1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
1 Haziran 1989 Elazığ doğumluyum. Şu anda Elazığ'da hemşire olarak çalışıyorum. Aynı zamanda hobi olarak yazıyorum.
2- Wattpad'e ne zaman üye oldunuz?
2014 yılı başında Zeyker hikayelerini okumak için üye oldum.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Burada ilk yazdığım hikaye Aşk Karası diyebilirim. 2014 de yazıp silmiştim, 2015 de kurguda düzenleme yaparak baştan yazdım.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
İlk okuduğum hikayenin adını hatırlamıyorum ama Güneşi Beklerken fan hikayesiydi.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Yazmadan önce ilham aldığım bir şey var mı bilmiyorum. Vakit buldukça ve yorgun değilsem yazabiliyorum.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Wattpad 2017 arasında Sahte Damat da var. Arkadaşlarım haberdar etti. Wattpad etiket önerisiyle etiket atmıştım. Katıldığımı unuttuğum için ilk başta çok şaşırmıştım. Sahte Damat farklı hikayesiyle ve kurgu bütünlüğüyle hak ettiği yerdeyse diğer son listeye girenlerinde iyi olduğunu düşünüyorum . Orada olan tüm hikayeleri okumadım ancak aralarında okuduğum bir kaç Historical hikaye var ve onları da zaten çok önceden arkadaş çevreme tavsiye etmişliğim vardı. Tek sıkıntı her kategoriden eşit sayıda hikaye seçilmemiş olması. Bu yarışmanın belli dinamikleri elbette vardır ama Şiir çalışması olanlar vs hayal kırıklığı yaşadı haklı olarak. Şiir kitapları hiç değerlendirmeye mi alınmadı? Yoksa o listeye girecek kadar yeterli düzeyde çalışmamı yoktu? Merak ediyorum açıkçası.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
En büyük hobim yazmak, okumak, sinema, tiyatro, müzik vs olarak gider. Turistik gezileri de severim. Tek fobim köpek korkusu... Havlama sesi duyduğumda bile içim ürperiyor.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Olduğu kadar, olmadığı kader
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Sokak lambası
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Eşeğe binmekti. -eşekten düşüp kolum kırılınca çılgınlık olduğunu anladım-
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim zamanı çoğu kişi gibi Güneşin battığı anlar. En sevdiğim gün diye bir şey yok, mutlu olduğum her günü severim. Yılın en sevdiğim ayı Mayıs ayı sıcaklık açısından:) Mevsim olarak ilkbaharı severim. Doğanın canlanmasına şahit olmak güzel...
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Bir şeyi öğrenmek isteyip de denemediğim henüz olmadı. Ama bu denemelerimden sonra öğrendiğim her şeyi öğrenemeyeceğim oldu.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Bir şeyi öğrenmek isteyip de denemediğim henüz olmadı. Ama bu denemelerimden sonra öğrendiğim her şeyi öğrenemeyeceğim oldu.
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
30 dakikalık boş vaktim olsa, ne yapayım diye düşünüp karar verene kadar zaten 1 saat olur. Yani oturup düşünürüm.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Yıldızların altında / Kargo
Acıların çocuğuyum/ Emrah
Pembe mezarlık / Model
Gönül Salıncağı / Erkin Koray
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş / Üç Hürel
Öyle bir geçer zamanki / Erkin Koray
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Beni ağlatan son film BAŞKA DİLDE AŞK Şarkı dinlerken ağlamam, ağlarken şarkı dinlerim. Beni ağlatan son kitap: Gitmesen Olmaz mı?
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Sokakta oyun oynayan bir çocuktum. Arkadaşlarımla saatlerce oyun oynadığım günleri özledim. Ama annemin beni balkondan eve yemek için çağırmasını özlemedim.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Çocuklarda aslında yetişkin birer bireydir. Bir olay olur, çocuk büyümek zorunda kalır ama torunları olacak yaşa bile gelse içindeki çocuk daima onunla birliktedir. Herkes gibi benimde yaşadığım zor şeyler oldu. Belki okula gidip okuma yazmayı öğrenemediğim ilkokul sıralarında veya ilk aşk acısında... O an bizim için önemli olan başkası için bir anlam ifade etmez. Yaşadığımız her gün büyüdük. Kendi hatasından dolayı kaşını yaran ve ağlamayan 7-8 yaşındaki Özlemde yetişkindi. 28 yaşında yeğeniyle oynarken kahkaha atan Özlemde...
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Hikayelerim hakkında bilgi versem bu işin içinden çıkamayız:) Hobi olarak yazdığım hikayelerin hepsinin bende ayrı yeri var. Sanırım sırf yazmak için yazmadığım için okurlarım hikayelerimdeki samimiyeti anlıyor ve kalemimi seviyorlar. Bende onları çok seviyorum☺️
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Wattpad'de gelişme diye değilde yazdıkça herkesin kalemi gelişir ☺️ Emek olmadan yemek olmaz...
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Çocukken olmak istediğim çok şey vardı ama hemşire olmayı hiç düşünmemiştim.
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Mutlu oldukları işi yapsınlar. Mutlu oldukları yerde yaşasınlar. Mutlu oldukları insanlara zaman ayırsınlar. Ve bir gün aşık olurlarsa vazgeçmesinler... Okurlarıma sevgiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288