Prom

2.9K 71 2
                                    

Det var blevet fredag, og fredag betød weekend, men den her fredag betød også Prom. Wiihuuuu!!!
Jeg sad og facetimede med Abygail imens vi gjorde os klar. Brady havde sagt han ville hente mig omkring 18.00, så jeg gjorde mig klar til ca. 17.45.
"Hvad synes du om den her" sagde Abygail med en læbestift i en mørk farve, som passede godt til hendes kjole.
"Pæn!" Sagde jeg kort fordi jeg var ved at lægge mascara.
"Så tager jeg den på"
Der gik lidt tid før jeg svarede,
"Okay"
Jeg fandt min bronzer frem, lavede trutmund og førte den på med min børste. Da jeg langt om længe næsten var færdig, manglede jeg kun mine læber. Jeg tog to af mine læbestifter op, og spurgte Abygail til råds.
"Hvilken en? Den vin røde eller den lyserøde?"
Hun sad og kiggede på dem begge to og tænkte.
"Den vin røde. Den tror jeg ville se bedst ud til kjolen også" sagde hun og havde styr på det.
"Okay"
Jeg åbnede læbestiften og rullede den op, hvorefter jeg påførte den på mine læber. Jeg sad og lukkede og åbnede munden for, at den bredte sig ud på hele læben.
"Pænt?" Sagde jeg og viste mine læber ind i kameraet.
"Mega pæn!" Sagde Abygail bestemt.
"Han kommer nu!!!" Sagde Abygail og rejste sig op i en fart.
"I en ferrari!" Sagde hun begejstret.
Jeg kunne høre at hendes mor kaldte.
"Jeg bliver nødt til at gå nu Mady. Vi ses derinde" sagde hun og lagde på.
Jeg kiggede på klokken som var blevet 17.50, så jeg sad og rettede mit hår lidt. Min mor havde sat det op i en rigtig pæn knold. Jeg kiggede over på min kjole som stadig hang på min bøjle, og som jeg var klar til at tage på. Jeg gik hen og tog den ned for at ligge den på min seng, imens jeg tog mit andet tøj af. Jeg fik kjolen på og det var igen uden besvær. Jeg stod foran spejlet og gav mig selv elevatorblik. Mine sko stod ved min dør, hvide højhælede sko med en glimtende hæl som var sølv, så det passede til mine kjole, men det var ikke rigtig fordi man kunne se skoene da kjolen gik ned over dem.
"MADELYN DU HAR GÆSTER!!" Råbte mor nede fra gangen. Jeg tog et sidste kig på mig selv i spejlet, og rettede kort på min kjole. Jeg tog skoene på og gik ned til trappen, hvorefter jeg gik ned ad trappen, med langsomme skridt for ikke at falde. Brady og min mor stod ved døren og snakkede sammen, indtil de så mig komme ned. Brady rettede sit blik på mig, og så helt overrasket ud. Min mor derimod stod bare og smilede voldsomt.
"Waoow Madelyn...." sagde han helt uden ord.
Jeg smilede bare. Han havde jakkesæt på som var en sort jakke, sorte bukser, en hvid skjorte og en sort butterfly. Han så vildt godt ud! Og hans hår sad bare lige on point.
Da jeg kom helt ned ad trappen, og havde givet Brady et kram, spurgte min mor om hun måtte tage et billede. Vi stillede os op foran en hvid væk vi havde, mens Brady havde hans arm om mig, så hans holdte om min hofte. Han havde en lille blomst med som han gav mig, og satte om mit håndled, den var hvid så den passede lige til kjolen, heldigvis. Så var det alligevel lidt godt han havde set kjolen før.
Jeg havde ikke set hvad vi skulle køre i endnu, så da vi kom ud og jeg så bilen, blev jeg helt chokeret. En Lamborghini i sort.
Da vi kom lidt længere ud så jeg en Ferrari, som holdte lige bag ved den Lamborghinien.
"Er det Abygail og James" spurgte jeg Brady om.
"Ja" sagde han kort og åbnede døren for mig.
"Og vi har eskorte" sagde han og hentydede til de to Range Rovers der var lige foran bilen vi skulle køre i, og lige bag den Ferrari som Abygail og James kørte i. Jeg havde ALDRIG i mit liv prøvet noget så luksuriøs før.
Range roveren begyndte at køre, og Brady gjorde sådan at bilen larmede helt vildt. Jeg fik næsten et chok af det. Vi kørte ind mod skolen, men tog et stor omvej for at kører mere i bilen.
Da vi ankom på skolen var vi de eneste der kom på det tidspunkt. Vi fik ALT opmærksomheden, men vi kom også i 2 ret så dyrer biler, samt to eskorte biler som også var ret dyre. Brady steg ud af bilen, og kiggede ud over de mennesker som stod og kiggede, hvorefter han gik om til min side og åbnede døren op. Jeg tror ikke helt folk vidste hvem det helt præcis var, at Brady skulle følges med. Men det ville de ihvertfald finde ud af nu. Jeg steg ud af bilen og rettede mit blik ud på alle dem, som næsten bare stod og gloede. Brady smækkede døren i og lavede armkrog, som jeg hurtig tog fat i. Jeg følte mig næsten ligesom en prinsesse eller noget. Folk stod og snakkede, og det var tydelig, at det var om os. Ikke at jeg tog mig af det. De kunne snakke det de ville. De flyttede sig for os, så både Brady og jeg kunne komme indenfor, og også James og Abygail som gik lige bag os også kunne. Da vi kom ind i den store gymnastiksal var der allerede gang i den. Der var kun alt muligt farvet LED lys, diskokuler, samt en masse andet fancy lys.
"Jeg henter lige noget vi kan drikke" sagde Brady og slap mig.
Abygail kom hurtig over til mig, med en rigtig catwalk gang.
"Havde du regnet med det her?" Sagde Abygail og mente helt sikkert køreturen, og eskorten vi fik.
"Øhh nej!!" Sagde jeg og grinede.
Abygail lænede sig ind og gav mig et ordenligt kram.
"Jeg håber virkelig en af os vinder!" Sagde hun og skiftede emne.
"Vinder?" Sagde jeg lidt forvirret.
"Ja, Prom Queen og Prom King!" Sagde hun og virkede overrasket over, at jeg ikke vidste hvad hun mente.
"Nååårgh"
"Den behøves jeg nu ikke" sagde jeg og smilede falsk.
"Øhhh du er nok en af de pæneste!!!!" Sagde Abygail.
"Og du følges med Brady! Alle piger elsker ham nærmest!" Sagde hun og fik det til at lyde normalt.
"Han er næsten ligesom en Cameron Dallas" sagde hun og grinede.
"Haha sjovt" sagde jeg ironisk, og så at Brady og James var på vej over til os.
"Værsgo til den smukkeste pige jeg har set" sagde Brady og flirtede.
Jeg lavede bare et sarkastisk smil og svarede ikke. Jeg tog en slurk af punchen og spyttede den ud igen, hvilket Brady så.
"Hva' så. Er punchen ikke god nok" sagde han og grinede.
"Den er forfærdelig!!" Sagde jeg mens jeg tørrede min mund i en serviet.
"Væn dig til det. Det er det eneste du for at drikke i aften" sagde han skuffet.
"Jeg tror bare jeg lader vær med at drikke!" Sagde jeg bestemt og satte mit glas fra mig.
Der kom en slow sang på, og Brady spurgte om jeg ville med ud og danse. Vi lænede os ind til hinanden, og jeg lagde min kind blidt på hans brede skulder. Han havde godt fat om mine hofter, mens jeg havde mine om hans hals.
"Jeg må sige du ser godt ud!" Hviskede Brady i mit øre, og jeg begyndte at grine lidt af det.
"Du ser skam også rigtig godt!" Hviskede jeg tilbage.
Musikken stoppede op og en pige begyndte, at tale i højtaleren.
"I kan nu stemme på jeres favorit par i aften, som kan ende med at blive kåret som årets Prom Queen og Prom King. Så jeg håber i ville stemme!" Sagde hun og afsluttede. Vi gik over for at tage et stykke papir, og jeg gik hen til et bord for mig selv. Jeg tænkte på hvem jeg skulle stemme på, men var ikke i tvivl om hvem. Jeg skrev: Abygail og James.
------
Der gik omkring halvanden time inden, den samme pige igen talte i højtaleren, men denne gang stod hun på scenen med lidt baggrundsmusik til, og spotlight på hende.
"Er i klar til at få kåret årets Prom Queen og Prom King" sagde hun, hvorefter folk råbte ja i kor.

Heej😊
Jeg håber i kunne lide kapitlet! Og at i ville gi' den en stemme❤️
Tusind tak fordi i har læst med, og hvis i bliver ved!
I må meget gerne skrive, hvis der er noget jeg kan gøre bedre.
Knuuuzzz❤️

Is he a real player?Where stories live. Discover now