1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Merhaba öncelikle. Adım Amine, 25 yaşındayım. Üniversiteyi 2013'te bitirdim. Hobi olarak burada hikâye yazıyorum. Gizemli değilim ve konuşmayı çok severim. Tartışmaktan hoşlanmam ve öyle bir ortamda da bulunmam. Buğday tenliyim, siyah gözlüyüm, 1.62 boyundayım ve normal kilodayım.
2- Wattpat'e nasıl üye oldunuz?
Bir arkadaşım bahsetmişti ve merak edip üye oldum.
3- Burada ilk yazdığınız hikâye nedir?
Varisler'di ve hala da onu yazıyorum.
4- Burada ilk okuduğunuz hikâye nedir?
4N1K5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Müzik, sessizlik ve kendime ait olan bilgisayarım.
6- Wattpat 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Bana göre klişeler hala devam ediyor ve saçma sapan kitaplar görmekten çoğumuzun gözleri kangren oldu. İyi kitaplarda var ama kötülerden çok değil.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Yazmak, spor yapmak, müzik dinlemek hobilerim.
Yılan, karanlık ve yükseklik ise fobilerim.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"Düşünüyorum o halde varım." İnsan doğasını özetliyor.
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Lp- Lost on you
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Çılgınlıklarım olmadı ama tahtayı ben silmeliyim gibi bir olayım vardı ortaokuldayken. Kimse silemezdi. Hoca start verir vermez tahtayı silmeye koşardım ve bir keresinde zamanlama hatasıyla bir kızla ayaklarımız birbirine dolandı ve yere yapıştık. O gündür bugündür tahtayı kim silerse silsin modundayım.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/ yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
İkindi/Cuma/Nisan
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Tokum demeyi öğrenmek isterdim. Eğer bir koç burcuysanız aklınız genelde mutfakta oluyor.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Konuşkan, neşeli ve gözlemci
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yapardınız? 30 dakika dişimin kovuğuna yetmez ama yine de
Uyurdum.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Tüm film boyunca Lp- Lost On You, reklamlarda da Batsın Bu Dünya çalsa fena olmazdı.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı nedir?
Fanaa adlı bir Hint Filmi'ydi.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Bulutların üzerinde oturabileceğime inandığım anlar.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Annem çocuksu şeylerden mutlu olduğumu söyler bu yüzden yetişkin olduğumu sanmıyorum.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Varisler adlı bir hikaye yazıyorum. Kolejde geçen ama klişe olmayan bir hikaye olmasına dikkat ediyorum. Yani zenginlik gösterisi yok ve tüm karakterimi hikayemde ön planda tutuyorum. Kıyıda köşede kalmış hiçbir karakterim yoktur ve hepsinin bir hikayesi vardır. Bu da bölümlerimin hep yenilik dolu olmasını sağlıyor. Dostluk, aşk, sorunlar, aile olmak ya da olabilmek pek çok konuya değiniyorum.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Kompozisyon derecelerim olduğu için burada yazmaya başlamadan çoktan kendimi geliştirmiştim. Burası aksine kişiyi köreltiyor.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?
Hemşire
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Sadece okurlarıma değil bunları okuyan herkese şunu söylemek isterim: Mutlu olmamanız için hiçbir neden yok. Kendinizi sevin ve önemseyin.
Ayrıca size de teşekkür ederim röportaj için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Novela JuvenilSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288