1- Bize ilk olarak kendinizden bahseder misiniz?
Adım Yeşim, İstanbul'da yaşıyorum, 17 yaşında sayılırım.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Kuzenimin vesilesiyle.
3- Wattpad'i nasıl değerlendiriyorsunuz?
Genel olarak yazarak değerlendirsem de kitap da okuyorum. Ancak Wattpad öyle kötü bir hale geldi ki, 'Keşfet' ve 'Önerilen' kısımları erotizm kitaplarıyla dolu. İnsan okuyacak doğru düzgün kitap bulamıyor.
4- Bize TGS hikayenizden bahseder misiniz?
TGS, Güçlü Kadınlar Serisi adı altında olan ilk kitaptır. Kitapta bir kadının her şeye rağmen dimdik durması, kendini be haklarını savunabilmesi gibi birçok özelliği anlatılmaktadır. Yan karakterler ise ortalığı biraz karıştırıyor. ;)
5- TGS kitap olarak ellerimize ulaşacak. Bize bu konu hakkında da bahseder misiniz?
Kitabıma karşı önyargılı olunacak, bundan eminim. Çünkü o bir Wattpad kitabı. Ama sevenlerin de çıkacağına eminim. Şu an TGS'yi düzenlerken aynı zamanda gerçekten zor dönemlerden geçiyorum; bu yüzden de düzenlerken zorlanıyorum. Ancak düzenleme bitip editöre teslim ettiğimde tüm bunlara değeceğini düşünüyorum. Düzenleme işi gerçekten sizi zorlayan bir süreç.
6- Bölüm yazmadan önce nelerden ilham alıyorsunuz?
Sadece müzik.
7- Akıl hocanız olarak kimi seçerdiniz?
Dayımı.
8- Ne zamandan beri buraya üyesiniz?
Kasım 2015'ten beri.
9- TGS'yı ne zamandan beri yazıyorsunuz?
1 Mart 2016'da başladım, yani bir yılı geçti.
10- TGS yazma serüveninizi anlatır mısınız?
Ben her hafta bir bölüm yazıp attığım için sanırım bu şekilde sıralamada yükseldi ve popüler oldu. TGS'yi yazma serüvenim toplam 9 ayda son buldu ve TGS final yaptı. Şimdi ise serinin diğer kitaplarını, TGS'nin yan kitabı olan bir kitabı yazıyorum ve bir de fantastik bir hikâyeye başladım.
11- Okuyucuların hakkında neler düşünüyorsunuz?
Onlar benim en değerlilerimden. Onlar benim ailem. Onlar benim her şeyim.
12- TGS hikayesini yazarken, destekçileriniz kimlerdi?
Kardeşim gibi gördüm kişiler. Bebekim, Deff'im, Dolunaylı Kız'ım, Ebrarkuş'um, Sudekuşnaz'ım ve okuyucularımın birçoğu.
13- Sizi tanımlayacak özellikleriniz nelerdir?
Aşırı derecede kıskanç ve manyak oluşum, çabuk öfkelenebilmem, ruh halimin dengesiz oluşu.
14- Sizi en çok ne sinirlendiriyor?
İnsanlar ve davranış şekilleri; kadınlara değer verilmemesi ve şiddet uygulanması, egoistlik, kendini yükseklerde görme halleri, saygısızlık, önyargılar ve daha birçok şey.
15- Sevdiğiniz için neleri göze alırsınız?
Her ne kadar kitaplarımda yazsam da aşkın gerçek olabileceğini düşünmüyorum. Bence insanlar kendini kandırıyor. Şayet varsa ve beni bulursa sanırım onun için bile ondan vazgeçebilirim. Ki zaten vazgeçmek zorunda olmak da ölümden farksız olur benim için.
16- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim: kitap okumak ve yazmak, müzik dinlemek, dans etmek, fotoğraf çekmek. Fobim: böcek türü olan her şey.
17- Son olarak eklemek istedikleriniz?
Okurlarıma her şey için çok teşekkür ediyorum. İyi ki varlar, iyi ki benimleler.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288