Aleyna Kalay | Okuldaki Mafya

366 8 4
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz? 

Adım Aleyna. 17 yaşındayım. Sağlık Meslek 3. sınıf öğrencisiyim

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Arkadaşlarımın hikaye okuduğunu görerek.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Mafya Kızı

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Küçük Hırsız

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

İlham aldığım bir şey yok. Beynimin içindeki karakterler canlandı ve bende yazdım. :)

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Maalesef henüz bakamadım.

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Müzik dinleyip dans etmeye ve İzmir'e bayılıyorum. Ama Örümcekten çok korkarım.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

Pek özlü söz bilmem ama aklımdan çıkaramadığım kitaptaki bir cümle var. Stefan Zweig' in Satranç kitabındaki

' Siyah olan ben, Beyaz olan

Ben' in yapacağı hamleyi heyecanla bekliyordu.. '

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Şu sıralar en çok dinlediğim şarkı Arctic Monkeys' in Arabella parçasıdır.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Sanırım erkekler cumaya gidince kızlarla sınıfta uzun eşek oynayışımız :)

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en sevdiğim anı uyuyacağım zamanı, Haftanın en sevdiğim günü Neredeyse her öğrenci gibi Cuma, yılın en sevdiğim ayı da Şubat.

12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Sanırım okçuluk, Binicilik, yakın dövüş sanatları diye uzuyor bu kiste ama sanırım en başında Yakın Dövüş sanatları geliyor.

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

Üşengeç, eğlenceli ve arkadaşlarımın dediğine göre de azıcık fesatlık var :)

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

Koltuğuma yayılıp kitap yazarım.

15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

kesinlikle Willy William Feat Cris Cab- Paris

16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

Pek ağlayan biri olmadım ama Büşra Yılmazın Ölüme Fısıldayan Adam adlı kitabı her okuyuşumda beni gözyaşlarına boğmuştur.

17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?

Okula başlamadığım zamanlar mahalle aralarında oyunlar oynamam.

18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?

Ben ' Akıl yaşta değil baştadır' mantığı gibi düşünüyorum aslında. İnsan istediği zaman olgun, istediği zaman çocuk olabilir.

19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Mafya kızı ilk kitabım olduğu için acemice yazdım haliyle. Babasından kalan Mafya mesleğini üstlenen bir kız ve onun arkadaşlarının hikayesi.

Okuldaki Mafya ise Sıradan bir hayatı olan Güneş Soydan'ın hayatına Giren Ateş Atılgan ile hayatındaki aksiyonu anlatan bir hikaye.

Psikopat Hastam, Akıl hastahanesinden hastasını kaçırmak zorunda kalan bir doktoru anlatıyor.

Hırs, bir kızın hırsla hareket edip baştan sona değişim hikayesini anlatan bir kitap. Ama hırsı gözüne kör edince işler değişiyor.

Dövmeci ise para için her şeyi yapabilen insanlardan bıkıp evden kaçan ve bir adamla karşılaşan Genç bir kızın başından geçenleri anlatıyor.

Kitaplar çok olunca anlat anlat bitmiyor tabii.

20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Evet. Bu bir nevi beyin jimlastiği gibi. Yazdıkça hayal gücümün geliştiğini ve kelime haznemin genişlediğini biliyorum.

21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

5-6 yaşlarında Çocuk doktoru 10-12 yaşlarında Veteriner. Şimdi ise Fizyoterapi uzamanı

22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Asla pes etmeyin. Hayallerinizin peşinden koşun. Yolunuzda dikenli teller bile olsa, o telin altından sürünün ve yine hayalinizi yakalayın. Hepinizi çok seviyorum. Allah' a Emanet olun. :)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin