1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Adım Emine Şeyma. Okurlarımın aksine ben Emine'yi kullanıyorum :) Üniversitede dil bilimi öğrencisiyim ve Almanya'da yaşıyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Tesadüf eseri keşfettim Wattpad'i. Önce sadece okur olarak aktifken sonradan üye olarak bir zaman sonra yazmaya da başladım.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk hikayem"Sensiz Olmuyor".
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Okuduğum ilk Türkçe hikaye "Sadece Git". Daha önce Türk yazarlar yaygın olmadığı için ingilizce hikayeler okumuştum :)
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Her şeyden ilham alabilirim, belli bir şey yok.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Son zamanlarda Wattpad'de daha çok yazar olarak aktif olduğum için doğru bir değerlendirme yapamayacağım maalesef :)
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobim elbette okumak. Futbolu da ayrıca severim :) Fazla yüksek sesli makinelere karşı bir fobim var.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"Kaderini çizerken cetvel kullanamazsın."
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Şu sıralar, Pelin Yılmaz- Bana Deli Diyorlar
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Çooook var. O yüzden aklıma gelmiyor şu an :D
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Sabah ve Gece / Cuma / Nisan
12- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Sabırlı, esprili, çocuksu
13- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Kitap okurum ya da kahve içerim. Ya da ikisi bir arada :)
14- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Sevimli Tehlikeli adlı filmde anne- kız kavuşması vardı, orada birazcık gözyaşı akıtmış olabilirim.
15- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Sorumluluklarımın olmaması ve dünyaya pembe gözlüklerle bakabilmek sanırım :)
16- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Daha yeni yeni büyüyorum, yani 22.
17- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Ne kurgu yazarsam yazayım, güçsüz kız yazmam :)
18- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Evet kesinlikle. Hem yazma açısından, hem de olgunlaşma bakımından ilerlediğimi düşünüyorum.
19- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Polis olmayı çok isterdim. İçimde bir yerde hâlâ istiyor bile olabilirim :)
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Dört senedir buradayım. Ve yazan kişi ben olsam da yürüdüğüm yolda bana ışık tutanlar okurlarım. Onlar olmazsa olmaz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Fiksi RemajaSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288