1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
18 yaşındayım, Lise son öğrencisiyim yani bu sene bayağı zorlanacağım. İnatçı bir kişiliğim vardır, hırslı birisiyim. Yapamazsın dedikleri çoğu şeyi yapmaya çalışırım ve sonuç hep istediğim gibi olmuştur. Diğer yandan hayallerle büyüyen birisiyim, şen şakrak bir yapım var ama tanımadığım kişilere karşı soğuk birisi olduğum doğrudur buda benim umrumda değil aslında sadece yapmacılığa fazla tahammülüm yok.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Wattpad'e şans eseri üye oldum. Ben bir bakıp çıkacaktım aslında ya:d
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
GRİ: DEĞİŞİM
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
İlk okuduğum hikâye, Oyun Bitti.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Yazmam için gece olması yeterli. Gecenin güzelliği, sessizliği, her şeyiyle bana ilham verir.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Yazmak için yazanlar olmasa ve birde şu saçma sapan +18 iğrenç hikâyeler yer almasa bence gayet iyi ilerler Wattpad.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim, Voleybol oynamayı severim hatta bayılırım. Yürüyüş yapmayı, dans etmekten fazlasıyla hoşlanıyorum. Fobilerim, Böcekler, Bir öyle olup bir böyle olan insanlar.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol.
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Passenger- Let her go (En sevdiklerimden)
Chirstina Perri - A Thousand Years
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Kış ayında denize atlamam, 50'e yakın köpeklerden kaçmam ve 5 saat boyunca yürümem. Hatırladıkça tuhaf olmuyorum değil :d
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Gece/ Cumartesi/ Mayıs tabiki:d
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Bazı kişilerin davranışlarındaki nedenleri öğrenmek isterdim yani o an neden bunu yaptı/ söyledi gibi.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Güleryüzlü/ Umursamaz/ Mutlu
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Uyumak:d
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Jaden Smith- Watch Me
Tanoo& Kalpee - No One
Beth Crowley - Warrior
Lana Del Rey - Born to Die
Christina Perri - Human
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Hatırlamıyorum çünkü ağlamam kolay kolay.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Tek düşüncemin oyun olmasını özledim.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Benim hep bir tarafım daima çocuktur. Yetişkinlik değilde, olgun olduğumu insanların yalanlarını sessizce dinlerken fark ettim. Çünkü o an ne dersem diyeyim fayda etmeyecekti. Tabi devamında güzel bir kapanışlar olmuştu :d
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Özeldir, herkes anlayamaz duygusunu. Okuyanlar bunu bilir zaten.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Tabiki.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Her gün başka bir şey söylerdim:d aklımda kalan Veteriner ve Polis:d
Yayınevlerinden mesaj geldi mi?
Geldi
22- Cevabınız neydi? Kabul etmediyseniz, neden etmediniz?
Cevabım 'Şu an değil.' Oldu hep. Çünkü kitap çıkartmak bu aralar fazlasıyla basitleşti. Basitlikten yana olmayı tercih etmedim hiçbir zaman bu yüzden daha zamanı var.
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Aşkİzlerimi çok seviyorum İyi ki yanımdalar ve iyi ki benimle birlikte bu yoldan geliyorlar. Son olarak bu güzel Röportaj için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Ficção AdolescenteSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288