Gamze Çelik | O Benim

752 34 19
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

İlk olarak merhaba :) İsmim Gamze. 19 yaşındayım ve daha bu sabaha kadar Bursa'da yaşıyordum. Şimdi ise Antalya'da. Boğa burcuyum ve çoğu özelliğinin kendimde yer edindiğini söyleyebilirim. Tam bir kitapkolikimdir. Bir yere gidecekken yanıma en az bir tane kitap alırım ve genellikle 5-6 saatim varsa o kitap biter. Bunların haricinde çok çabuk sinirlenen biri değilim ama damarıma basıldığı an gözüm kimseyi görmez. O anlarda çoğu kişiye kalbini kırmamak için daha sonra konuşmamız gerektiğini söylerim. Ve birazcık (!) kindarımdır. Ama tabii ki kişisine göre. Ha birde çok fazla ağlayabilen biri değilimdir.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Wattpad'i büyük bir tesadüf sonucunda keşfettim. Bir Christof Columbus; iki ben yani ahahah ; ) 2014 senesinde çevremdeki arkadaşlarım Kiraz Mevsimi denen diziyi çok övüyordu ve onlara uyarak birikmiş bölümleri izleyeyim dedim. Google beye dizinin adını yazdığımda Wattpad de ki o isimde olan kitap karşıma çıktı. İnternet üzerinden kitap yazma olaylarına o dönemde zaten aşinaydım, bu yüzden diziyi bırakıp o kitaba başladım. Daha sonra diğer kitapları da görünce uygulamayı telefonuma indirdim ve o günden beri buradayım.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Bu platformdaki ilk hikayem Yağmur Senfonisi idi. Hatırlayanlar vardır belki. Hatta özleyen... Şahsen ben özlemişim, yazarken fark ettim.

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Wattpad'i keşfetmeme neden olan hikaye tabii ki. Kiraz Mevsimi. Şimdi ki adıyla Benimle Yan sanırım.

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Genellikle bir resim ve çok klasik olacak biliyorum ama müzikler.

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Wattpadde kitap okumayı bırakalı uzun zaman oluyor ama arada birkaç güzel şeye denk geliyorum. Ha tamamını okuyor muyum? Ne yazık ki hayır. Kendi hikayelerime bile zaman bulamazken buradan pek kitap okumuyorum. Onun haricinde tabi ki gözüme çarpan birçok şey var. Bazıları gerçekten işi çok farklı boyutlara taşıdı. Kitabım okunsun diyerek içinde +18 sahne olmadığı halde o ibareyi ekleyen mi dersin, kitap olacak deyip insanları kandıran mı dersin... Hepsi mevcut. E böyle yapanın da kitabının nasıl olduğu az buz belli gibi sanki. Değil mi?

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Hobilerim saymakla bitmez : ) Yüzme, kitap okuma, müzik dinleme, yürüyüş, ok atma gibi şeyler.

Fobilerim ise, böcekler! Hiç ama hiç sevmiyorum ve çok korkuyorum. Bu yüzden yeşillik alanlara giremediğim doğrudur.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

Çok var aslında ama favorim iki tane. O yüzden bana bir tolerans göster ve iki tane kabul et :)

"Peşlerinden gidecek cesaretiniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir." WALT DİSNEY

"Önemli olan yere düşüp düşmemen değil, tekrar ayağa kalkıp kalkmamandır." VINCE LOMBARDINI

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin