1. Bize kendinizden bahseder misiniz?
Kendim hakkında konuşmayı pek sevmem ama görünümü 17, aslında 23 yaşında olan çocuk ruhlu biriyim. Başak burcunun bana bahşettiği çoğu özelliğe sahibim, en başında da her şeyi kendine gereğinden fazla sorun edip zırlamam yer alıyor. Bunun dışında aslen doğma, büyüme Mersinli olup Almanya'da yaşıyorum.
2. Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Wattpad'e 2013 yılında birkaç arkadaşın bana tavsiyesi sayesinde başvurdum. O zamanlar bu siteden çok Facebook sayfalarında yazarlık yapıyordum.
3. Burada il yazdığınız hikaye nedir?
Wattpad'de yazdığım ilk hikayenin adı Karanlıklar Altında'ydı ve vampirlere yönelikti fakat yazdığım ilk dönemlerde bu tarz kitaplar çok olduğundan, zaten az bir okunmaya sahip olan kurgumu silmiş ve onun yerine Uluslararası Bir Aşk Hikayesi'ne başlamıştım.
4. Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Burada okuduğum ilk hikayeyi hatırlamam çok güç diyebilirim ama şu anda keyifle okuduklarımdan bahsedebilirim. Cağnım arkadaşım @CalantheRoss 'un Bahar Rüzgarı ve Elmaslar Gibi hikayeleri enfestir. Herkese tavsiye ederim.
5. Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Aslında izlediğim bazı dizi ve filmlerdeki dikkatimi çeken bazı sahneleri benim de hikayelerimi yansıttığım ya da kopyala, yapıştır yaptığım oluyor fakat bunun dışında ilham almaktan çok gerçeklikten yanayım. Bu yüzden yazdıklarımda gerçekliğe önem veririm.
6. Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Wattpad 2017 kitaplarını yaşadığım yoğun dönemden dolayı okumadığımdan değerlendiremiyorum ne yazık ki ama bu yolda mücadele eden herkesin emeğinin karşılığını almasını isterim elbette.
7. Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim daha çok yazmaktan, kitap okumaktan ve şarkı dinlemekten ibaret. Bunun dışında sevdiğim arkadaşlarımda dışarı çıkmayı ya da facetime üzerinden görüşmeyi çok severim. Fobilerim pek yok ama merdivenlerden inerken sorunlar yaşıyorum. Tabii bu fobi sayılırsa.
8. En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Sevdiğim özlü sözler o kadar çok fazla ki aralarından birini seçsem diğerine haksızlık olur diye düşünüyorum.
9. En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Zaman zaman en çok dinlediğim şarkılar sürekli değişiyor. Şu anki dönemde ise koreli oyuncu Ji Chang Wook'un seslendirdiği "101 Reason Why I Love you" adlı şarkıyı çok sık dinliyorum. Sözleri fazla güzel.
10. Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Aslında yaptığım pek de bir çılgınlık yok ama hoşlandığım beye pat diye her şeyi yüzüne söyleme gibi bir huyum var. Erkekler konusunda çekingen ya da utangaç değilim, yani sanırım. :D
11. Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim anı akşam yemeğinden sonra üzerime düşen yorgunlukla kendimi yatağa attığım andır. Haftanın en sevdiğim günü şüphesiz misafirin gelmediği günlerdir yani haftanın her gününü severim yeter ki misafir gelmesin. :D Yılın en sevdiğim ayı ise şüphesiz kış ayları çünkü kazaklara sarılı bir şekilde sıcağın içinde oturmak bence herkesin en sevdiğidir.
12. Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Bu çok zor bir soru aslında ama hayatımın geri kalanında en çok istediğim şeylerin gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini öğrenmek isterdim.
13. Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Duygusal, Eğlenceli ve İnatçı
14. 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Muhtemelen ya müzik dinlerdim ya da YouTube'dan sevdiğim dizi/filmlerin hayran videolarını izlerdim.
15. Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Hayatım bir film olsaydı hangi müzikleri istemekten ziyade Soner Avcu ve Toygar Işıklı'nın müzik yapmalarını isterdim. O iki sanatçı dizi/film müziklerinde şahaneler bence.
16. Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Son zamanlarda pek ağlamıyorum aslında, daha çok film izlemek yerine Kore dizisi izlediğimden ve benzer sahneler gördüğümden o duygu yok oldu diyebilirim. Duygusuz muyum acaba?
17. Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Çocukluğuma dair en çok özlediğim şey şüphesiz ilkokul arkadaşlarımdır. Uzaklarda yaşamakta böyle bir durum işte ne yazık ki istemediğimiz zaman onlara kavuşamıyor ya da kucak açamıyorduk
18. Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Yetişkinliğe henüz adım attığımı düşünmüyorum. Dediğim gibi 23 yaşındayım ve beni ne mutlu edecekse öyle yaşamayı tercih ediyorum ve bana kalırsa çok çocuksuyum. Zaten insanlar yaşlarıyla olgun olup olmadıklarını gösteremezler. Bir bakarsınız 30 yaşındaki bir birey saçma sapan davranışlarıyla çocuktan farksızdır, bir bakarsınız 12-13 yaşında bir çocuk o bireyden çok daha olgundur. Yetişkinlik yaşla sınırlandırılmamalı bu yüzden.
19. Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Hikayelerimde bazen benzer sahneler ya da replikler olsa da hepsi farklı bir şekilde kurgulanıp yazılıyor. Onları yazarken ben de kendimden illa ki bir şeyler katıyorum. Yoksa zaten asla başaramazdım bunu.
20. Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Burada geliştiğimi elbette düşünüyorum çünkü ilk yazdıklarımla ve şimdiki yazdıklarım arasında çok fazla fark var. Bence okuyucular da bu şekilde düşünüyordur.
21. Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Çocukken oyuncu olmak isterdim ve hala oyuncu olmak istiyorum. Aslında en büyük hayalim kendi yazdığım karakteri canlandırmaktı. Bir gün gerçekleşir mi, bilemiyorum.
22. Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Bu ortamda çok fazla kişiyle tanışıp kaynaştım ve hiçbir zaman aramızda sadece yazar-okuyucu ilişkisi olmadı. Daha çok kardeş, arkadaş, dost, kanka olduk ve iyi ki de olduk. Hepsini çok çok fazla seviyorum. Cağnımdan bir parçalar. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
أدب المراهقينSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288