Meryem Nart | KülKedisi

803 40 1
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Meryem Mona Vera. 22 yaşında hala üniversite okuyan öğrenci kervanından biriyim. Öğretim hayatı yatılı okullarda geçti ve üniversiteden önce New York'ta eğitim görüp tekrar İstanbul'a döndüm. Üniversiteye başlamadan önce bir süre anaokulunda öğretmenlik yaptım.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Anaokulunda öğretmen iken bir arkadaşım wattpad'i göstermişti.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Tam olarak yazdığım Koruyucu Meleğim ama onun haricinde kısa kısa hikayelerim vardı.

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Hatırlamıyorum... Çok uzun süre oldu ama Gizemlikimlik'in bir hikayesiydi.

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Mizah ise biraz renklilik yeterli oluyor ama diğer türleri genelde sessiz ve tamamen karanlık olacak bir yerde olduğum zaman ilhamı hissederim. Fakat bazen hiç beklemediğin anda ilham gelip seni buluyor.

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ya okuldan dolayı okuyucularım da bilir ne yazmaya ne de okumaya bir fırsatım olmadı. O yüzden net bir şekilde değerlendirme yapamıyorum.

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Hobilerim: Buz pateni, basketbol, okumak, müzik dinlemek, yürüyüş yapmak ve fotoğraf çekmek

Fobilerim: Arılardan ölesiye korkarım ve sanırım bir de kaosun ortasında kalmak

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

Özlü söze girer mi bilmem ama Voltaire'nin hayatın iki günden ibaret olduğunu anlattığı söz: Sadece iki günümüz var yaşamak için; bu günleri de aşağılık heriflerin önünde diz çökerek geçirmeye değmez

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Justin Bieber'ın friends şarkısı dilime dolanmış durumda.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Çok fazla var. Hangi birinden bahsedeyim ki : )

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Gece yatma vakti : D / Çarşamba günleri/ Eylül ayı

12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Resim yapmayı öğrenmek isterdim

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Anı anına tutmayan, ne diyeceği belli olmayan ve karamsar : D

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

O an canım ne isterse :)

15- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

En son ağladığım film The Last Song olmuştu. O da bayağı eski. Kolay kolay ağlamam ya da ağlamamaya çalışırım.

16- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Sokakta delicesine oynamak.

17- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Eğer hayatım bir film olsaydı içinde her türden şarkı çalardı. Opera müziğinden tutun çocuk şarkısına kadar.

18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

On iki yaşında yatılı okula başladığım zaman kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerektiğini keşfettim.

19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Hikayelerim her biri bir konuyu ele alıyor. Karmaşadan uzak ve biraz daha yalın dille yazmaya çalışıyorum. Ve birbirinden farklı olmasına özen gösteriyorum. Günümüzde baş edilen sıkıntılar üzerine yazmak daha çok hoşuma gidiyor. insanın okuyucunca beni anlatıyor sanki hissine kapılması hoşuma gidiyor bu onları anladığımı gösteriyor ve mutlu ediyor.

20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Elbette! Yapılan yorum ne şekilde olursa olsun beni geliştirdi.

21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?

Hep anaokulu öğretmeni olmak istemiştim :) Bir süre bu dileğimi gerçekleştirdim.

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Her şey gönlünüzce olsun! Ve hayatın iki günden ibaret olduğunu bu yüzden içinizden geleni yapmanızı tavsiye ediyorum!

Not: Soruların gerçekten harikaydı.

YA, ŞURAYA BİR "GÖZLERİNDEN KALP FIŞKIRAN" BİR EMOJİ BIRAKTIM VARSAYALIM.

BU YAZAR, TAM ANLAMIYLA MÜKEMMEL.

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin