Jeg gjorde det!

2.8K 71 0
                                    

Jeg vågnede op til den smukkeste udsigt nogensinde! Abygail lå stadig og sov så jeg gik ud på vores badebro, og sad med mine fødder dækket i vand. Vandet var dejlig varmt og gik mig lige til anklerne. Det var ligesom at være på ferie, lige indtil Miss. Arice kom og bankede på vores dør for at sige, at der var morgenmad om et kvarter. Jeg kom hurtig op ad vandet og ind for at få noget tøj på.
"Godmorgen" sagde Abygail helt udmattet.
"Godmorgen girl" sagde jeg og smilede dejlig frisk og veludhvilet.
Da vi var klar gik vi piger i samlet flok ned til morgenmaden som allerede stod klar, da vi kom derned. Det var ikke det mest fancy mad jeg havde set, men det smagte nu godt.
"Da der ikke er det helt store at lave på Maldiverne, skal i bare nyde at slappe af. Dog skal vi ud og sejle på lørdag og måske noget andet på søndag, men det er ikke planlagt endnu" sagde Miss. Arice mens hun havde rejst sig op.
Efter morgenmaden gik folk så småt ned til deres huse igen eller ned på stranden. Marli, Zoella, Abygail og jeg havde besluttet os for at tage ned og bade, og da vi kom derhen kom drengene også, bare uden Brady.
"Hey hvor er Brady?" Spurgte jeg drengene inden de var kommet ned til os.
"Han er vidst oppe i huset" sagde Aiden.
Jeg lagde mig ned på mit tæppe for at tage lidt sol, men det eneste jeg kunne tænke på lige nu var Brady og ikke andet.
"Jeg skal lige hente noget i huset" sagde jeg til Zoella, men jeg skulle op til Brady.
På vej derop overvejede jeg utallige gange at gå tilbage igen, men som Abygail sagde var det, det eneste rigtige jeg kunne gøre at tale med ham. Jeg bankede stille på døren men da der ikke var nogen der hverken svarede, eller åbnede gik jeg bare ind. Allerede da man kom ind kunne man se at det var drenge der boede her. Typisk!
Jeg gik rundt og ledede i huset efter Brady, men han var ikke til at finde. Jeg skulle lige til at give op da jeg hørte en lyd inde fra et af værelserne. Jeg gik med stille skridt derhen og kiggede ind. Det var Brady. Han stod og kiggede ud af vinduet. Jeg bankede blidt på døren for at give han besked om at jeg var her.
"Brady?" Sagde jeg lidt nervøst.
"Madelyn" sagde han og sukkede kort hvilket fik mig til at føle mig utilpas.
"Undskyld...." sagde jeg og havde svært ved at få de andre ord ud.
"Undskyld jeg ikke sagde hvad jeg følte!" Sagde jeg og fik det ud.
Han rettede opmærksomheden mod mig for første gang i et stykke tid.
"Jeg ved ikke.....jeg tror bare at jeg blev.....chokket over det du sagde"
Han sagde ikke noget, han kiggede bare og lyttede.
"Og jeg tror også grunden til at jeg ikke sagde noget var fordi...." sagde jeg og tog en dyb indånding, og overvejede kort om jeg skulle sige det.
"Fordi jeg også faldet for en.....han hedder Brady Wilson" sagde jeg og var ikke et sekund i tvivl længere. Jeg kunne lide Brady Wilson.
Han kiggede på mig, men denne gang var hans smukke øjne tilbage.
"Og jeg.....har virkelig lyst til at..." sagde jeg inden vi begge to var på vej hen til hinanden og havde læberne på hinandens. Han tog fat om mit ansigt imens jeg havde mine arme omkring hans mave.
"Kysse dig" afsluttede jeg min sætning.
"Tro mig. Det har jeg også!" Sagde han og gav mig et kys mere. Jeg tog fat i hans hænder mens jeg kiggede ham ind i hans chokolade øjne som var sååå tiltrækkende.
Vi gik ud på badebroen og skulle lige til at sætte os ned inden jeg skubbede Brady i vandet.
Da han kom op til overfladen igen og så at jeg stod og var ved at dø af grin, fik han et lusket smil på læben.
"NEEEJ BRADY?!" Skreg jeg og løb ind i vores hus. Han var lige bag mig og da jeg ikke kunne komme længere tog han fat om mig og løftede mig op. Han var helt gennemblødt og dryppede med vand fra sig. Han smed mig ud fra badebroen mens jeg skreg indtil jeg ramte vandet. Han hoppede i lige efter og dykkede hen til mig. Vi fik øjenkontakt og jeg svømmede tættere på ham og kyssede ham under vandet, mens vi langsomt svømmede op igen til overfladen. Da vi kom op igen begyndte vi begge at grine så meget at det var svært at få vejret.
"Nej...stop Brady...jeg kan ikke få vejret" sagde jeg og grinede voldsomt. Jeg svømmede hen til stigen og kravlede op ad den. Jeg gik ind for at tage min bikini på med et par shorts og crop top udenover efter det, gik ind til Brady som også havde taget et par badeshorts og T shirt på. Vi gik ned til de andre, som allerede var nede i vandet og så ud til at have det sjovt. Da vi så dem løb vi om kap ned til dem, og da vi løb ud i vandet løftede Brady mig op, mens han løb med mig ud til de andre. Abygail smilede til mig og jeg vidste godt hvad hun mente med det. Jeg gik over til hende og fik det til at ligne at jeg ville kramme hende, men jeg tog hende under vandet. Da vi var under vandet rakte jeg min tommelfinger i vejret og håbede det var tegn nok.

Heej😊
Jeg håber i kunne lide kapitlet! Og at i ville gi' den en stemme❤️
Hvis der er noget jeg kan gøre bedre må i meget gerne skrive det!
Knuuzz❤️

Is he a real player?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora