1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Rica ederim. Adım Burcu, bu sene 11. sınıfa geçen bir lise öğrencisiyim ve Adana'da yaşıyorum.
2- Wattpad'i nasıl keşfettiniz?
Bir arkadaşım önermişti.
3- Burada okuduğunuz ilk hikaye nedir?
Yabancı
4- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Müzikler ve anılarım. Çoğu zaman yazdığım şeylerin akışını ruh halim de etkiliyor.
5- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kimsenin profesyonel bir yazar olmadığı bu platformda harika bir kitap beklemek imkansız gibi bir şey. Wattpad uygulamasında fazla kitap okumasam da genel bir bakış olarak eskisinden daha iyi kitaplar olduğunu söyleyebilirim.
6- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Her türlü sporu yapmayı seviyorum ama lisansım Kick Boks ve Muay Thai'de. Tiyatro yapıyorum, gitar çalıyorum, dans etmeyi, şarkı söylemeyi, kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Ayrıca kulaklığım yanımdan hiç eksik olmaz, yani müzik dinlemeyi çok seviyorum...
Fobilerime gelirsek, her türlü canlıyı sevmeme rağmen böceklerden bayağı korkuyorum ve hafif bir klostrofobim var.
7- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Sevdiğim ve içinde kendimi bulduğum sözleri bir köşeye not alan biriyim. En çok sevdiğim diye bir ayrım yapamayacağım, bu yüzden buna cevap veremiyorum :)
8- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
En çok dinlediğim şarkı ruh halime göre değişiyor. Şu sıralar, solisti yeni intihar ettiği için olsa gerek, en çok Linkin Park'ın şarkılarını dinliyorum.
9- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Sıkılınca çılgınlık yapan biriyim, bu yüzden aklıma çok fazla anı geldiği için kararsız kaldım :) Ama son çılgınlığım okulumun arka bahçedesindeki kaçış yeri kapatıldığı için fazla dikkatli güvenlik görevlisinin önünden, büyük zahmet ve uğraşlarla kapıdan kaçmaktı sanırım.
Not: Olayın ertesi günü güvenlik bizi kamera kayıtlarından buldu ama bir şekilde yırtmayı başardık.
10- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Şu sıralar gün içinde en sevdiğim an gece vakitleri. Yaz tatilinde olmamız nedeniyle günleri yitirmiş olsam da haftanın en sevdiğim günü Cumartesi ve yılın en sevdiğim ayı Şubat.
11- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Yapmayı öğrenmek istediğim çok şey var ama en çok farklı tarzlarda dans edebilmeyi öğrenmek isterdim sanırım.
12- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Bu zor bir soru ama; değişken, neşeli ve sosyal diyebilirim
13- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Açsam bir şeyler yer, yorgunsam uyur, hiçbiri değilsem telefonla uğraşırım.
14- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Arabesk hariç her tarzdan bir çok şarkı yer alırdı.
15- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Fareler ve İnsanlar :')
16- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Akşama kadar hiç sıkılmadan parkta oyun oynamak.
17- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Yayımladığım bir hikaye var, Düşman Okullar "Yaz Kampında"
Mizah konulu bu kitabı yaklaşık iki yıldır yazıyorum ve yaz içinde final yapmayı düşünüyorum.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Şu sıralar yavaş yavaş adım attığımı söyleyebilirim. Yine de hiçbir zaman tamamen yetişkin olmayacağım : )
19- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Hala yazar sıfatını alacak kadar iyi değilim ama kitabımı yayımladığım ilk günden beri, yazdıkça gelişiyorum.
20- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Beyin cerrahı.
21- Peki, yayınevlerinden mesaj aldınız mı?
Aldım.
22- Kabul etmemenizin nedeni nedir?
Bu platformda neredeyse herkes acemi yazıyor, buna ben de dahilim. Yani en önemli nedeni basılacak kadar edebi olmaması. İkinci neden ise okuyucuların finali görmeyi hakettiğini düşünmem.
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Okurlarımı çok seviyorum, bu kadar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Teen FictionSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288