1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Adım Zeynep. Bursa'da yaşayan sıradan bir öğrenciyim. Büyük hayallerim var. Bitirmek istediğim üniversite ve bölümden sonra yazarlık diploması için ikinci bir üniversite okuyacağım, Allah (C.C.) izin verirse. Siyah rengi, hayal kurmayı, P.O'yu ve korelileri severim. Üzgünüm, aklıma başka bir şey gelmiyor. Affınıza sığınıyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Çevremdeki insanlar kullanıyordu ve denemek istedim. 9 yaşımdan beri hikayeler yazdığım için ilgimi çekmişti.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk yazdığım hikaye Sert Bela. Neredeyse iki yıl olacak, finale az kaldı diyebilirim. 3 Milyona ulaşmak üzereyim. Bu yüzden hepinize teşekkür ediyorum.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
İlk okuduğum hikaye 'Kaçırıldım Galiba' hikayesiydi. İlk okuduğum olduğu için 20 defadan fazla okumuştum. Oldukça güzeldi. Şimdi kitap oldu, mutlaka duymuşsunuzdur.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Sadece hayallerim ve aşktan ilham alıyorum. Aşk kelimesine ve hissiyatına aşığım, ciddi anlamda.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Açıkçası uzun zamandır ilgilenmiyorum. Wattpad'e çok nadir giriyorum. Oda yazdığım bölümleri yayımlamak ve gelen mesajlara cevap vermek ile geçiyor. Tadı kaçtı benim için. Doğruyu söylemek gerekirse iğrenç şeyler yayımlanmaya başladı. Wattpad'in amacını kaybetmeye yaklaştığını düşünüyorum bazen.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Kitap yazmayı ve okumayı severim. Kore dizilerini izlemek hoşuma gidiyor. Televizyon izlemeyi sevmem, telefondan yabancı dizi izlemeyi tercih ediyorum. (Genelde kore oluyor). Haksızlığa ve erkekleri iğrenç bir varlıkmış gibi gösteren kadınlara fobim var. İyi kalpli erkekler tanıdığım için onları kınıyorum. Allah (C.C.)'ın yarattığı farklı ve mükemmel bir varlık bana göre. Beyinleri çok farklı çalışıyor gerçekten.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Özlü söz pek bilmem ama sanırım "Asla 'asla' deme" hayat felsefem diyebilirim. Never say never!
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
~Bastarz ve Block B'nin tüm şarkılarını severek dinliyorum. Türk slow şarkılarıda hoşuma gidiyor. Bu aralar 'Seni severdim' ve 'Olmazsa olmazımsın' ilgimi çekiyor. Fakat asla vazgeçmeyeceğim 'Sevdim seni bir kere var'. Sanırım sorularınıza verdiğim cevaplar çok uzun oluyor. Kusuruma bakmayın.
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Pek hatırlayamıyorum. Genelde sakin ve sessiz bir kişiliğe sahibim. Bazen deli olabiliyorum.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Gece saatlerini severim. Gündüzler pek ilgimi çekmiyor. Cuma gününü seviyorum. Ağustos ayı benim için farklı bir anlama sahip, onun yanında sonbahar aylarının hepsini severim.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Başka diller öğrenmek ve öğrendiğim dilin kullanıldığı şehirde birkaç ay yaşamak isterdim. Korece gibi.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Hayalperest, dürüst, sessiz ama çılgın.
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Telefonum ile ilgilenirim.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
İsim veremem ama slow şarkılar olacağı kesin.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Ağladığım son film 'Snow is on the sea', kitap aklıma gelmiyor ancak şarkı olarak 'Beige- Because I Miss You' şarkısı sözlerinin anlamına bakmadan melodisi ile ağlatmıştı beni.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Kafama takmadığım küçük meseleler. Hayat bana aitmiş gibi hep neşeli yaşamaktı sanırım.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Sanırım 16 yaşımda çok olgunlaştım. Hayatın farkına vararak mantıklı kararlar almaya başladım.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Eğlenmek istiyorsanız Sert Bela kitabımı, yoğun ve karanlık bir dünyaya adım atmak istiyorsanız Kuzgun kitabımı tercih etmelisiniz. İkisi de bittikten sonra kısa hikayeler kategorisi ile ilgileneceğim.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Belki öyle, belki de yaşanmışlıklar kalemimi değiştirdi.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Hep öğretmen ve yazar olmak istiyordum.
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Bana bu röportajı yapacak kadar değer verdiğiniz için minnettarım. Kendimi daha iyi hissediyorum. Teşekkür ederim güzel sorularınız için. Okuyucularıma çok değer veriyorum. Birçoğu bunu biliyor zaten. Kalpten sevgilerimi yolluyorum. Keyifli günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288