1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
18 yaşındayım, İzmir'de yaşıyorum, aslen Trabzonluyum ve yay burcuyum.2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Yakın arkadaşımın önerisi üzerine kayıt oldum.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk yazdığım hikaye Manyak Sevgilim'di. Kayıt olduktan bir hafta sonra yazmaya başlamıştım.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Burada okuduğum ilk hikâye "Numara 12" isimli hikâyeydi. Çok keyif almıştım.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
İlham aldığım bir kişi vardı, o da dayımdı. Kendisi Edebiyat Öğretmeni olduğu için sürekli beni bir şeyler yazmaya teşvik ederdi. Buradaki ilk hikâyeme bakacak olursak ne kadar amatör olduğum fark edilmeyecek gibi değil, fakat son hikâyeme bakılırsa kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Ödüle layık olan kitaplar var. Umarım hak ettikleri ödülü alırlar.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim kesilikle hikâye yazmak ve kitap okumak. Yüksekliğe karşı fobim var ve birde karanlık...
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"Hiçbir şeyden asla vazgeçme. Vazgeçenler yalnızca kaybedenlerdir."
9-En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Aysel Yakupoğlu - Gün Gelir
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Öyle çok büyük bir çılgınlığım olmamıştır, fakat aklıma gelen ilk şeyi anlatacağım. Eski sevgilimle sevgiliyken yalancı bir hesap açıp onu mesajla işletmiştim. Tuzağa düşüp gayet yılışık bir şekilde mesajlaşmış ve üstüne telefon numarası istemişti. Ben arkadaşımın numarasını vermiştim. Önce arkadaşım onunla sesli konuşarak iyice rezil bir duruma düşürmüştü, ardından görüntülü aramasını istemişti. Aptal görüntülü aramıştı ve karşısında yalancı hesaptaki kızı beklerken, beni görmüştü. Benimle yüzleştiğinde ki yüz ifadesi hâlâ gözümün önünde. Zavallım, biraz kötü terk edildi... Bu da çılgınlık sayılır değil mi?
KESİNLİKLE. SEVGİLİSİNE GÜVENMEYENLER, DENEMELİ.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim anı uyuduğum anlardır. Kesinlikle uykuya aşığım. Haftanın en sevdiğim günü ise Cumartesi günüdür. Bol bol tembellik yapabiliyorum. Yılın en sevdiğim ayı ise Aralık ayıdır. Hem doğduğum aydan kaynaklanıyor, hemde ben soğuk havayı çok seviyorum.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Kesinlikle dans etmek olurdu. Kendi çapımda dans edebiliyorum, fakat bunu profesyonele dönüştürmek isterdim.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Kitap, Uyku, Neşe. Kesinlikle bunlar beni tanımlıyor.
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Uyurum... Hahahaha o kadar da değil ya. :D Boş vaktimde kitap okumayı severim. Eğer ilham perilerim beni ziyaret ederlerse, hikâye yazarım.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Güzel bir soru... Neşeli bir karakter olduğumu düşünürsek: Despacito, Shape Of You falan olurdu herhalde. Tabii bir türlü peşimi bırakmayan dertler de var, fakat buraya arabesk müzik yazıp gülünç duruma düşmek istemiyorum. :D
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
"A were wolfboy" filminin sonunda çok ağlamıştım. Kötü sonla biten dizi izlemediğim için, en son hangi dizide ağladığım konusunda hiçbir fikrim yok. David Nicholls'un "One Day (Bir Gün)" adlı kitabının sonunda ağlamaktan gözlerim şişmişti. Hem izlediğim filmi, hemde okuduğum bu kitabı şiddetle tavsiye ederim.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Pembe boncuklu tokalarım ve annemin o tokalarla saçlarımı iki yandan toplaması... En çok özlediğim şeyler kesinlikle bunlar.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
etişkinliğe pek adım atmış sayılmam. Hâlâ içimdeki çocuk oldukça diri, fakat kesinlikle 17 yaşımda olgunlaştığımı söyleyebilirim. Yaşadığım hayal kırıklıkları ruhumu olgunlaştırdı.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
"Manyak Sevgilim" bir mizah hikâyesiydi. Gönlümce saçmaladığım ve deli gibi eğlendiğim bir hikâyeydi. "Manyak Abim" ise benim en büyük yaram. Çok severek ve emek harcayarak finaline kadar yazmıştım. Bir sabah uyandım ki, hikâyem Wattpad tarafından kaldırılmış. Hikâyemdeki başroller üvey kardeş olmalarına rağmen, ensest içerikli zannedilip bu platformdan yok oldu... "Mayıs Sineğim Olur Musun?"a değinecek olursam, kesinlikle kurgularken yaşadığım bir hikâye. Kafamda yarattığım Barlas Seçkiner'e kendim de aşık oldum. Kesinlikle hayalini kurduğum bir aşk hikâyesi yazdığımı düşünüyorum.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Elbette geliştim. Okuyucu kitlem arttıkça, onları memnun edebilmek için daha iyi olmaya çalıştım. Hâlâ kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Dansöz olmak istermişim. :D Ciddiyim... Sonradan doktor olmak istedim, daha sonra mimar, daha daha sonra ise öğretmen... Şimdi sorsan hâlâ ne olacağımı bilmem. Hayırlısı diyelim en güzeli. :D
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Okurlarımı çok seviyorum. Onların sonsuz sabrını, karakterlerime olan bağlılıklarını, hikâyemi okurken kendilerini kaptırmalarını... Kesinlikle onlar benim ikinci ailem. Buradan onlara kocamaaaan öpücüklerimi iletiyorum. İyi ki varsınız kuzulaaar!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Roman pour AdolescentsSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288