1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Adım Esin KAN. 29 Aralık 1995 Doğumluyum. Kocaeli üniversitesi çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri okuyorum. Baya kendimden bahsetmek yerine resmi tanıttım. Nedenini bilmiyorum :)
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Wattpad'e ortak hesap kullandığım arkadaşım aracılığıyla üye oldum. O tek takılırken yanına geldim diyebiliriz. İkimizde farklı hikayeler yazsak da aynı hesapta yer edindik. Ortak yazdığımız hiç hikaye yok.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk Always And Forever adında fan-fiction yazmıştım. Ama onu final vermeden kaldırdım. Siyah İnci için ilk diyebiliriz.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
İlk okuduğumu hatırlamıyorum desem çok tuhaf olacak sanırım. Gerçekten hatırlamıyorum. Uzun zamandır yazmakla meşgul olduğumdan fırsat buldukça girebiliyorum. Buradaki hikayelere göz bile atamıyorum.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Yaşamın kendisi. Hayallerimle birleştiriyorum ve olanlarla olması gerekenleri sunuyorum.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Az önceki soruda belirttiğim gibi. Okumuyorum ne yazık ki.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerime müzik gibi klasik ama en önemli şeyi koyabiliriz. Fobim ise kaybetmek. Değer verdiğim küçük bir sakızı bile kaybetmek beni sandığınızdan fazla üzer.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Belki de kitap yazan birinin buna cevabı net olmalı ama ben bunda da biraz eksiğim. Birçok özlü sözü okusam da beğendiğim sayısı fazla ve felsefem konumuna soktuğum yok. Aslında vardı ama ben yine unuttum. Sanırım bir doktora gözükmem gerekecek. Şemsi Tebrizin sözlerini severim aklımda kalan o en azından o.
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Keşfedip beğendiğim her şarkıyı çok sık dinlerim. Sonra sıkılır rafa kaldırırım. En çok dinlediğimdense en sevdiğim şarkıyı söylersem eğer Radiohead- creep.
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Unuttum desem şaşırmazsınız sanırım ama hayır unutmadım. Sadece burada söylemek istemiyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız. Fazla kişinin o çılgınlığı bilmesi iyi olmaz çünkü.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim anı hep değişir. Bazen nefret ettiğim güneş bile güne mutlu uyanmamı sağlayabilir. Bazen çok sevdiğim gece beni karanlığında boğabilir. Genel olarak gece diyelim yine. / Haftanın en sevdiğim günü çarşamba. / En sevdiğim ay ise Aralık.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Piyano çalmak. Yapmadan ölme diye liste çıkarsam ilk sırada olabilir.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Hayalperest, gerçekçi, saçma. Evet ilk iki kelimeyi aynı insanda tanımlayacak kadar saçmayım.
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Uyumak istesem de 30 dakika benim için az. Büyük ihtimal İnstagram'da takılırım
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Aynı cevapları döndürüyorum gibi ama kesinlikle radiohead- creep. Bu yüzden seviyorum şarkıyı zaten.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Son film ayla. En son onu izlemeye gittim ve ağlayan biri olduğum için değil gerçekten hisseden herkesin ağladığı bir filmdi.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Hiçbir şeyin farkında olmamak. Çocuk olmak yeterli sanırım bunun için. Büyüyünce anlayacaksınız sözünün bile farkında olmamak isterdim.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
21 sanırım.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Tabii ki. Siyah inci ilk bölümlerinde bize ilk aşkı, çocuksu sevgiyi sunarken ortalarında bir aile dramını, kardeş ilişkileriyle yol alırken ayrılığı ve en büyük acıları tattıran bir kitap. Sonu mutlu merak etmeyin.
Yanı başım ise daha ilk üç bölümü yazdığım sonunu düşünemediğim ama herkesin okudukça bağlanacağı bir kitap olacağına emin olduğum bir kitap olacak. Kitapdan bahsetmek yerine düşüncelerimi söylemiş olsam da benim kitaplarım daha çok okudukça anlaşılacak yazılarla, hislerle dolu.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Kesinlikle. 4 yıl devirdim ama yıkılmadım güçlendim diyebiliriz. İlk bölümlere baktıkça haykırıyorum. Okuyanlar daha iyi bilir ne kadar geliştiğimi. Burada büyüdüm sayılır.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?
Şarkıcı ve öğretmen cevaplarının verebilecek kadar aykırıydım. Bir yanım herkesin önünde güzel sesimle insanları büyülemek isterken diğer yanım öğrencilerimin olmasını ve ders vermeyi hayal ederdi. Şimdi ise ekonomi okuyan kitap yazan biriyim. Hayat tuhaf.
22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Çok şey var belki de ama anca bir teşekkürün altında toplayabiliyorum. Uzun zamandır yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum. İlk kitabımın finaline daha bugünlerde verdim. 2. Kitabımda da yanımda olursanız çok mutlu olurum. Burada baya ciddi konuşmuş gibi hissediyorum. Random atmamamdan belli. Ama beni kitabımla keşfedenler her şeyin farkında olduğunuzu biliyorum. Sizi sevdiğimi de bilmeye devam edin. Kitaplarımda sonu getirdiğim gibi. Kendinize iyi bakın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Teen FictionSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288