøre selvom jeg ikke betyder det samme for dig mere.
Madelyn.....Jeg elsker dig virkelig inderligt højt....
De kærligste hilsner Brady."
Det tog helt pusten fra mig, at læse brevet. Mine tårer begyndte fandme igen, at løbe ned ad mine kinder. Skulle jeg virkelig tro på det han skrev? Han kunne jo bare lyve for mig? Fordi det ville jo ikke være første gang.....
Jeg sad og læste beskeden igennem mange gange, inden jeg besluttede mig. Jeg havde tænkt mig og ringe til Brady, for at få en ordentlig snak, og en ordentlig forklaring.
Jeg fandt Brady i kontakter, og overvejede kort om det nu var rigtigt det jeg gjorde. Jeg trykkede på skærmen, og tog telefonen op til mit ører. Fuck, Fuck, Fuck , Fuck tænkte jeg indtil han tog telefonen.
"Hej Madelyn...." sagde han en smule trist.
"Hej..." sagde jeg en anelse kold, selvom jeg var ved at bryde sammen indeni.
"Du besluttede dig for, at ringe?" Sagde han.
"Ja...ja det gjorde jeg"
Der gik et par sekunder hvor der var akavet stilhed.
"Du skal ikke tro jeg kommer rendende efter dig, som en lille hundehvalp efter hvad du lige har gjort! Men jeg ville gerne vide hvad der egentlig skete!!" Sagde jeg en smule vredt.
Brady sukkede dybt, men prøvede at skjule det.
"Okay..." sagde han.
"Vi skulle spille en kamp sen om aftenen, og en af cheerleaderne dukkede op"
Jeg bed mig hårdt i læben, for ikke at begynde at tudebrøle.
"Og så endte vi med at være sammen om aftenen" sagde han kort.
Jeg ventede på mere, men det kom aldrig.
"Var det det?!" Spurgte jeg lidt frustreret.
"Ja..."
"Er det seriøst sådan der du ville fortælle mig, at du var sammen med en anden?!?" Sagde jeg.
"Madelyn....Der er ikke mere at fortælle..."
"Nej selvfølgelig er der ikke det! For du har jo altid fortalt sandheden ik? Jeg kan ikke fatte jeg kunne falde for sådan en som dig?
Jeg vidste det ikke ville ende godt! Jeg vidste at jeg ville blive udnyttet fordi jeg ikke var god nok!"
Sagde jeg på renden til, at tude.
"Madel.."
"Nej...Du skal bare lade mig være i fred, og stoppe med at kontakte mig!" Sagde jeg roligt, og smed røret på hvorefter jeg smed mig i min seng for, at tudebrøle.
Hvorfor var jeg så dum, og naiv?....
--------
"Hej Abygail" sagde jeg til hende da hun ringede til mig dagen efter.
"Hej Madelyn!" Sagde hun.
"Du lyder helt glad idag smukke? Alting godt?"
Tilføjede hun.
"Ja...Alting er mega godt faktisk!" Sagde jeg optimistisk.
"Jeg snakkede med Brady igår, og fik sagt alt hvad jeg ville, og det hjalp faktisk"
"Fuck hvor er jeg stolt Mady!!" Sagde hun og grinede kort.
"Tak!! Er nu også pisse stolt af dig!" Sagde jeg.
"Men øh...jeg ringede faktisk for, at fortælle dig noget"
"Ja?" Sagde jeg nysgerrigt.
"James har inviteret mig ud på en krydstogtstur, og vi skal afsted allerede imorgen" sagde hun mega excited!
"Fuck hvor fedt Aby!!!" Sagde jeg, men nu vidste jeg at jeg ikke kunne få ferien til, at gå med at være sammen med hende, når nu hun tog på krydstogt...Mega nederen!!
"Ja ik??"
"Jo!"
"Men jeg ville også bare lige fortælle dig det, jeg skal nå og have pakket såeh....Vi ses Mady!"
"Ja vi ses Aby. Hyg jer nu"
"Skal vi nok! Love You!"
Bip bip bip.
Jeg lagde telefonen fra mig, og besluttede mig for at tage en god gåtur idag. Der var nogle stier der gik ud omkring nogle får, som jeg endte med at tage. Det var dejligt. Solens varme stråler landede på min hud, som langsomt blev varmet op, mens jeg gik. Det blev varmere og varmere, og heldigvis var turen ikke så lang, så jeg var ret hurtig hjemme igen.
Da jeg kom ned ad fortorvet gik jeg hen forbi Brady's hus og stirrede....Jeg kiggede op mod hans vindue, og så hans tomme værelse.
"NEJ!!" Var der ligepludselig en der råbte inde fra deres garage.
Jeg fik et kæmpe chok, og tog et skridt tilbage.
"Han skal squ ikke droppe ud!" Sagde en velkendt stemme. Det var Brady's far.
"Har du overhovedet hørt hvad der er sket?!?" Sagde hun skrøbeligt.
"Nej? Hvad er der nu sket?" Sagde han pisse ligeglad.
"Fru Waylin og Hr. Waylin's datter går på skolen" sagde hun.
Der var stille et øjeblik.
"Han skal ud af den skole, og det kan kun gå for hurtigt!" Sagde han.
"Hey! Vent lige" sagde moren og lød trist.
"Ja?" Sagde faren.
"Brady og øh...Madelyn er ikke sammen mere...." sagde moren, og da hun sagde det følte jeg mit hjerte ikke bankede mere.
"Hvad?!" Sagde han chokeret.
"Ja....Brady var ikke så glad for, at fortælle det men...." sagde moren og brød ud i tårer.
"Ayla Waylin brugte vores søn til at få sex med, fordi hendes forældre havde fortalt hende alle de grusomme hemmeligheder om os, og noget om Madelyn's far som hun kunne bruge mod Brady, så han ikke havde noget valg...."sagde hun.
Jeg kunne ligefrem forstille mig tårerne løbe ned ad Brady's mors kinder, samtidig med at faren stod og var helt morløs.
"Og Madelyn fandt ud af det, men Brady har ikke turde sige sandheden til hende, fordi han hverken ville skade hende eller os...." sagde hun.
Mit hjerte bankede hurtig end noget før.
Hvad fanden skete det lige? Var Brady blevet udnyttet?!?! Og hvad var det om min far?
Jeg kunne ikke mere, mine tårer begyndte at løbe ned af mine kinder for hundredegang, mens jeg løb ind mod mit hus.
Det eneste jeg kunne tænke på nu var Brady, og hvad der faktisk var sket!

Heej❤️
Jeg håber i kunne lide kapitlet, og at i ville gi' den en stemme!
I betyder virkelig meget for mig, og det at i gider, at læse min bog er vildt fantastisk!!
Så tusind mange tak.
Hvis der er noget i synes jeg kan gøre bedre, må i meget gerne skrive det.
Knuuzzz❤️

Is he a real player?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant