1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
20 yaşındayım, doğma büyüme Ankaralıyım. Biraz duygusal, biraz deli dolu bir insanım.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz? Nasıl keşfettiniz?
Facebook'ta gezinirken, bir reklam linkinde gördüm.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Feveran
4- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Thurisaz ve ShamRain'in çoğu şarkısı. Reklam aralarında da Sezen Aksu. :)
5- Peki , bu kadar komik olmayı nasıl başarıyorsunuz? (Okuyucu Sorusu)
Duygusal yanım olduğu gibi deli dolu biriyim. Komik olmayı başaramıyorum aslında, insanları gülümsetmeyi seviyorum. Bu iyi hissettiriyor.
6- Nasıl bir aşk yaşamak istersiniz? (Okuyucu sorusu)
İki tarafında birbirine olan güven ve saygı sorununun olmadığı.
7- Yalan söylemenin sizce uygun olduğu durumlar nelerdir? Beyaz yalan söyler misiniz, ne söylersiniz?
Yalan söylemem diyemem, ama çok çok zorda kalmadıkça büyük yalanlar söylemem. Daha çok, annem tozları aldın m? Diye sorunca 'Evet' derim halbuki almamışımdır. Ara sıra bunun gibi mesela.
8- Birini seçecek olsaydınız, akıl hocanız olarak kimi seçerdiniz?
Babam.
9- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Yetişkinliğin bir yaşı olduğunu düşünmüyorum. Önemli olan zihnin olgunluğu.
10- Sizi en çok ne kızdırıyor? Bu kızgınlıkla baş edebiliyor musunuz?
Haksızlığa tahammülüm yok. Karşı tarafla uygun bir dille konuşmaya çalışırım, eğer ki argo kullanımı başlamışsa kendimi frenlemeye çalışırım. Çünkü bir insan küfür etmeye başlamışsa, haksızlığını böyle kapatmaya çalışır ve kelimelerinin gücü tükenmiştir.
11- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
İlk okuldayken öğretmen, liseye geçince sağlıkçı. Ki sağlık mezunuyum ama üniversite de başka bir bölüm tercihim. Böyle.
12- Önümüzdeki sene üzerinde çalışacağınız tek bir proje olsaydı, bu ne olurdu?
Kitap yazmaya devam etmek olurdu.
13- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Müzik dinler ya da isteğim var ise yazarım.
14- Büyürken, başınızı belaya sokan şey neydi?
Artan sorumluluklar
15- Benimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederim. Son olarak, okuyucularınıza demek istedikleriniz var mıdır?
Rica ederim. Okuyucularım deyince bir uzaklık giriyor sanki araya, onlar artık benim manevi kardeşim sayılırlar. Umarım aramızda ki bağ kopmaz, çünkü hepsi çok değerli insanlar. Essahtan.
YALLAH!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288