Yağmur Gülmemiş | Kurtarıcım Bir Kız

525 43 34
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Ben Yağmur Gülmemiş. 15 yaşındayım. Kitap yazmayı/okumayı ve müzik dinlemeyi severim. Hayvanlar benim en iyi dostlarımdır. Mustafa Kemal Atatürk benim idolüm. Yaklaşık dört yıl önce Wattpad'e katıldım.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Arkadaşımın kitap önermesi üzerine katıldım.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Kanada'lı bir şeydi ama unuttum adını baya eskiydi.

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Ezik adlı bir hikayeydi ama şuan yayımdan kaldırıldı. Çok eski bir kitap.

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Ben her şeyden ilham alıyorum. Diziler, filmler ve müzikler. Bana aşırı ilham veriyorlar. Çoğunlukla da hayatım. Yani bulunduğum ortamlar. Güncel hayat.

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Kusma emojisi nerede? :D Kesinlikle 2018 kitaplarının bir mucize olduğunu düşünüyorum. 2017 kesinlikle 'Klişe Salgını' temalı bir seneydi wattpad için. Kötü çocuk yaz ve kitabın tutulsun. Bu kadardı. Fakat bu sene gerçekten değerli kalemler görüyorum. Mükemmel eserler var.

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Hobilerim; hayvanlarla ilgilenmek, voleybol/futbol oynamak, müzik dinlemek, resim çizmek, yabancı dizi izlemek, film izlemek, kitap okumak/yazmak ve boş vakitlerimde Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili bilgiler öğrenmeye bayılıyorum ya da birinden dinlemeye.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

''Benim kahramanlarım, hayallerini hiçbir şeye satmayan kişilerdir. -Mustafa Kemal Atatürk.''

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Aslında belirli bir şarkı yok. Bende haftanın şarkısı gibi bir şey var. Bir şarkı bulurum ve bıkmadan o hafta boyunca dinlerim. Bu haftanın şarkısı 'XXXTENTACION - changes' idi.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Geçen dönem matematikten 39 almıştım ve anneme söylemeye bir yerlerim yemediği için ekranı ss alıp notun yazdığı yeri photoshop ile 65 yapmıştım. :D Hala bilmiyor şşh ;)

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en çok gecesini, haftanın en sevdiğim günü cuma, yılın en sevdiğim ayı ise haziran. :D

12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Sihirbazlık numaralarını öğrenmeyi çok isterdim. Ama en prosundan.

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Mizahşöriçe, Hayvansever ve Cesur.

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Ya Atatürk ile bilgi edinmeye çalışırdım ya da kitap yazardım.

15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Lil happy Lil sad- Let me die

XXXTENTACION - changes

Lund- Broken

James Young- I'll be okay

James Young- Moondust

Blackbear- Idfc

16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

XXXTENTACION - changes , kitabımda son bölümü yazarken dinlemiştim ve etkilenmiştim.

17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Kesinlikle mahalle ortamım. Teknoloji bağımlısı çocuklar görmek değil, topla koşuşturan çocukları görmeyi çok özledim. Benim küçüklüğüm hep dışarıda oynayarak geçtiğinden ülkemizin şuan ki hali beni üzüyor.

18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

Sanırım ben biraz çocuk, biraz deli biriyim. Yetişkinlik bana göre değil. Ama 23 güzel yetişkin biri olmak için. Ama bu yetişkinlikte neye göre o da var.

19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Şuan yayımda 2 hikayem var. Yazın Eğlencesi adlı hikayemde yaz tatiline giden bir grup arkadaşın maceraları anlatılıyor. Hüzün komedi karışık. Kurtarıcım Bir Kız ise elimden gelenin üstüne çıktığım kitabım. Kötü çocuk kitaplarına karşı yazmaktı amacım. Kızlarında güçlü olduğunu göstermekti. Ama sonradan beni de sardı ve okuyucularımın artmasıyla beraber kurguyu genişlettim. Ortağına yamuk yapan bir çocuk ortağının adamları tarafından öldürülecekken kız bunu görüyor ve onu kurtarıp başına belalar alıyor. Bu sefer çocuğun eski ortağı onu da öldürülecekler listesine koyuyor. Kız İstanbul'dan Ankara'ya çocuğun yanında geçici bir süreliğine güvenliğini sağlamak için gidiyor ve yeni bir hayat başlıyor onun için.

20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Kesinlikle, git gide kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.

21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

Genel Cerrah, hala da öyle.

22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Onlar benim hayal gerçekleştiren perilerim. Beni hiç kırmadılar. İyi ki varlar. Bedenlerin değil ruhların birleştiği en özel bağ bizimkisi. Birbirimizi en iyisinden tanır olduk. Onlar benim için sadece okur değiller. Onlar benim ikinci bir ailem oldular. Onların eksikliğini hemen hissediyorum. Onlar her şeyin en iyisini hak ediyorlar. Çok güçlüler ve pes etmemeyi öğrenmişler. Bense elimden geldiğinde bu devirdeki bazı hataları onlara göstermeye çalıştım. Birazda olsun başarabildiğimi görebiliyorum. Kötü çocukların değilde duygusal çocuklarında çok güzel sevebileceğini, kıyafetlerinde hür olduklarını, kadınların erkeklerle aynı haklara sahip olduklarını anlattım. Onlarda beni iyi kötü anladılar. Bu anlayışlı tavırları beni hep mutlu etti. Umarım ömürleri boyunca mutlu olurlar.

Teşekkür ederim her şey için. Benim diyeceklerim bu kadardı. ♥

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin