"Jeg kan ikke lide dig!" Sagde jeg uden at kigge på ham.
"Nej nej" sagde han ironisk.
Hvordan kunne den her dag blive det mindste værre?! Det var nok top 5 over værste dage ever!
"Brady..?" Sagde jeg.
"Yes my dear?" Sagde han
"Hvor lang tid siden er det du har været sammen med en?" Spurgte jeg med et formål.
Han stod og tænkte lidt.
"Det ved jeg ikke? Et par uger siden, hvorfor?" Sagde han og kiggede underligt på mig.
Jeg begyndte at smile skummelt.
"Et par uger siden siger du....Det var jo et par uger siden at JEG kom"
"Og så vidt jeg ved, så er du sammen med nogle når det lige passer dig, og lige siden jeg er kommet har du IKKE været sammen med nogen" sagde jeg og tror at han opfattede hvad jeg mente.
"Så mon Brady Wilson er ved at falde for mig" sagde jeg og havde taget kontrollen over samtalen med ét.
Han stod og tog sin hånd op til sin nakke og kløede sig.
"Tro du bare det Madelyn" sagde han og blinkede med øjet. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle tro på, om han kunne lide mig eller ej? Jeg hældte nu mest til det sidste, da jeg ikke troede på at Brady skolens største player ville blive forelsket. Brady stod og kiggede et stykke tid inden han igen satte sig ned. Vores opgave var så småt begyndt at blive færdig, det var mest finpudsning vi arbejde på og så havde vi jo også hele dagen imorgen til at arbejde på den. Det sidste af tiden gik syyyygt langsomt fordi ingen af os talte til hinanden, og jeg er ret sikker på at grunden til at vi ikke talte, var vores samtale vi havde haft. Da vi fik spisepause mødtes jeg med Abygail og de andre piger. En af de ting jeg elskede ved skolen var deres cafeteria. De havde noget mega lækkert mad som bare smagte himmelsk!
Jeg købte næsten altid det samme, en salat m. Dressing og et brød til samt en juice eller hvad der nu fristede. Vi fik købt maden og satte os ned til vores sædvandlige bord, som var henne ved en af væggene. Sjovt nok havde vi også bestemte pladser ved bordet, jeg sad altid yderst med ryggen mod alle de andre i kantinen.
Abygail havde en hel masse at sige som sædvandlig. Først var det noget om hvordan hendes makeup drillede hende imorges, og hvordan hendes gruppearbejde gik og derefter noget om hendes dag igår. Selvom hun snakkede meget så holdte jeg squ stadig af hende.
James kom hen og satte sig ved os med et bekymret blik, og denne gang var det UDEN at kysse Abygail.
"Hvad har du gjort ved Brady" sagde James og kiggede over på mig.
"Mig? Hvad skulle jeg have gjort" sagde jeg med et forvirret udtryk.
"Han er fandme da helt stille og sidder og tænker på et eller andet hele tiden" sagde han og fik det til at lyde underligt.
Jeg prøvede at finde Brady i kantinen men han var ikke til at finde nogle steder, og han kom heller aldrig efter pausen da vi skulle lave videre på opgaven. Det var underligt hvor han var blevet af, gad vide hvis det var mig der havde gjort noget?..
På vej hjem kiggede jeg ind for at se om Brady var hjemme, men han var ikke til at se nogen steder. Nu stod jeg så også udenfor huset, så jeg kunne ikke se ind i hele huset.
Da jeg kom hjem var jeg var alene hjemme, så jeg havde hele huset for mig selv. Jeg gik ud i køkkenet for at lave noget mad. Det endte bare med at være et stykke ristet toastbrød med nutella på. Ikke lige det sundeste, men you only live ones! I tv'et var der American's next topmodel. Jeg heppede på en eller anden der hed Ashley Carterton og da hun røg ud slukkede jeg tv'et og smed fjernbetjeningen væk. Lorte tv tænke jeg for mig selv. Jeg gik op på mit værelse som var virkelig rodet. Alt for rodet, men gjorde jeg noget ved det? Nej!
Jeg tog min bikini på som var sort og turkis blå, og så havde den et slags mønster på ryggen som jeg bare elskede!
Jeg gik ud i haven med et tæppe under armen og med min telefon i den anden, så jeg havde noget og ligge på, og noget at høre musik på.
Da jeg lagde mig ned kunne jeg straks mærke solens ekstreme skarpe stråler varme min hud op, det var virkelig skønt.
Jeg lukkede mine øjne og nød det bare. Det var meget bedre vejr her end i Danmark!
Jeg fandt ud af at jeg var faldet i søvn og jeg vågnede en time senere af min telefon der ringede. Jeg skulle rejse mig op men det gjorde pisse ondt, hele min krop gjorde generelt bare ondt. Jeg kiggede ned af min krop og så at jeg næsten var ildrød. Pis ogs tænkte jeg.
Jeg tog min telefon op og så hvem det var der ringede. Det var Brady.Heej😊
Håber i kunne lide kapitlet? Og at i ville stemme på den.
I må rigtig gerne skrive til mig hvis der er noget jeg kan gøre bedre❤️
Knuuuzzz❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Is he a real player?
Ficção Adolescente*****AFSLUTTET***** -Jeg frøs da jeg så ham, waaaow! Hvordan er det muligt?- Hun er en 16 årig følsom og til dels udadvendt pige, men ikke mindst en teenager ved navn Madelyn Braice som ikke helt har fundet sig selv endnu, og som til tider har en le...