1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Ben Zenginyazar 16 yaşındayım. Ankara'da yaşıyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Wattpad'e kuzenim sayesinde üye olmuştum.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Burada yazdığım ilk hikaye Yalnızlığın Uçurum İle Dansı adlı bir çalışmaydı.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
İlk okuduğum hikaye Asansördü sanırım.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Genellikle dinlediğim şarkılardan ilham alıyorum ya da günlük yaşantımda yaşadığım olaylardan.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
2017'de yayınlanan kitapların Wattpad'i boğucu havasından çekip çıkardığını düşünüyorum.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Yüzmeyi, şarkı dinlemeyi, şiir yazmayı ve kitap okumayı çok severim. Fobilerimse biraz ilginç. Köpeklerden, kargalardan, kurbağalardan, yükseklikten, sonsuzluktan ve ayaktan korkarım.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Ne kadar biIirsen biI, anIatabiIdikIerin, karşındakinin anIayabiIeceği kadardır.
MevIana
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Ansel Elgort - Supernova
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Saçlarımı kızıla boyamak olabilir.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim anı gece, haftanın en sevdiğim günü cuma, en sevdiğim ay ise haziran.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Dans etmeyi öğrenmek istiyorum.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Alıngan, hırslı, sinirli
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Kuşkusuz kitap okurdum.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Thurisaz grubunun tüm parçaları olabilir.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Ağlamama neden olan son kitap Çatıdaki Dikenler adlı kitaptı
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Bilmiyorum. Ciddi anlamda bilmiyorum. Her şeyi anında yaşamayı seven bir insanım. Ne geleceği ne de geçmişi düşünmem. Anı yaşarım. O yüzden tam olarak şunu özledim diyemem.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Henüz yetişkinliğe adım attığımı düşünmüyorum. Netice de 16 yaşındayım. Ancak bunu düşünce yapısı olarak ele alırsak kesinlikle 15 yaşımdan itibaren kendimi daha olgunlaşmış olarak görüyorum.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Habersiz Şöhret ve Pizza Tadında Aşk dışında genellikle texting yazıyorum. Okurlarıma sevgiyi aşılamaya çalışıyorum yazdıklarımla. Kusurlu karakterler oluşturarak, sevginin kusurları nasıl da gizlediğini göstermeye çalışıyorum.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Elbette. Habersiz Şöhret'i yazmaya ilk başladığım zamanlar tamamen vasat durumdaydım. Yazdıkça geliştiğimi görüyorum.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?
Biraz komik ama manken olmak isterdim.
22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Öncelikle size benimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim. Sizi bazı nedenlerden dolayı çok fazla beklettim, özür dilerim. Okurlarımdan bir konuda özür dilemek istiyorum. Birkaç gün önce burayı bırakmaya karar verip, onları üzdüğüm için özür dilerim. Yaşanan her şeye rağmen buradayım, gitmiyorum. Rana Neva'nın mezarını çiçeksiz, Mayda'nın kalbini sevgisiz, Maral'ı Aral'sız, Morphin'i Eylül'süz, Şeyma'yı pizzasız bırakmayacağım. Okurlarımı çok seviyorum. İyi ki varlar, iyi ki yanımdalar. Beni koşulsuz sevip, koşulsuz güvendikleri için teşekkür ederim. Bir gün hepinize sımsıkı sarılmak dileğiyle!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Ficção AdolescenteSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288