1- Bize kendinizi tanıtır mısınız?
22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Yazmaya lise yıllarında başladım ve yaklaşık 2 yıl kadar önce wattpad ile tanıştım. O zamandan bu yana düzenli olarak hikayelerimi yazıyorum.
2- Wattpad'i nasıl keşfettiniz?
Wattpad'in adını daha önce hiç duymamıştım. Bir gün internette rastgele bir hikaye gördüm ve okumak için tıkladığımda önüme Wattpad çıktı. Bir hayli de şaşırmıştım böyle bir uygulamanın varlığına. Benim için de çok güzel bir başlangıç oldu.
3- Hangi duygular içerisideydiniz, yazarken?
Hercai kitap olmadan öncede çok emek vererek yazıyordum fakat kitaplaşma sürecinde çoğu gece uyuyamamıştım. Farklı bir duygu.
4- Okuyucularınızdan üzücü yorumlar aldığınızda yorumları okurken, tepkiniz nasıldır?
Üzücü yorumlar aldığım zamanlarda oldu ama çoğunlukta aldığım yorumlar hep olumlu yöndeydi. Özellikle kitap basıldıktan sonra gelen okur yorumları beni çok mutlu etti. Bir çok okurum kitabı beğenerek okuduğunu dile getirdi. Güzel yorum okumak elbette mutlu ediyor ama kötü yorum olunca muhakkak üzülüyorum.
5- Kitap yazmadan önce, nelerden ilham alıyorsunuz? Başarılı oluyor musunuz?
Kesinlikle şarkılardan. Benim en büyük ilham kaynağım onlar. Şarkı dinlemeden yazabildiğimi hatırlamıyorum hiç. Ve çok faydası oluyor.
6- Dinlediğini şarkılar nelerdir? En sevdiğiniz şarkı nedir?
Aslında her türlü şarkıyı severim ama genel olarak slow dinlerim. Sezen Aksu en sevdiğim şarkıcıdır ve her şarkısı benim için özeldir. Yabancı olarak Thurisaz grubunun şarkılarını dinlerim. En sevdiğim şarkı ise, Leman Sam'ın, Gül Güzeli. Yeri bende ayrıdır.
7- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"İnsanlar arasında da yalnızdır insan." Bu sözü severim. Sanırım biraz beni anlatıyor. : )
8- Herhangi birini seçebilecek olsanız, akıl hocanız olarak kimi seçerdiniz?
Şu çağda bile yazdıklarını herkese okutabilmeyi becerebildiği için Dostoyevski'yi seçerdim. Çok özgün bir kalemi var.
9- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
İşaret dilini öğrenmeyi ve piyano çalmayı öğrenmek isterdim. İkisi de olabilecek şeyler fakat şu an ikisini de bilmediğim için cazip geliyorlar.
10- Piyangoyu kazansanız, yapacağınız ilk şey ne olurdu?
Belki söyleyeceğim şey inandırıcı gelmeyecek fakat piyangodan para kazanmak istemezdim. Bu konuda çok titizimdir. Emeğim olmayan bir parayı kesinlikle istemem. Zaten bu zamana kadar bu tür şeylere katılmadım katılmam da. Yine de yüklü bir miktar param olacak olsa kanserli hastalar için bağışta bulunabilir bir de herkesin faydalanacağı büyük bir kütüphane yaptırırdım.
11- Son olarak söylemek istedikleriniz?
Okuyucularımın hepsini çok seviyorum. Hayalleri ne olursa olsun, asla ertelemesinler. Çünkü her gerçek, öncesinde birer hayaldi. Birde asla pes etmeyin. : )
Benimle, röportaj yaptığınız için tekrar ve tekrar çok teşekkür ederim.
Rica ederim. Asıl ben teşekkür ederim. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288