1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Adım Nurcan. 26 yaşındayım. Mersin de yaşıyorum. İşletme mezunuyum, özel sektörde satış danışmanı olarak çalışıyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Wattpad'e ilk üyeliğim en yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitapla başladı. 5 sene veya 4 sene önce kitap okumak için üye olmuştum. Daha sonra yazmak için Dörtgözkedikiz profilimi açtım.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
Kedi Kız adlı hikayem
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Burcu Büyükyıldız'ın Çilek Mevsimi hikayesi diye hatırlıyorum ama emin değilim :)
5- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Wattpad de uzun zamandır kitap okumuyorum.
6- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Genelde çevremde yaşananlardan ilham alarak yazıyorum ama bazen rüyalarım ve şarkılar bana ilham kaynağı olabiliyor.
7- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Çok fazla şarkı takıntım yoktur. Ama bu ara LP'nin şarkılarını sıklıkla dinliyorum.
8- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Hobilerim: Kitap okumak, yüzmek, yürüyüş yapmakFobilerim: Örümcek.
9- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
Quid pro quo : Kısasa kısas
10- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Günün en sevdiğim anı iş çıkışlarım :) Haftanın en sevdiğim günü Pazar :) Yılın en sevdiğim ayı ise yaz ayları sınırsız Deniz keyfi yüzünden :)
11- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Çok fazla çılgınlık yapan birisi değilimdir :)
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Pilotluk. Uçak kullanmayı çok isterdim :)
13- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
Hiçbir fikrim yok :)
14- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
İnatçı, Hırslı, Kıskanç
15- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Kitap okurum
16- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Bunun için bir yaş seçemem çünkü her zaman yaşıtlarımdan daha olgun olmuşumdur.
17- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Hiçbir fikrim yok :)
18- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Kardeşim
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Kedi Kız: Hayallerim ve hayatımın bir parçasını konu alan bir hikaye olarak tanımlanabilir. Motor sevgim, Alp ve Beren'in aralarındaki bozulmaz sevgi hayallerimden :) Kardeşimin vefatı ve o sıralar yaşadığım duygusal geçişler ise hayatımdan bir parça. Sözde Nişanlı: Eva ve Bora'nın hem hırçın hem de tutku dolu aşkını konu alıyor. Birbirini hem düşünmeden yaralayan hem de birbiri için canını feda edecek kadar ileri götüren bir aşk hikayesi diyelim.Çöplük: Çöplük benim rüyamda gördüğüm bir kurguydu. Bu kadar iyi sonuçlar alacağımı hiç düşünmezdim ama Aksiyon dolu bir kitap ve Aksiyon olarak beni yazarken heyecanlandıran bir kitap.Bunlar benim ilk üç hikayem şuan profilimde kayıtlı sekiz hikaye var hepsini anlatmam biraz zaman alacağı için ilk üçünün yeterli olacağını düşünüyorum ;)
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Elbette. İlk hikayem Kedi Kız'ı okuduktan sonra diğerlerini okuduğunuzda aradaki farkı görmemek mümkün değil :)
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Genel bir hayalim yoktu ama kitap yazmak aklımın ucundan bile geçmezdi.
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?Eklemek istediğim bir şey yok. Bu keyifli söyleşi için size teşekkür ederim. Okurlarıma sürekli diyorum ama tekrar demekten zarar gelmez. Sizleri çok seviyorum. En kötü zamanımda bile yorumlarınızla yüzümü güldürdüğünüz için size çok teşekkür ediyorum. Bağımlılık yapıyorsunuz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
Fiksi RemajaSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288