1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Adım Dilan öncelikle, 19 yaşıma yeni girdim. Lise son sınıf öğrencisiyim. Kendim hakkımda söyleyebileceklerim bu kadar. Karakteristik özelliklerim ise, kendi halimde biriyim. Ne kadar az insan, o kadar huzur benim için ve kitaplar benim sığındığım tek şey.
2- Wattpad'e nasıl keşfettiniz?
Bir arkadaşım tavsiye etmişti.
3- Yazarken nelerden ilham alıyorsunuz?
Aslında ilham aldığım bir şey yok. Sadece kafamda bir dünya var ve biraz müzikle biraz hayal kurmayla sahneler, kelimeler, kurgu kendiliğinde oluşuyor.
4- En sevdiğiniz şarkı nedir?
En sevdiğim şarki... Aslında her türlü müziği dinlerim. (Arabesk hariç) Ve hep bir şarkıya takılıp kalmam. Yeni bolüm yazdığımda mesela hep farklı bir şarkıyı dinlerim. Yeni şarkılar bana yeni bir şey katar. Müzik listem hep yenilenir ama yıllardır söylemekte ve dinlemekten asla bıkmadığım bir şarkı var oda Sezen Aksu-El gibi. Baya uzun bir cevap oldu : )
5- Bir günlüğüne ölümsüz olsanız, ne yapmak isterdiniz?
Bu soru bana o kadar yabancı ki ama yinede bir gün ölümsüz olsaydım galiba yine oturup ölümlü olduğum günlerle gibi geçirirdim. Hiç bir farklı olmazdı. Keşke bir gün görünmez falan olsaydım : )
6- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Kitap olarak; Ölüme Fısıldayan Adam. Film ise yok, maalesef.
7- Herhangi birini seçebilecek olsanız, akıl hocanız olarak kimi seçerdiniz?
Shakespeare seçerdim.
8- Adınızı değiştirebilecek olsanız, hangi isimle değiştirirdiniz?
Diyar, yapardım ama ilk adımda oymuş zaten, yanlışlıkla da olsa. Sonra nüfusta düzeltip Dilan yapmışlar yine.
9- Daha önce gördüğünüz bir şeyin resmini yapacak olsanız, bu ne olurdu?
Daha resim etmeye değecek kadar güzel bir kareyle karşılaşmadım
10- Sonsuza kadar yaşlanmayacak olsanız, hangi yaşta kalmayı tercih ederdiniz?
6 yaşımda ne bebeksin ne de büyük
11- Benimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim. Son olarak eklemek istedikleriniz?
Ben teşekkür ederim. Benim baş belası okuyucularım en büyük teşekkürüm onlara. Zaman ayırıp okudukları için ne kadar teşekkür etsem az. Seviliyorlar : )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Teen FictionSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288