1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
24 Yaşındayım ve Adana'da yaşıyorum. İşletme bölümünde üniversite öğrencisiyim.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Bir arkadaşım arayıp, kurgunu paylaşabileceğin bir site varmış dedi. Bu haber beni Wattpad'e getirdi.
3- Burada il yazdığınız hikaye nedir?
Av. Hem burada hem normalde benim yazdığım ilk hikaye.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Hatırlamıyorum, çok uzun zaman oldu.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Rüyalarım ve şarkılar.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Uzun zamandır Wattpad okuyamıyorum. Hem fırsatım olmuyor hem de gözlerim rahatsız ekrana uzun süre bakamıyorum.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim film, dizi, kitap, uyumak, yemek yemek... Çok da farklı şeyler değil. Fobilerim, karanlık ve fare.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol.
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Marc Anthony - I need you. Yıllardan beri sıkılmadım.
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Tedbirli bir insanım, öyle çılgınlıklarım yoktur.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
En çok geceleri severim. Cumartesi gününü severim, ister eğlence ister dinlenme günü olur. Nisan ayı. Etraf böyle portakal çiçekleri kokar.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Gitar çalmak.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Miskin, Hayalperest , Obur
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Anime izlerim.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Bon Jovi- It's my life.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Amy Harmon- Tersyüz kitabı.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Masallar , çizgi filmler...
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Hâlâ tam olarak adım atamadığımı düşünüyorum.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Av serisi fantastik+genç kurgu türünde. Av,Çaylak ve Avcı'dan oluşuyor. Av ve Çaylak Ephesus Yayınları aracılığla basıldı. Annabelle isimli bir genç kızın bir anda tamamen değişen dünyasını anlatıyor.
Sesini duyur, Wattpad de hala yayınladığım bir genç kurgu. Bu seferki kurgu da karakterler Türk.
Dört kişilik bir Rock grubundan birisi olaylı bir şekilde ayrılıyor ve şirket gruba ilgi çeksin diye bu sefer bir kız solistin gelmesini istiyor. Grubun lideri, giden üye yüzünden kimseye güvenmediği için yeni üyeyi istemiyor. Ve çekişme başlıyor...
20- Burada geliştiğiniz düşünüyor musunuz?
Evet. Yorumlar ve kendi yazdıklarımı okumam gelişmemde katkı sağladı.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Doktor... Çılgınmışım.
22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
İyi ki burada hayal gücümün kapılarını açmışım ve içeri girip benimle karakterlerimi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Fiksi RemajaSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288