Yaren | Gökyüzü Yalnızlara Aittir

982 71 11
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

17 yaşında sayılırım, doğma büyüme Rizeliyim. Olabildiğince feministim. Biraz yazıyor, birazda resim çiziyorum ama halâ hepsinde acemiyim.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Arkadaşım tavsiye etti.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Gökyüzü Yalnızlara Aittir ( Tabi bu yeni adı) 

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Hatırlamıyorum ama galiba ilk Kötü Çocuk karşıma çıktığı için kütüphaneme onu eklemiştim.

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Fotoğraflara ve giflere bakarak ilham aldığım çok oluyor.

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Buram buram cinsellik kokan şu saçma kitaplardan mı bahsedeyim?:/

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Yemek yemek olabilir .d Ve gezmeyi çok severim. Her ne kadar daha şehir dışına bile çıkamamış olsam da hayalim dünyayı gezmek.En büyük fobim ise, birini ayıpladıktan sonra aynı şeyi benim yapmam. Bu gerçekten kötü hissettiriyor.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

Sıradanlık yegâne günahtır. Özlü mü bilemem ama benim için anlamlı.

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Bende güzel bir şarkı bulunca bezene kadar dinleyenlerdenim. Ama Teoman'ın her bir şarkısının bendeki yeri ayrı.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Okul koridorlarında çoraplarım ile dolaşmıştım.

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Gece 12'den sonrası, Cumartesi, Şubat.

12- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Dengesiz, sinirli, veee aç.

13- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Yemek yerim.

14- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Teoman-Paramparça/ Gönülçelen, Pinhani- Beni Sen İnandır, Tesbih :/ 

15- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

Nerve filminde kız öldü sanıp ağlamıştım :( 

16- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Arkadaşlarım

17- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

Belirli bir yaş söyleyemem ama, ne zaman Gumball, Regular Show ve Adventure Time'ı izlemeyi sıkıcı bulursam o zaman.

18- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Kurgusu olan sadece üç hikayem var. Biri kısa hikaye. Diğer ikisi ise genç kurgu. GYA'nın konusu, sıradan bir aşk hikâyesi olarak adlandırılabilir. Ama Zeval için aynı şeyi söyleyemem :) Onun dışında GYA için iki özel kitap, bir de Feminizm ile ilgili yazdığım bir kitap var.

19- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Düşünüyorum.

20- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?

Peri :/ 

21- Yayınevlerinden mesaj geldi mi?

Geldi tabi gelmez olur mu? Çok okunanlara gir en saçma kitaplara bile geliyor.

22- Cevabınız olumlu mu, olumsuz muydu?

Olumsuzdu tabi ki.

23- Hikayenizin adı değiştirildi. Hatta iki kitap şeklindeydi ama ikside kaldırıldı. Neler oldu? Niçin yeniden başladınız ve adını değiştirdiniz?

Çünkü Wattpad'e üye olan her insan gibi ben de aklıma gelenleri yazmaya başladım. Kafama estiğince yazdım, amacım ise eğlenmekti. Sonra durdum ve kitaplarıma baktığımda (bunda o çok güzel yorumların (!)da etkisi oldu) kitaplarımın, isimleri de dahil çok ergence olduğunu fark ettim. Zaten bu tür kitapları okumayı buradakiler için yararlı bulmuyordum. Madem okuyacaklar, madem yayınevlerinden teklif geliyor ve madem kitabım bu kadar insanı topladı o zaman okunmaya, basılmaya ve öne çıkanlarda olmayı hak eden bir kitap olsun dedim. O yüzden ismini değiştirdim. Konusunda ve karakterlerinde ufak bir oynama yaparak ikinci kitabını da kaldırdım.

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Birine gereğinden fazla değer vermeyin, verirseniz de bunu göstermeyin. Ve umursamamayı öğrenin, çünkü hayat birilerini umursayıp ona kafa takabileceğiniz kadar uzun değil. Aynı zamanda anı yaşayın, bir gün yaşlandığınızda keşke bunu yapsaymışım dememek için anı yaşayın. 

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin