1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
İsmim Merve. 24 yaşındayım. Aslen Rize'liyim. İstanbul'da yaşıyorum. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinde Arkeoloji okudum. Şu an çalışmıyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Arkadaşım söylemişti. Öylesine üye olmuştum o zamanlar.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Zamandan Uzak
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Hiç hatırlamıyorum ama Wattpad'de hiç bir hikayeyi sonuna kadar okumadım.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Okuyucuların meraklı yorumları bana ilham veriyor.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Takip etmiyorum çünkü günlük yaşamımda okuduğum kitaplar yüzünden buraya vakit kalmıyor.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Kitap okumayı, dizi film izlemeyi çok seviyorum. Fobi diyebileceğim bir şey yok ama gürültülü insanlardan hoşlanmam.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
İlk aklıma gelen Dostoyevski'nin Suç ve Ceza'sında olan şu söz oldu açıkçası: "Ne alçak bir yaratık, şu insanoğlu!"
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Ruh halime göre değişir bu yüzden belirli bir şarkı yok açıkçası.
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Hiç öyle çılgınlıklarım yoktur. Hayatımı çok düzenli yaşarım. Arkadaşlarım çok kuralcı olduğumu söylerler. :)
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Geceyi seviyorum. Çünkü etraf sessiz oluyor. Cuma gününü severim. Eylül'de doğduğum için de Eylül ayını severim.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Bir müzik aletini çalabilmek isterdim.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Kendimi tanımlamam doğru olmaz ama meraklı, asabi ve ukala bir insan olduğumu söyleyebilirim. :)
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Kitap okurum.
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Ali Atay- Yalan. İlk aklıma gelen bu oldu.
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Dağ II filminde çok ağlamıştım. Dizi olarak Midnight Sun'ın bazı bölümlerinde ciddi ciddi ağladım. Tavsiye ederim güzel dizi. Kitap konusunda en son ağladığım kitabı epey önce okudum. O da gayet güzel bir kitapdır: Beynimdeki Yangın
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Güzel bir çocukluk geçirdiğimi söyleyemem. Hayatım şimdi daha iyi. O yüzden özlemiyorum.
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Hala tam anlamıyla yetişkin olduğumu düşünmüyorum.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Genelde hepsi fantastik kurgulara sahip. Hatta hepsi öyle. İnsanları şaşırtmayı seviyorum. Bazen insanlar nedense kitaplarımda kötü çocuk olayının olduğunu söylüyorlar. Bunu kesinlikle kabul etmiyorum. Kötü çocuk konusu en nefret ettiğim ve kesinlikle kullanmayacağım bir şey. Genelde kitaplarım kısa sürüyor. Ve ben bu kitapları eğlencesine yazdım. İnsanlar bunu garip buluyor ama gerçek bu. Eğer bir gün bu kitaplar basılacak olursa o zaman düzenlerim ve kitaplarım artık eğlenceliktir diyemem.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Elbette
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Avukat. Arkeolog oldum ama. :)
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Teşekkür ediyorum hepsine. Harika olmadığımın ve çok eksiğim olduğunun farkındayım. Ama bu kitaplar da zaten basılmış değil. Okuyanların bunu göz önünde bulundurarak okumasını rica ediyorum. Ve ayrıca son zamanlarda başıma sıklıkla gelen bir şeyi de açıklamak istiyorum. Wattpad'de kendisini eleştirmenliğe adayanlar mevcut. Bazıları gerçekten eleştiriyor ve onlara minnettarım. Ama bazıları da var ki hakaret ederek eleştirdiklerini düşünüyorlar. Asabi bir mizacım var hakarete hiç gelemiyorum. Bu konuda kimse kusura bakmasın.Röportaj için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Teen FictionSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288