1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Selim ben, İstanbul'da nefes alıyorum ve burcum yok.
Gerçekten yok çünkü bakma gereği bile duymadım, açıkçası burçlara inanmıyorum :)
Uykumu tam alabilmek için gece yarısı uyanıyorum ve tekrar uyuyorum, sonrasında sabah tekrar uyanıyorum :)
Sanırım asla ilk seferde tam olarak uyanabilmiş olmayacağım :):)
Sıradan bir hayatım var ve ailemle yaşıyorum.2- Wattpad'i nasıl keşfettiniz?
İlk önce Büşra Küçük'ü farklı sosyal medya hesaplarından takip etmiştim ve Wattpad platformu üzerinde bir şeyler yazdığını görmüştüm.
Bu tamamen rastgele oldu tabii, onu ve kitaplarını daha öncesinde tanımıyordum, bilmiyordum:)
Ben de Wattpad platformunda daha da geniş ücretsiz kitaplar bulacağıma ihtimal verdim ve uygulamayı indirdim :")
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk yazdığım kısa hikaye "Başka Şehirlerde" adlı çalışma olmuştu.
Kısa hikayeler yazıyorum, amatörce :)
4- Yayınevlerinden mesaj aldınız mı?
Evet, iki üç yayınevi mesaj attı ve yazdığım kısa hikayeleri derleyebileceklerini söyledi.
5- Sizin yanıtınız olumlu muydu?
Hayır, açık konuşmak gerekirse Wattpad yazarlarına olumlu bakmıyorum ve diğerlerinin yanı sıra "yazar" konumuna getiremiyorum.
6- Eğer birini seçmek olsaydınız, akıl hocanız olarak kimi seçerdiniz?
Hmm, ABD başkanı Donald Trump olurdu kesinlikle :)
O büyük bir lider ve kişilik özellikleri, hal ve hareketleri, düşünce yapısı ve diğee her şey tam bana denk :)
7- Sizi tanımlayacak özellikleriniz nelerdir?
Anonim birisi olmam diyebilirim :)
8- Fobileriniz nelerdir?
Karanlık ve sessiz ortamlar, kesinlikle çok korkarım.
9- Hobileriniz nelerdir?
Kitap okumak ve müzik dinlemek gibi klişelere yer vermeyeceğim bu soruda :)
Hobilerim arasında ilk olarak yemek yemek var ve gece yürüyüşleri yapmak :)
10- Ünlü olmak ister miydiniz? Evet ise, nasıl bir ünlü olmak isterdiniz?
Evet isterdim, ünlü demeyelim de her zaman gelişmiş bir ülkenin başkanı olmak istemişimdir :)
11- Eğer büyülü bir küre öğrenmek isteyebileceğiniz her şeyi söyleyebiliyor olsaydı ve tek bir hakkın olsaydı, öğrenmek isteyeceğin şey ne olurdu?
Nasıl öleceğim olurdu :)
12- Sizi takip edenlere, demek istediğiniz bir şey var mı?
Evet var, yarın nasıl bir sabaha uyanacağınızı bilmiyorsunuz, bu yüzden yatmadan önce sevdiklerine iyi gelen mesajı atın ve onları mutlu edin :")
13- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Wiz Khalifa - See You Again :)
15- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Efsaneler gelince, masallar bitermiş :dd Özlü olup olmadığı hakkında şüpheliyim fakat :)
16- Sonsuza kadar yaşlanmayacak olsanız, hangi yaşta kalmayı tercih ederdiniz?
23 :)
17- Yakın bir arkadaşın kanunsuz bir iş yapsa polisi arar mısın?
Evet ararım, çünkü bendeki bu şanssızlıkla ne olur ne eder ucu bana dokunur :)
18- Bir parti verecek olsanız, bu ne için ve nasıl olurdu?
Açıkçası kalabalık ortamlardan ve gürültülerden nefret ederim, partilerden de aynı şekilde :)
19- Bir günlüğüne ölümsüz olsanız, ne yapmak isterdiniz?
Acı da hissetmeyeceksem, kesinlikle 51. bölgeye girmeye çalışırdım :)
20- Adınızı değiştirebilecek olsanız, hangi isimle değiştirirdiniz?
Hmm, Çağatay olurdu herhalde :)
21- Ölü ya da yaşayan herhangi biriyle tanışabilecek olsaydınız, bu kim olurdu?
Michael jackson :)
22- Piyangoyu kazansanız, yapacağınız ilk şey ne olurdu?
Herhangi bir sosyal medya platformuna ortak olmak olabilir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Teen FictionSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288