Seda Meydan | Ken'an Diyarı

400 28 4
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

İsmim Seda. 33 yaşındayım. Şaşırtıcı ama gerçek... Bir oğlum var, Tuna. Onu burada bilmeyen yok gerçi... Bankacıyım ve çok severek hikayeler yazıyorum:)

2- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Buradaki ilk hikayemin adı Cennet; şu anki ismiyle Ken'an Diyarı ve ne şanslıyım ki kısa bir süre önce kitap oldu...

3- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Yazarken şarkılardan ilham alıyorum genellikle ya da çok sevdiğim kitaplar bana tıkandığım zamanlarda bir kaç sayfasını okuyunca yardımcı oluyorlar

4- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

En çok dinlediğim şarkının aralar Kalben sen Sadece. Çok duygu yüklü geliyor...

5- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en sevdiğim anı oğlumu kreşten aldığın an, en sevdiğim gün cumartesi malum tatil. En sevdiğim ay da şubat hem benim hem de eşimin doğduğu ay:)

6- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Yüksekten korksam bile kanatların olup uçabilmeyi isterdim

7- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Uyurum hiç düşünmeden

8- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Jazz parçalar olmasını isterdim. Hafif ama etkili. Vurucu olmalıydı.

9- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Abimle oyun oynayabilmek

10- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

Üniversite için başka bir şehirde yaşamaya başlayınca

11- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Her gün her saat hikayelerime yorum yapanlarla konuşuyorum. Sevdikleri sevmediklerini söyledikleri şeyler benim için çok önemli. Yazma işi yazdıkça gelişen bir şey. Benim için de böyle okuyarak ve yazarak daha iyi olduğumu düşüyorum

12- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

Çocukken stilist olmak istiyordum ama bir hayalden öteye gitmedi. Yazmak şimdi onun yerini aldı çok mutluyum

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Bu röportaj için çok teşekkür ediyorum.. okuyucularımı çok sevdiğimi ve öptüğünü de iletmeme vesile olduğun için minnettarım:)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin