Ayşenur Solak | Ulaşılmaz

432 30 4
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Imm... Adım Ayşenur Solak. 19 yaşındayım. Üniversiteye gidiyor, moda tasarım okuyorum. Kitap okumaya bayılıyorum dememe gerek yok sanırım ☺ üyeliğimden anlaşılıyor. Onun dışında bir şeyler tasarlamak/çizim yapmak, ve dikmeye bayılıyorum. İnsanların bunu gerçekten sen mi yaptın demesi ileri ki mesleğim için daha özgüvenimi hâle getiriyor. Bunu yanı sırada psikolog olma hayalim var aslında. Üniversitem bittiğinde bu bölümü okumak için tekrar okuyacağım sanırım.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Arkadaşım sayesinde. Bana beğendiği kitaplardan replikleri söylüyordu. Zaten kitap okumayı seviyordum, bir deneyeyim dedim.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Benimle Yan.

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Şımarık Velet.

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Müzik dinlemek olmazsa olmazımdır. Ama televizyonda çok gezinirim. Bazen bir çizgi filmden bile ilham aldığım oluyor. Haberlerden de öyle.

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Hem olumlu hem de olumsuz düşünüyorum maalesef. Bir yandan kendini çok iyi geliştirmiş keşfedilmeye değer hikayeler görüyorum. Ama bir yandan da artık herkes hikaye yazmaya soyunuyor.

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Kitap okumak, müzik dinlemek, tasarım yapmak. Fobilerim ise üzülerek diyorum. Hayvanlar... seviyorum ama canlı bir şeylere dokunmak vücudunu hissetmek hem huylandırıyor hem korkutuyor. Ama en genel fobim kesinlikle Köpek. Küçükken yaşadığım bir talihsizlikten geliyor bu korku.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

PeşIerinden gidecek cesaretin varsa; bütün rüyaIar gerçek oIabiIir.

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Lizeta Kalimeri- Salomi

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Henüz yaptığım, çılgınlık adını verebileceğim bir şey yapmadım. Ama belkide buna çılgınlık diyorsak aşık olmaktır sanırım.

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en sevdiğim anı, Akşam. Haftanın en sevdiğim günü Cuma. En sevdiğim ay Mayıs sanırım.

12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Keman çalmayı öğrenmek isterdim. Aslında henüz geç değil ama zaman önemli maalesef.

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Duygusal, Vicdanlı, dinleyici.

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Yalan söyleyemeyeceğim. Telefon ile uğraşırım sanırım.

15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Sezen Aksu/ Vazgeçtim. Feridun Düzağaç/Alev Alev. Umut Kaya/ Artık.

16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

Her çocuk özeldir diye bir film vardı. Geçenlerde gece izledim. Gece ağladığım için sabah grip olmuş bir vaziyette uyandım. O derece hüzünlüydü.

17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Oyuncaklarım oynamayı özledim. Oynarkende hayal kurmayı...

18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

On dokuz yaşındayım ama henüz bir yetişkin değilim. Ama sanırım 25 yaşında yetişkin olduğumu hissedeceğim.

19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Aslında şöyle söylüyüm. Ben hep kızın önce erkeğe aşık olmasını falan sevmiyorum. Erkek sürünsün cümlesinden yanayım☺ her yeni hikayemle daha çok geliştiriyorum kendimi.

20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Tabii ki de düşünüyorum.

21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

Doktor

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Beni bilen, tanıyan varsa sevgilerimi iletmek istiyorum. Ayrıca hep okuyun, okuyun, okuyun. Okudukça gelişir insan. Ve böyle bir röportaj yaptığın için sana da çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar ♡

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin