Cansu | Gidiyorum Ama Dönüşüm Muhteşem Olacak

623 49 64
                                    

1- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Kendimi bir an iş görüşmesinde zannettim sjsjs. Adım Cansu. Doğma büyüme Diyarbakırlı'yım. Diyarbakır'da yaşıyorum. Samimi, unutkan, fazla inatçı, dürüst; hayat felsefesi hiçbir şeyi kafaya takmamaktan, başkaları için rahatını bozmamaktan ibaret olan biriyim.

2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?

Wattpad'e arkadaşım vesilesiyle üye oldum.

3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?

Düşman Okullar Yaz Kampında diye bir hikaye yayımlamıştım. Sonradan özentilik olduğu için kaldırmıştım. sjsjs

4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?

Unutkan olduğumu söylemiş miydim? :)

5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?

Kendi hayatım. (:

6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Hangisi 2017 öncesi hangisi 2017 olduğunu bilmiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki bence wattpad gün geçtikçe amatörleşiyor. Güzel kitaplar yok demiyorum. Ama güzel kitaplar bile amatör olan kitapların arasında sıkışıp kalıyor. Çünkü amatör yazar çoğaldı. Umarım kitaplar hak ettiği değerleri alırlar.

7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?

Hobilerim piyano çalmak, psikoloji hakkında bilgi edinmek, ebru yapmak, badminton oynamak, basketbol oynamak, okurlarımın yorumlarını okumak :) ; fobim yok. Daha doğrusu var ama yenmeye çalışıyorum.

8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?

En sevdiğim özlü söz şu, Belki'lerle hayatını yaşatmayı düşünürsün. Keşke'lerle yaşatmayı düşündüğün hayatı öldürürsün...

9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?

Altın Dişli Hayriye dermişim :). En çok dinlediğim şarkı iki kelimemden biri sensin.

10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Şu ana kadar çılgınlık yapmadım.

11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?

Günün en sevdiğim anı güneş doğarken ki andır. Haftanın en sevdiğim günü cumartesi günüdür. Yılın en sevdiğim ayı temmuz ayıdır.

12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

Araba kullanmak.

13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?

İnatçı, zeki, hırslı.

14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?

TV izlerim.

15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?

Gıybet, yolla,

16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?

Söz dizisi desem olur mu?

17- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?

Evet, düşünüyorum.

18- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?

Bu soruya Tolstoy'un bir sözüyle yanıtlamak istiyorum. "... ne anlattığımı anlatabilmek için onu size ilk cümlesinden son cümlesine kadar okumam gerekir."

19- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.

Asker. :)

Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?

Röportaj yaptığın için sana teşekkür ederim canım.❤️Okurlarıma sesleniyorum! Bu sıralar pek boşladınız beni. ): Olsun canlarım. Sizleri çok seviyorum.❤️ 

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin