1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Turşu aşığı, çok konuşan ve bazen cidden boş konuşan biriyim. Aklıma başka bir şey gelmiyor. Ha ama bir de aşırı kıskancım. Bu arada 17 yaşındayım. Adım Aleyna Temur. Bunları söylemem gerekiyordu sanırım :)
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Arkadaş tavsiyesi diyelim
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Aslında başka bir hesaptan bir hikaye daha yazmıştım. Ama onu boş veriyorum. Koleje hoş geldin olarak kabul edebiliriz
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Asi çakıltaşı sanırım
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Turşu, çikolata ve çikolatalı turşu. Midesiz olduğum doğrudur :) Bunları yiyince baya bir ilham geliyor
6- Wattpad 2017'yi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Yaa çivisi çıktı. +18'ler çoğaldı. Üstelik valla sapık kaynıyor. Bütün sapık erkekler wattpad de toplanmış. Profilleri bile mide bulandırıyor. Kaç tane engellediğimi hatırlamıyorum. Üstelik okuyucularımla da bu konu hakkında çok konuştuk. Dün bir okuyucumun daha başına gelmiş. Allah ıslah etsin ne diyim. Ama ben yine çok uzattım. :) Kısacası, wattpad 2017 fena. Gelecek yıl neler göreceğiz bakalım.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim futbol oynamak. Çok severim futbolu. Bi de hint filmi izlerim çok fenaaa. Bu da hobimdir yani. Fobilerim dee, böcek, örümcek. İsimlerini duyunca bile kaşınmaya başlıyorum.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"Yaparsın bana, öğrenirsin kendine" valla özlü söz mü bilemiyorum ama annemin sıklıkla kullandığı bir söz. Şu an aklıma başka gelmedi.
9- En çok dinlediğiniz şarkı, ve nedeni nedir?
"Elçin orçun ft Red: Gülümse" neden bilmiyorum ama birkaç gündür bu şarkıya taktım kafayı :)
BURADA OKURLARIN HEPSİ, YOUTUBEDEN BU ŞARKIYI ARAR...
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Hayatımda çok çılgınca şeyler yaptığım söylenemez. O yüzden en büyüğü otobüste önümde ki ya da yanımda ki kişi telefonla uğraşırken, ki genelde mesajlaşıyorlar. Onları okumak. Tamam biliyorum çok ayıp ama kendime engel olamıyorum. Hatta bir kere önümde bir adam vardı. Ayıptır söylemesi sevgilisinden ayrılmış. Kız ağlıyormuş falan. Ben o yazışmaları okuyordum. Yanımda da arkadaşım vardı. O okuyamadığı için beni dürttü. Ne diyor falan diye. Sonra işte bende "Kızdan ayrıldı ya kız ağlıyormuş su an" falan gibi konuştum. Ama adamın kulağında kulaklık vardı. Duyacağını düşünmemiştim. Oysa ki adamın diğer kulağında kulaklık takılı değilmiş. Ama var ya, adam arkasını dönüp bana öyle bir bakış attı ki anlatamam. Sonra da cık cık deyip arkaya doğru ilerlemişti. Aslında bu biraz çılgınlık değilde rezillik bir anı. Ama şu an aklıma başka bir şey gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288