Ekrem Yanık | Kuralsız Lise

1.4K 106 24
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Ekrem Yanık, Ankara'da yaşıyorum, 16 yaşımdayım.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Kuzenimin önerisi ile Wattpad ile tanıştım

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

İlk başta baya kitap yazmıştım ama tutan olmadığı için kaldırdım.
İlk kitabımın adı, sanırım Hayalperest'ti.

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

İlk okuduğum kitabın Vampirler Çetesi olması gerek. 

5- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Eski Wattpad yok artık, çok gereksiz +18 kitaplar ve abaza kitlesi doluşmuş durumda. Ayrı olarak çok saçma ergen kitapları da çoğalıyor. Wattpad'in eski tadı artık yok diyebilirim.

6- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

İnsanlardan ilham alıyorum, mesela insanların sizi yargılamasında bile ilham alabilirsiniz. Ya da bir trafik ışığından dahi ilham alabilirsiniz. Bir yağmuru buluta çevirmek sizin elinizde

7- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

En çok dinlediğim şarkı dört yıldır bıkmadan dinlediğim, Eminem - Lose Yourself. Adeta beni içine alan bir parça.

8- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Hobilerim; Müzik yapmak, dinlemek ve futbol oynamak. Fobilerim; İnsanlar

9- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en sevdiğim anı gece 2:30 -9:00 arası, çünkü o saatlerde uyuyor oluyorum. Sevdiğim bir gün yok, her gün dünün aynısı zaten.En sevdiğim ay eylül. Sonbaharın ilk ayıdır, ve harika olur.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Yaptığım en büyük çılgınlık, dört sene önce altıncı sınıfa giderken arkadaşıma yaptığım bir şakaydı. Çubuk krakeri alarak yere, ayağımın altına duvarlara, her yere sürdükten sonra masasına koymuştum. O da onu yemişti. Ondan şimdi özür diliyorum :) o olay yüzünden disipline gitmiştim.

11- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Çizim olurdu sanırım, birinci sınıfa giden bir çocuk bile benden daha iyi çizim yapıyordur. Bu konuda berbat durumdayım :)

12- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Lose Yourself, Sokrat ST - Bunu Sen Seçtin, No. 1 - Beni Duy

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Sanırım birincisi 'nefret' olurdu, ikincisi 'risk' ve üçüncüsü de 'kaybetmek' olurdu.

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Otuz dakikalık boş bir vaktim var ve şu an seninle röportaj yapıyorum :) 

15- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

Yetişkinliğe adım attığımı düşünmüyorum, fakat yetişkinlerin çoğundan daha yetişkin olduğumu da biliyorum.

16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

Aynı Yıldızın Altında filminde çok ağlamıştım. O zamanlar duygusaldım, iki buçuk yıl önceydi. Onun haricinde müzik, kitap ya da filmde kolay kolay ağlamam.

17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Çocukluğumla ilgili en çok özlediğim şey o zamanki aklım.Hiçbir şeyin farkında değildim, gerçi hâlâ çocuğum ama olgun düşünüyorum. Bunu sevmiyorum, keşke hâlâ o düşünceler içinde olabilsem diyorum

18- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Kuralsız Lise'yi bilen bilir zaten, şu anda raflarda yer alıyor. Yeni bir kitap yazıyorum, Eskiye Dair diye. Kendini sevmeyenlere umut olacak bir kitap olduğunu düşünüyorum.

19- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Burada geliştiğimi tabikide düşünüyorum, beni buralara taşıyan yer burası oldu.

20- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

Çocukken astronot olmak isterdim, o zamanki aklım uzayın hep güzel olduğunu söylerdi. Yanılmamış, uzay bence hâlâ daha güzel bir yerdir :)

21. Aleyna Temur ile nereden tanışıyorsunuz?

Aleyna ile wattpad'den tanışıyoruz.
Artık tanışıyor muyuz emin değilim ya .

22- Aleyna Temur ile yaptığım bir röportajın bölümünde, göz deviren emojisi koydunuz. Niçin koymuştunuz?

O Ocak ayını seviyor, bense Ocak ayından nefret ediyorum. Bundan koydum :')

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Okurlarıma demek istediğim pek bir şey yok aslında, sadece başkası olmaya çalışmasınlar.

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin